Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En voi erota miehestäni

Vierailija
09.03.2006 |

Koska en voisi ikinä " hyväksyä" miehen mahdollista uutta puolisoa! En voisi ajatellakkaan, että joku muu olisi minun tilallani, rakastaisi miestäni, nalkuttaisi miehelleni :) ja ennen kaikkea olisi äitipuoli lapsillemme.

Eli kiikissä ollaan :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut tosi omistava ja mustasukkainen uusista kumppaneista vaikka olisin itse ollut se jättäjä...

INHOTTAVAA! Onneksi nykyään suurimmalle osalle eksistä toivon jonkun ihanan tytön joka tekee heidät onnellisiksi.

Välillä kuitenkin nykyäänkin jossittelen mitäs jos en olisikaan jättänyt ja haikeilen vaikka elän ihanassa suhteessa, josta en halua pois!

Vierailija
2/3 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 pientä lasta, velkaa ja rahahuolia. Siinä yhtälö joka ajaa minkä tahansa liiton koville! parempia aikoja odotellessa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on tosi hyvä isä lapsillemme enkä voisi viedä lapsia häneltä. Toisaalta en voisi kuvitellakaan itse luopuvani lapsistamme, joten yhdessä se vain on pysyttävä ja mentävä vaikka läpi harmaan kiven jos on tarvis. Ajatus mahdollisesta äitipuolesta lapsilleni saa niskakarvat pystyyn.

Tietenkin tilanne muuttuisi jos mieheni vaikka ryhtyisi väkivaltaiseksi meitä kohtaan. Mutta silloinhan hän ei enää mikään hyvä isä olisikaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi