Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko väärin?

Saamaton
04.11.2016 |

Onko väärin käydä panemassa toista naista?
Olen avioliitossa elävä perheellinen n. 40 vuotias isä. -Ja sanon heti tähän alkuun että autan kotitöissä, hoidan ja kuskaan lapsia ja käyn normaalisti töissä. Ja romantiikallakin olen yrittänyt. mutta kun ei, niin ei.- Vaimon mielestä rakastelulla ei ole kuin yksi syy ja tarve. Lasten hankinta. Lapsiluku on perheessämme saavutettu. Mutta minkäs teet kun minulla isällä on vielä elinvoimaa jäljellä ja toisinaan panettaisi oikein kunnolla. Olen keskustellut asiasta monesti vaimon kanssa. Kerta kaksi kuukauteen ei minulle riitä. Välillä vit..taa oikein kunnolla kun haluja olisi, ja olisi naisiakin joita haluaisivat minua ilman sen syvällisempää suhdetta, mutta kotona saan jurottaa ilman. Olen pari kertaa suutuspäissä kinuttuani sanonut että käyn vieraissa jos ei vaikka kerta viikkoon järjestyisi. Vastaus on; sen kun teet, niin takaisin ei ole tulemista.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariterapia tai seksuaaliterapia.

Itse tässä odottelen kovasti halujen palautumista synnytyksen jälkeen. Vauva 9kk ja nyt viimeaikoina on alkanut vasta heikosti hetkittäin haluttaa. Jos ei normaalin hormonitoiminnan myötä palaudu niin aion mennä lääkärille sanomaan että tarvitsen jotain nappeja joilla panettaa. Haluan että miehenikin on onnellinen.

Vierailija
2/6 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan kannata suutuspäissään seksin ulkoistamisesta keskustella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla tiukkapipoinen ämmä. En ihmettele osaa näistä syrjähypyistä, jos parisuhde on noin huonosti minäkin saattaisin mennä vieraisiinM50+.

Vierailija
4/6 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä ei saa toiselta kieltää. Jos ei itse anna sitä niin sitten täytyy hyväksyä että joku toinen antaa. Tämän pitäisi olla ihan normaali asia. Jos vaimoni ei antaisi kävisin vieraissa. Eri asia toki jos on joku poikkeuksellinen syy kuten raskaus. Silloinkin kun häntä ei huvittanut niin huolehti kuitenkin siitä että minä sain edes jotain (käteen, suuhun ja vaikka pannakin). Se, ettei itseä huvita ei tarkoita että toisesta ei tarvitse välittää.

Vierailija
5/6 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se olisi hyvä käydä suojatusti vieraissa. Mieluummin tietysti rakastelisit vaimon kanssa jos antaisi keskiverrosti, mutta kun ei anna. Kolme kertaa vieraissa suhteen kerran vaimon kanssa (eli aina kun häneltä saa), niin joka viikko olisi seksiä. 

Vierailija
6/6 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se väärin. Ja seksiäkin sentään on. Vähän, mutta on.

Meillä ei ole seksiä ollut ylk vuoteen ja mknä hoidan tarpeeni muualla. Se on väärin, mutten tunne diitä huonoa omaa tuntoa, kun tilanne on mikä on. Ja minä siis olen nainen.