Aiotko yrittää työkaveria pikkujouluissa?
Onko teillä ollut silmäpeliä pitkin syksyä? Mitkä ovat mahdollisuutesi onnistua?
Kommentit (27)
Yritän pitää sen loitolla taas kerran.
Ajattelin flirttailla yhdelle kuumalle, mutta en sen enempaa kun kotona odottaa puoliso.
Voisin yrittää tyrkkäistä sen auton alle.
Olen peruskoulussa töissä. Päättelepä siitä.
Vähän tekisi mieli. Enpä kuitenkaan taida kun voisin onnistua ja aviomies tuskin arvostaisi.
En ole kiinnostunut yli kuuskybäsistä, joten en tod.
Tänä vuonna en jaksa kun on aviomies kotona ja kuuma poikaystävä joka hoitelee useamman kerran viikossa. Jätän ne duunin miehet puutteisille työkavereille.
Vierailija kirjoitti:
Siis eikö peruskoulun opettajilla / muulla henkilökunnalla voi olla suhteita? Vai, mihin oikein viittaat? Ei ne lapset ainakaan ole sun työkavereita, ne ei ole siellä töissä.
Kyllä, työkaveri 10 vuotta vanhempi näyttävä +50 nainen..
Yksi ainoa miespuolinen työkaveri enkä todellakaan aio yrittää häntä. Tuskin edes tulee pikkujouluun tai edes tajuaisi, mihin se "yrittäminen" voisi johtaa. Ei ole varmaan koskaan edes pitänyt naista kädestä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis eikö peruskoulun opettajilla / muulla henkilökunnalla voi olla suhteita? Vai, mihin oikein viittaat? Ei ne lapset ainakaan ole sun työkavereita, ne ei ole siellä töissä.
Tarkoittaisiko sitä, että pikkujouluja ei ole? Paitsi se koko koulun juhla.
Vierailija kirjoitti:
Yksi ainoa miespuolinen työkaveri enkä todellakaan aio yrittää häntä. Tuskin edes tulee pikkujouluun tai edes tajuaisi, mihin se "yrittäminen" voisi johtaa. Ei ole varmaan koskaan edes pitänyt naista kädestä kiinni.
Levitä pepoureikää ja istu sen kasvoille. Tee pojasta mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaisiko sitä, että pikkujouluja ei ole? Paitsi se koko koulun juhla.
No sitten olisi voinut kirjoittaa niin, eikä jättää noin epäselväksi :D pikkujoulut voi nimittäin olla millä vaan työpaikalla. Itsekin valtiolla töissä ja meillä on henkilökunnan itse järjestämät omakustanteiset pikkujoulut.
Kyllä, aion saada kaadettua sen neljän lapsen isän
Olen aivan tolkuttoman ihastunut työkaveriini, joten taidanpa yrittää jotain. En tiedä, onko ihastukseni yksipuolista, mutta melko flirttiviestejä tyyppi minulle lähettelee eli jos ei häntä yhtään nappaa syyttäköön itseään vääristä signaaleista :D
Pomo tulee pukille niinkuin aina. En haluis mutta pakkoham se on
pomon kanssa vuoden perinteiset taas tulossa ;)
AION RAISKA KUUSI TUNTI. T. ACHMED
En. En ole lesbo.