Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Roope Salminen ei ole nähnyt äitiään 5 vuoteen

Vierailija
04.11.2016 |

Eli tässä taas todiste "pyyteettömästä äidinrakkaudesta". Mikä mahtaa olla taustalla, etteivät ole väleissä? Tsemppiä Roopelle!

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidillään (näyttelijätär Minna Turunen) on ollut pitkään ongelmia päihteiden käytön ja yleisen elämänhallinnan kanssa. Mikähän lienee hänen tilansa tätänykyä..?

Vierailija
2/25 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli tässä taas todiste "pyyteettömästä äidinrakkaudesta". Mikä mahtaa olla taustalla, etteivät ole väleissä? Tsemppiä Roopelle!

Ihan mielenkiinnosta, jos mielestäsi juuri tämä kertoo totuuden äidinrakkaudesta, miksi se ei ole tavallisempaa, että äiti ei ole vuosiin yhteydessä lapseensa? Vai oliko tässä vaan kyse siitä, että sinäkin halusit kokeilla kyynisyyttä ja tällainen tuli?

Vierailija
4/25 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista. Minnasta tulee mieleen Marilyn.

Vierailija
5/25 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Tässä kaikille mammoille jotka jaksavat vinkua, miten kaikkien lasten tulee rakastaa vaalia kunnioittaa vanhempiaan aina, vaikka tilanne olisi mikä. Että on julmaa katkaista välit, kun äiti on kuitenkin äiti. Näitä tämmöisiä tarinoita on Suomi pullollaan, missä äidillä on ollut elämässä kaikkea muuta kuin lapset. Lapset ovat onnekkaita jos osaavat aikuisina irrottautua .

Vierailija
6/25 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en oo puhunu omalle äidille reiluun kymmeneen vuoteen. Sillä oli omia ongelmia ja lähti kun olin 14. Se on yrittäny myöhemmin ottaa yhteyttä, mutta en halua sitä enää ikinä mun elämään. Täytin tänä vuonna 30 ja olen onnellinen ja päässyt asian yli. Mun välit isän kanssa on lämpimät ja olen todella kiitollinen kaikesta mitä se on tehny mun eteen.

Vierailija
7/25 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

#6 jatkaa. On pakko sanoa, että Roope on tosi rohkea kun puhuu asiasta julkisesti ja toivon, että se voi auttaa nuoria, jotka ovat samanlaisessa tilanteessa.

Vierailija
8/25 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roopen äiti on alkoholisti. Omani on mt-ongelmainen narsisti. Näin viimeksi 8 vuotta sitten. Sitä ennen oli 20 vuoden tauko. Ja viimeksi muistin nopeasti miksi en pitänyt yhteyttä.

Vierailija
9/25 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkään en oo puhunu omalle äidille reiluun kymmeneen vuoteen. Sillä oli omia ongelmia ja lähti kun olin 14. Se on yrittäny myöhemmin ottaa yhteyttä, mutta en halua sitä enää ikinä mun elämään. Täytin tänä vuonna 30 ja olen onnellinen ja päässyt asian yli. Mun välit isän kanssa on lämpimät ja olen todella kiitollinen kaikesta mitä se on tehny mun eteen.

Tähän. Mun äiti oli kusipäinen narsisti ja työnarkomaani joka kohteli isää kuin koiraa. Kun isä sitten lopulta kyllästyi ja lähti, äiti nosti narsistien tapaan kauhean metelin ja syytti isää joka asiasta ja haastoi oikeuteen ja vaikka mitä. Olin silloin 13 vuotta ja muutimme veljeni kanssa asumaan isän luokse koska äidin kanssa ei voinut elää. Eihän se ollut koskaan kotonakaan tai jos oli niin oli yliäidillinen teeskentelevä paska joka kuitenkin pohjimmiltaan ei välittänyt meistä lapsista tai ylipäätään muista ihmisistä lainkaan. Äidinäiti eli mumma on sanonut monta kertaa että äidin ei olis koskaan pitänyt lisääntyä ja se on aika pahasti sanottu omasta tyttärestä. Tarkotti siis sitä että lapsenlapset ovat ihania rakkaita mutta äiti ei ole koskaan ollut varsinaisesti äiti vaan ainoastaan narsistinen toisten ihmisten hyväksikäyttäjä. Olen nyt 35 vuotta enkä ole puhunut äidilleni sen jälkeen kun täytin 18 ja vapauduin tapaamispakosta. Pakosta olen tavannut hänet lähisukulaisten hautajaisissa, mutta puhunut en ole enkä puhu.

Vierailija
10/25 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roopella on kuitenkin arjessaan ollut äiti eli isänsä vaimo Riitta Havukainen. Eli ei sillä lailla ole jäänyt äidillistä hoivaa kuitenkaan.

Vierailija
11/25 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti on varmaan sitä vastoin nähnyt Roopea kyllästymiseen asti.

Vierailija
12/25 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roopella on kuitenkin arjessaan ollut äiti eli isänsä vaimo Riitta Havukainen. Eli ei sillä lailla ole jäänyt äidillistä hoivaa kuitenkaan.

Mutta ku se ei ole pelkästään se äidillinen hoiva, vaan itse tunsin nuorena häpeää ja inhotti ku ihmiset juorus ja siihen päälle huoli äidin turvallisuudesta.

Vierailija
13/25 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äiti on varmaan sitä vastoin nähnyt Roopea kyllästymiseen asti.

Missä? Jos elää kadulla ei pahasti telkkaria katso.

Vierailija
14/25 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta ku se ei ole pelkästään se äidillinen hoiva, vaan itse tunsin nuorena häpeää ja inhotti ku ihmiset juorus ja siihen päälle huoli äidin turvallisuudesta.

No on se silti enemmän kuin monella. Minulla ei ollut isovanhempia, ei sukulaisia, isä kuoli kun olin 14. Vain se narsistinen äiti joka ei edes osaa kuolla.

Vierailija
15/25 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pisteet Riitalle, että rakasti Roopee kuin omaa lastaan.

Vierailija
16/25 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö perheen ongelmat olisi hyvä hoitaa perhepiirissä eikä retostella julkisuudessa.

Vierailija
17/25 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika surullista kuinka kaunis ja kai lahjakaskin tuo Minna Turunen oli. Ja nyt ei ole asuntoa, ei työtä, ei rahaa, omaan lapseen ei yhteyttä. On vaan joku ryyppyremmi, jossa pyöritään, juodaan ja käytetään päihteitä ja tehdään velkaa ja sekoillaan. Sain käsityksen, että Minna oli jossain Roopean isän jälkeisessä parisuhteessa joutunut vakavasti pahoinpidellyksi, että olisi tullut vammaa iskuista päähän, yms.

Vierailija
18/25 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän. Mun äiti oli kusipäinen narsisti ja työnarkomaani joka kohteli isää kuin koiraa. Kun isä sitten lopulta kyllästyi ja lähti, äiti nosti narsistien tapaan kauhean metelin ja syytti isää joka asiasta ja haastoi oikeuteen ja vaikka mitä. Olin silloin 13 vuotta ja muutimme veljeni kanssa asumaan isän luokse koska äidin kanssa ei voinut elää. Eihän se ollut koskaan kotonakaan tai jos oli niin oli yliäidillinen teeskentelevä paska joka kuitenkin pohjimmiltaan ei välittänyt meistä lapsista tai ylipäätään muista ihmisistä lainkaan. Äidinäiti eli mumma on sanonut monta kertaa että äidin ei olis koskaan pitänyt lisääntyä ja se on aika pahasti sanottu omasta tyttärestä. Tarkotti siis sitä että lapsenlapset ovat ihania rakkaita mutta äiti ei ole koskaan ollut varsinaisesti äiti vaan ainoastaan narsistinen toisten ihmisten hyväksikäyttäjä. Olen nyt 35 vuotta enkä ole puhunut äidilleni sen jälkeen kun täytin 18 ja vapauduin tapaamispakosta. Pakosta olen tavannut hänet lähisukulaisten hautajaisissa, mutta puhunut en ole enkä puhu.

tämmöisiä naisia on nykyään paljon

Vierailija
19/25 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se Laila Kinnunenkin aikoinaan vältelly Milena-tytärtä, kun asui alkkisten kanssa ties missä. Häpeä ja syyllisyys voivat olla niin voimakkaita. 

Vierailija
20/25 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joo, mutta kyllä nuo bioäitiin liittyvät traumat pitää silti käsitellä, ettei pää leviä. Tsemppiä Roopelle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän