Guggenheimille annetaan sittenkin rahaa
http://yle.fi/uutiset/3-9273482
On se ihme että sille annetaan rahaa vaikka ihmiset sitä vastustaa. Ihan kuin olisi aivan pakko antaa sille rahaa missä tapauksessa tahansa. Koska niin sinnikäästi valtio ja kaupunki sitä rahaa on ojentamassa.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti rahaa ei nipistetä suomalaisilta taidemuseoilta.
Niiltähän se raha juuri otetaan. Kun museoiden yhteinen tukimäärä pienenee ja nyt tulee tuo joka maksaa ihan älyttömästi niin ei siinä tarvitse olla matemaatikko että tajuaa että se on muilta pois.
Kulttuurimäärärahoja pitäisi kasvattaa verojen vastineeksi kaikkien nautittavaksi.
Vastaavasti narkkien, pummien ja muiden tukia pumppaavien elämäntapalaiskottelijoiden suurta tukimäärää voitaisiin tarkistaa.
Aloitetaan ensin näistä pummeista: http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016103122531307_uu.shtml
Katsotaan sitten muita tukia, kun tuo on korjattu.
Tuohon on jo korjattu. Ei ole jatkossa noin. En nyt kutsuisi pummeiksi, säädökset ovat olleet tuolloin tuollaiset. Eihän tuo hyvältä näytä, eikä varmasti ajateltu sitä, että entiset nuoret edustajat lopettaisivat työnteon. Itse asiassa tekivät hyvän työn, kun löysäilyllään aiheuttivat lakimuutoksen.
Kansantaloudellisesti on kuitenkin marginaalinen summa.
Kumma että tuommosia 5tonnin vastikkeettomia tukia kyllä puolustellaan pummeille, mutta sitten jaksetaan valittaa jostain 400euron toimeentulotuesta, mitä jotkut saa.
Vastikkeetonta, ovatko eläkkeetkin vain vastikkeettomia mielestäsi?
400 euroa menee aika paljon useammalle. Toki en yhtään epäile eikö siihen olisi suurimmalla osalla oikeat perusteet.
Millaiset perusteet sinusta on maksaa jollekkin valehtelijaministerille monia kymmeniä vuosia 5tonnia kuussa? Miksi heitä ei voi lähettää työkkäriin ja pistää vaikka 9eurolla pv risusavottaan tms.
Perusteet ovat laissa. Minusta ei mikään hyvä kohta johon on jo korjausta saatu. Valehteluun en osaa ottaa kantaa.
Taidat itse olla yksi noista valehtelijoista. Ei sitä ole vieläkään korjattu, koska ne sopeutumiseläkkeet juoksevat edelleen ennen 2011 saaneilla.
Ei niitä takautuvasti tulla korjaamaankaan, koeta kestää ja katso tulevaisuuteen ennen kuin syyttelet muita. Ja olen kuule ihan tavallinen duunari.
Katsonkin ja äänestän niitä ketkä ajavat kaikista isoimpia tukia köyhille.
Juuri näin tulee toimia demokratiassa, jos niin näet!
Ihan hyvä vaan, niin saadaan jotain uutta tähänkin tuppukylää. Suomi tarvitsee lisää turisteja ja niitä ei houkutella kauppatorin villasukkamyyjämummoilla.
Tekee hyvää kaupalle, hotelleille ja ravintoloille, ja se taas vaikuttaa positiivisesti talouteen.
Vierailija kirjoitti:
Moni kannattaa Guggenheimia. On sitäpaitsi laskettu että se kannattaa.
Että hieman pienemmälle niitä itkupotkuraivareita, jookosta? :)
Itse asiassa realististen laskelmien mukaan se ei tuota mitään kenellekään muulle kuin jenkkien guggenheim-firmalle ja veronmaksajille se on menoreikä.
Vierailija kirjoitti:
http://yle.fi/uutiset/3-9273482
On se ihme että sille annetaan rahaa vaikka ihmiset sitä vastustaa. Ihan kuin olisi aivan pakko antaa sille rahaa missä tapauksessa tahansa. Koska niin sinnikäästi valtio ja kaupunki sitä rahaa on ojentamassa.
No tottakai kokkareiden pitää hyvien veljien hankkeita tukea! Mitä väliä ihmisten mielipiteillä muka on kun kyseessä on kaverin miljoonat hei!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että hieman pienemmälle niitä itkupotkuraivareita, jookosta? :)Itse asiassa realististen laskelmien mukaan se ei tuota mitään kenellekään muulle kuin jenkkien guggenheim-firmalle ja veronmaksajille se on menoreikä.
Niin niihin laskelmiin kannattaa lisätä myös vaikutukset, jotka tulee hotelliyöpymisistä ja muusta kulutuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että hieman pienemmälle niitä itkupotkuraivareita, jookosta? :)Itse asiassa realististen laskelmien mukaan se ei tuota mitään kenellekään muulle kuin jenkkien guggenheim-firmalle ja veronmaksajille se on menoreikä.
Niin niihin laskelmiin kannattaa lisätä myös vaikutukset, jotka tulee hotelliyöpymisistä ja muusta kulutuksesta.
Yksikään ihminen ei tule jonkun Guggenheimin takia Suomeen. Ei yksikään ihminen.
Suomessa on museoita jo aivan tarpeeksi
30 oppilaan luokkia ei ole juuri missään. Suurin osa opettajista ovat päteviä. Terveydenhuoltoa uudistetaan ja turvallisuus on yksi maailman parhaista. Oopperaan ei mene satoja miljoonia. Jokaisessa länsimaisessa sivistysvaltiossa panostetaan myös kulttuuriin. Ei se isossa kuvassa ole niin iso raha. Saksassa on yli 40 oopperataloa ja hyvin menee. Poliiseja tulisi lisätä, olen samaa mieltä.
Esimerkiksi hörhöt pitäisi kerätä asemilta talteen sekä laittaa ankarammat rangaitukset ja ilman asiallista syytä maassa olevat palauttaa. Tarvitaan ryhtiliikettä. Muuten Guggiksenkin edessä nähdään rikastuttavia mumisijoita kauppaamassa nuorisolle aineitaan.