Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

My big fat fabulous death.. eiku life

Vierailija
04.11.2016 |

Ihan uskomatonta. Katsoin kolmannen kauden kyseistä sarjaa ja voi että sitä totuuden kieltämisen määrää. Whitney iloitsee siitä ettei hänellä ole diabetestä, mutta _koko_ kausi oli pelkästään sitä, miten paljon hänellä eri vaivoja onkaan, mutta hei ei sentään diabetestä! Ensimmäisessä jaksossa Whitney pyörtyy tanssimaratonissa, jonka jälkeen hänet kiidätetään sairaalaan. Lääkäri kertoo miten sydän joutuu tekemään tuplasti töitä ylipainon vuoksi, eli riski sydänvaivoille on erittäin todellinen. En nyt sanatarkasti muista miten kyseinen kohtaus meni, mutta jokatapauksessa mitä tämä tekeekään päästyään sairaalasta? No tietysti mussuttaa _parhaan ystävän_ Buddyn tuomaa pitsaa. On siinä kyllä ystävä :) Ja tämä neiti esitetään vielä roolimallina!

Keskustelkaamme aiheesta!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/5 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fat shaming.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon miettiny samaa. Ymmärrän, että laihtuminen on Whitneylle työläämpää kun terveille, mutta samaan aikaan kun se itkee miten paino vaan nousee sen syömiset on aivan retuperällä. Oikeestaan joka jakso minkä oon kattonu se on mussuttanu jotain todella epäterveellistä ja lihottavaa.

Vierailija
4/5 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsonut sarjaa noin 15 min, en kestänyt enempää vaikken itsekään ole mikään terveiden elintapojen perikuva. 

Siinä ihkutti läskejään ja toisaalta valitti, miten on jatkuvasti aivan voimaton ja väsynyt, ei ollut oikeasti normaalia toimintakykyä lähimainkaan. 

Vierailija
5/5 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi alapeukut? Eihän tuollainen ole mistään kotoisin että ihannoidaan selvästi sairasta ihmistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi