Hyi hitto! Mulla on jotain reikiä ihossa!
Kädet ja käsivarret täynnä! Kutittaa ihan älyttömästi! Mitä ihmettä tää voi olla?! :O
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Syyhy! Oleks kosketellut eksoottisia henkilöitä viime aikoina? Mee lääkäriin.
No en ole! Ihan normaalisti olen ollut töissä (päiväkodissa) ja käynyt kaupassa. Auttaako tähän mikään rasva? Ap
No ei tarvii mennä ees lääkäriin. NIX- niminen voide syyhypunkin hoitoon apteekista koko perheelle (jos sellaista on) ja kaikki mahdolliset tekstiilit saunaan tunneiksi ja vaatteet ja lakanat ym. mahdollisimman kuumaan pesuohjelmaan. Mulla ollut lasten tuliaisena 2 kertaa syyhy ja se on kyllä aivan saatanasta. varsinkin sen hävittäminen on iso homma, mutta kannattaa tehdä kerralla kunnolla, niin pääsee eroon. Ja lääke auttaa kutinaan tosi nopeesti!
Päiväkoti on yks "parhaista" paikoista saada syyhypunkkitartunta. Nyt sitten vaan pitäisi tiedottaa muutakin ryhmää ja työkavereita, jotta osaavat tarkkailla itseään ja hoitaa tartunnan tarvittaessa.
Vierailija kirjoitti:
No ei tarvii mennä ees lääkäriin. NIX- niminen voide syyhypunkin hoitoon apteekista koko perheelle (jos sellaista on) ja kaikki mahdolliset tekstiilit saunaan tunneiksi ja vaatteet ja lakanat ym. mahdollisimman kuumaan pesuohjelmaan. Mulla ollut lasten tuliaisena 2 kertaa syyhy ja se on kyllä aivan saatanasta. varsinkin sen hävittäminen on iso homma, mutta kannattaa tehdä kerralla kunnolla, niin pääsee eroon. Ja lääke auttaa kutinaan tosi nopeesti!
Meillä ei ole omaa saunaa (eikä saunavuoroakaan). Lapsella en huomannut mitään oireita, eikä miehelläkään ole mitään. Ainoastaan mulla. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei ole omaa saunaa (eikä saunavuoroakaan). Lapsella en huomannut mitään oireita, eikä miehelläkään ole mitään. Ainoastaan mulla. Ap
Ne oireet voi tulla muille jälkikäteen, joten kaikki pitää silti hoitaa samaan aikaan. Ja jos ei oo saunaa, niin pesukone sit vaan pyörimään yötäpäivää! Täkit ja tyynyt ja kaikki sinne vaan!
Ja ne "reiät" ovat punkkien kaivamia käytäviä. Paranevat nopeasti, kun punkit poistuvat.
Syyhy! Oleks kosketellut eksoottisia henkilöitä viime aikoina? Mee lääkäriin.