Kertooko kaikki Cheekin biisit...
...Jeesuksesta ja uskoon tulemisesta? Sanoituksissa on todella syvä sanoma, kun niitä alkaa oikein huolella kuuntelemaan.
Kommentit (13)
Mainitkaa joku esimerkki. Oon ite aina aatellu Cheekin biisien kertovan hänestä itsestään ja omasta ylivertaisuudestaan.
Mielisairas hiippari, manipuloiva... kirjoitti:
Mainitkaa joku esimerkki. Oon ite aina aatellu Cheekin biisien kertovan hänestä itsestään ja omasta ylivertaisuudestaan.
Esimerkiksi "Sokka irti".
Kyllä ne kertoo. Tätä ei vaan ole moni ehkä tajunnut, kun hänestä niin pahaa puhutaan.
Mielisairas hiippari, manipuloiva... kirjoitti:
Tavallaan kertoo molemmista, sillä Cheek uskoo olevansa Jeesuksen toinen tuleminen.
Onko tietoa esiintyykö joulukiertueella kirkoissa?
Lauluissa on selkeästi piiloviesti Jumalasta, mutta Cheek ei halua liikaa mainostaa asiaa hartaana uskovaisena.
Eikö Cheek itse sanonut olevansa uusi Messias? Tai ainakin profeetta?
Cheek on Jumalan lapsi, joka jätti jokaisen sydämeen viestin Jumalalta. Nyt on meidän vuoromme kirjoittaa ne viestit ylös jälkipolvien luettavaksi. Miksei Cheekille ole vielä perustettu kirkkoa?
Mies polvistui keikan lopussa kuin uhratakseen itsensä. Huomasitteko tämän apokalyptisen merkin?
Hikoili keikalla todella vähän. Ei ole tästä maailmasta.
Todellakin kertoo! Sanoin tätä jo meidän papalle varmaan 4 vuotta sitten, muttei uskonut!!