Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyi hitto! Mulla on jotain reikiä ihossa!

Vierailija
04.11.2016 |

Kädet ja käsivarret täynnä! Kutittaa ihan älyttömästi! Mitä ihmettä tää voi olla?! :O

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyhy! Oleks kosketellut eksoottisia henkilöitä viime aikoina? Mee lääkäriin.

Vierailija
2/9 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyhy?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syyhy! Oleks kosketellut eksoottisia henkilöitä viime aikoina? Mee lääkäriin.

No en ole! Ihan normaalisti olen ollut töissä (päiväkodissa) ja käynyt kaupassa. Auttaako tähän mikään rasva? Ap

Vierailija
4/9 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tarvii mennä ees lääkäriin. NIX- niminen voide syyhypunkin hoitoon apteekista koko perheelle (jos sellaista on) ja kaikki mahdolliset tekstiilit saunaan tunneiksi ja vaatteet ja lakanat ym. mahdollisimman kuumaan pesuohjelmaan. Mulla ollut lasten tuliaisena 2 kertaa syyhy ja se on kyllä aivan saatanasta. varsinkin sen hävittäminen on iso homma, mutta kannattaa tehdä kerralla kunnolla, niin pääsee eroon. Ja lääke auttaa kutinaan tosi nopeesti!

Vierailija
5/9 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkoti on yks "parhaista" paikoista saada syyhypunkkitartunta. Nyt sitten vaan pitäisi tiedottaa muutakin ryhmää ja työkavereita, jotta osaavat tarkkailla itseään ja hoitaa tartunnan tarvittaessa.

Vierailija
6/9 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei tarvii mennä ees lääkäriin. NIX- niminen voide syyhypunkin hoitoon apteekista koko perheelle (jos sellaista on) ja kaikki mahdolliset tekstiilit saunaan tunneiksi ja vaatteet ja lakanat ym. mahdollisimman kuumaan pesuohjelmaan. Mulla ollut lasten tuliaisena 2 kertaa syyhy ja se on kyllä aivan saatanasta. varsinkin sen hävittäminen on iso homma, mutta kannattaa tehdä kerralla kunnolla, niin pääsee eroon. Ja lääke auttaa kutinaan tosi nopeesti!

Meillä ei ole omaa saunaa (eikä saunavuoroakaan). Lapsella en huomannut mitään oireita, eikä miehelläkään ole mitään. Ainoastaan mulla. Ap

Vierailija
7/9 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisko käydä lääkärissä?

Vierailija
8/9 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei ole omaa saunaa (eikä saunavuoroakaan). Lapsella en huomannut mitään oireita, eikä miehelläkään ole mitään. Ainoastaan mulla. Ap

Ne oireet voi tulla muille jälkikäteen, joten kaikki pitää silti hoitaa samaan aikaan. Ja jos ei oo saunaa, niin pesukone sit vaan pyörimään yötäpäivää! Täkit ja tyynyt ja kaikki sinne vaan!

Vierailija
9/9 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ne "reiät" ovat punkkien kaivamia käytäviä. Paranevat nopeasti, kun punkit poistuvat. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi