Onko väärin viedä omat sisäkengät työpaikalta kotiin, siitä huolimatta että sisäkengät ovat työpaikalla lukollisessa huoneessa?
Kommentit (22)
No ei? Kai sitä jokainen saa omaisuuttaan kantaa missä lystää...
Onko väärin käyttää ja säilyttää omaa omaisuuttaan niinkuin haluaa?
On se väärin! Ettäs kehtaat, lunttu!
Joo... Työpaikalla missä olen töissä niin, naishenkilö laittaa omat työkengät (ballerinat) päivän päätteeksi päällystakin povintaskuun, ja lähtee kotiin. Työpaikalla on lukollinen huone, missä työntekijät saavat säilyttää omia työkenkiään.
Ei se väärin ole, ainoastaan omituista.
Vierailija kirjoitti:
Joo... Työpaikalla missä olen töissä niin, naishenkilö laittaa omat työkengät (ballerinat) päivän päätteeksi päällystakin povintaskuun, ja lähtee kotiin. Työpaikalla on lukollinen huone, missä työntekijät saavat säilyttää omia työkenkiään.
No jospa hän käyttää noita työkenkiään jossain muuallakin, daiju!
Vierailija kirjoitti:
Laki kieltää.
Mikä laki? Omat työkengät saa kotiin viedä.
Minä en jättänyt kenkiä enää lukkolliseen työhuoneeseeni kun eräänä aamuna löysin kengistäni spermaa. Oli muuten todella ällöttävää ja niitä kenkiä en enää käyttänyt.
Vierailija kirjoitti:
Mä en oikein nyt tajunnu
Mä kyllä tajusin, mutta en ymmärrä 🤔
Omista tavaroista on hyvä pitää huolta. Ota vaan kengät mukaasi, jos sinusta tuntuu, että niin on hyvä.
Meillä eräs työntekijä kokeili toisten työkenkiä, ja samalla hajotti erään työntekijän 30 € tennarit. Mitä me tästä opimme? Vie omasi pois työpaikalta.
Eräässä työpaikassa työntekijät saivat käyttöönsä vierastossut. Työpaivän päätteeksi tossut piti palauttaa lukolliseen huoneeseen. Vahingossa huoneen ovi jäi auki niin, joku varasti vierastossut. Tämä johti siihen että työntekijän pitää tuoda työpaikalle omat sisätossut, ja viedä tossut kotiin työpäivän päätteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Minä en jättänyt kenkiä enää lukkolliseen työhuoneeseeni kun eräänä aamuna löysin kengistäni spermaa. Oli muuten todella ällöttävää ja niitä kenkiä en enää käyttänyt.
lukolliseen, ei lukkolliseen. Takas äikäntunnille!
Kengät voi lähteä kävelemään ja parasta onkin pakata mukaan aina. Siivojallekin hyvä kun ei loju kenkiä kaikkialla
Työpaikalle ei kannata jättää mitään. Koskaan ei tiedä onko se työpäivä viimeinen työpäivä, pomo voi ilmoittaa puhelimitse kotiin: Saat potkut.
Sairaalassa käytettäviä kenkiä ei veis kotiin, muuten kyllä voisin viedä.
Omat kengät?