Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on varaa ostaa kunnon koira, ärsyttääkö? :)

Vierailija
04.11.2016 |

Käyn hakemassa ensi viikolla kasvattajalta iloisen ja hyvännäköisen pennun, hinta 1800 euroa. Kateelliset voi ottaa Virosta tuotuja sekarotuisia. Kannattaa mennä parempiin töihin, jos ei ole omaan elukkaansa tyytyväinen vaan haukkuu toisten koiria "sairaiksi." :)

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista jättää hintalappu siihen koiraan, että kaikki tietää miten varakas olet :D. reps.

Vierailija
22/34 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn hakemassa ensi viikolla kasvattajalta iloisen ja hyvännäköisen pennun, hinta 1800 euroa. Kateelliset voi ottaa Virosta tuotuja sekarotuisia. Kannattaa mennä parempiin töihin, jos ei ole omaan elukkaansa tyytyväinen vaan haukkuu toisten koiria "sairaiksi." :)

Eipä ärsytä koska en pidä koirista. Sillä summalla minkä sä kulutat koiran elinaikana koiraan minä saan aika monta huoletonta lomamatkaa eikä minun tarvitse lähteä aamuisin pissattamaan rakkia.

Rotukissat on kivampia.

Kissaihminen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli varaa ostaa olutta s-marketista, en hakenut virosta. Hajotkaa.

Vierailija
24/34 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista jättää hintalappu siihen koiraan, että kaikki tietää miten varakas olet :D. reps.

Printti t-paita "Maksoin koirastani 1800€. Vituttaako sinua?"

Vierailija
25/34 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Murheet ne on sullakin 😁 Olisi varaa ostaa vaikka monta kertaa tuon hintainen koira, hevonen maksoi 5x tuon verran ja kuukausimaksut juoksee täysihoidosta tallissa, lisäksi varustekustannukset, eläinlääkäri, kengitys ym. Koiria on kaksi ja venäjän rescueita ovat, ja tietysti kultaakin kalliimpia 💜 Halusin antaa kodin niille, joista ei kukaan välitä ja saavat vihdoin kokea mitä on olla rakastettu perheenjäsen, muualta en koiria enää otakaan.

Eihän sulla mitään ongelmaa olekaan kun olet selvästi omiin koiriisi tyytyväinen, hieno homma sulle.-ap

Vierailija
26/34 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ärsytä, kun en halua koiraa. Toivottavasti et valinnut kovin sairasta rotua tai ole mukana typistysjulmuuksissa.

"Sairaat rodut" on kateellisten myyttejä paitsi ihan joittenkin venäjäntuonti-chihujen kohdalla. Siinäkään ei ongelma ole rotu vaan sisäsiittoisuus. -ap

Vierailija
27/34 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellisia ovat:

Kiinnostuneita ovat:

Vierailija
28/34 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä koirista enkä halua niitä vaivoikseni, joten ei v*tuta tippaakaan. Tunnen sinua kohtaan samaa sääliä kuin raskaana olevia naisia kohtaan. Molemmilla elämä lopullisesti pilalla ja vapaus menetetty ikiajoiksi.

t. vela joka ei pidä lapsista eikä eläimistä

Vierailija
29/34 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP! Ihanaa että sullakin on Seropi! Meillä myös. :) Älä turhaan kadehdi rotukoiria, niidenkin omistajat ovat koirarakkaita vaikka ehkä rotuharrastuneempia. Muista että oma sekarotuisesi on ARVOKAS eikä sinun tarvitse sen arvokkuutta pönkittää trollaamalla.

T. Tyypit ja SekaRotuinenPiski

Vierailija
30/34 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö nyt rotukoirat nyt yleensä maksa tonneja? Öö mitä sitten?

No uuh mun maastopyörä maksoi n. tuplasti tuon verran jos nyt tälle linjalle lähdetään 😁

Vierailija
31/34 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteenkö vaan on varaa? Mulla on useampi kallis koira, ärsyttääkö ;)

Vierailija
32/34 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti ap.....mutta ei väliä kunhan et ole idiootti myös koiran hoidossa.

Vierailija
33/34 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko koirat noin halpoja? Minä luulin että rotukoirat ovat paljon kalliimpia.

Tyttärelläni oli kani. Hankintahintaa en muista. Ensimmäisten neljän vuoden aikana se tuhosi sohvan 5000e, satoja kirjoja, sähkölaitteita, jalkalistoja yms. Nykyisistä tuhoista en tiedä, koska olen eronnut ja kani asuu exäni luona.

Vierailija
34/34 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harmita pätkääkää, vaikka ostaisit kymppitonnin hintaisen piskin. Sitä paitsi hinta ei takaa sitä, että saat hyväpäisen ja kaikin puolin fyysisestikin terveen rakin. Muuten, koirien luonneviat ovat usein siellä talutushihnan toisessa päässä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän