Mies joka et ole komea. Mitä elämän suunnitelmia sinulle jää loppuelämäksi jos et löydä kumppania koskaan?
Kommentit (67)
Ei sillä komeudella pitkälle pääse. Tyhmä ja komea on aika yleinen ilmiö ja yksin saavat olla elleivät löydä yhtä tyhmää naista. Itselläni ei ole komea mies, mutta onpa niin mukava ja kunnioittava mies, että kelpaisi jokaiselle kaverilleni vaikka heti.
N31 kirjoitti:
Ei sillä komeudella pitkälle pääse. Tyhmä ja komea on aika yleinen ilmiö ja yksin saavat olla elleivät löydä yhtä tyhmää naista. Itselläni ei ole komea mies, mutta onpa niin mukava ja kunnioittava mies, että kelpaisi jokaiselle kaverilleni vaikka heti.
Voi ei. Mistä ihmeestä me löytäisimme tyhmän naisen?!
N31 kirjoitti:
Niinhän se olisi kivaa ajatella. Ruma mies pärjää pariutumisessa ihan yhtä huonosti kuin ruma nainenkin.
Huoriin matkani sitten lopulta vie.
Paskalta tuntuu ajatus elää loppuelämä yksin :(
Kyllä huomaa että yksin olevia kelåaamattomia miehiä on paljon jos pelkästään tähänkin palstaan eksyy näin moni
Olen nainen mutta vastaan tähän että onhan niitä rumia naisiakin varsinkin suustaan.
Jos pitää olla komea löytääkseen parisuhteen, niin miksi suomalaiset parisuhteelliset miehet on aina niin rumia? Ei kauheasti ulkonäköön jakseta panostaa, eikä vartaloon tai edes pukeutumiseen. Tässä on komea mies, joita täällä ei näe
http://www.arsenal.com/assets/_files/scaled/1000x1000/sep_14/gun__14120…
Vierailija kirjoitti:
Jos pitää olla komea löytääkseen parisuhteen, niin miksi suomalaiset parisuhteelliset miehet on aina niin rumia? Ei kauheasti ulkonäköön jakseta panostaa, eikä vartaloon tai edes pukeutumiseen. Tässä on komea mies, joita täällä ei näe
No hyh, sliipattu poika. En kattois, joka vastaan kävelis. T. tavisnainen 32 v.
mihin se rumuus vaikuttaa?rahapussi ratkaisee
Tässä kohtaa varmaan pitäisi kai nyt tuntea varmaan itsensä erityisen komeaksi, kun en ole ikinä osannut ajatella, että elämäni olisi kiinni siitä löydänkö kumppanin rinnalleni vai en. - Ei kumppanini tehtävä ole poistaa minusta puutteita tai vajavaisuuksia. - Kumppania voi parhaimmillaan tuoda elämääni lisäarvoa ja varmasti hyvässä ja "pahassa" paljon sellaista, mitä juuri nyt en osaa edes nimetä. Vai pitäsikö tässä alkaa tehdä valmiiksi jo listaa, että mitä tuleva kumppanini sitten voisi tehdä joko kanssani tai vaikka ilman minua, kun minä en mahdollisesti osaa, tai en kenties vain viitsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
30v. jälkeen putsaan korvani 9mm:llä näillä suunnitelmilla :(
Olen kohta 34-vuotias nainen ja minuun ei mies ole halausta pitempään koskenut ikinä. Olen potenut erittäin syvää masennusta asiasta. Silti elän nyt onnellista ja tuotteliasta elämää, ja olen nyt iloisempi ja parempi ihminen kuin esimerkiksi 29-vuotiaana. Toivon kaikille asian kanssa kipuleville parempaa tulevaisuutta! (Ja kyllä, kyllä minä edelleenkin toisinaan itken asiaa ja se on arka paikka, mutta sen kanssa voi elää ja hyvää elämää vieläpä.)
Toiset voivat. Toiset kokevat häpeän ja elämässä epäonnistumisen tuskan niin suureksi, että siitä kuopasta on ilman tukiverkostoa tai positiivisia kokemuksia lähes mahdoton nousta.
Vierailija kirjoitti:
30v. jälkeen putsaan korvani 9mm:llä näillä suunnitelmilla :(
Elä ny toivoos menetä, minä en näillä suunnitelmilla ottas komeaa enkä alle kolmekymppistä miestä.
Vierailija kirjoitti:
mihin se rumuus vaikuttaa?rahapussi ratkaisee
Toki, jos on miljonääri, niin varmasti saa jonkun olipa ulkonäkö mitä tahansa. Kuitenkin ne miljonäärit ovat sen verran harvassa, että lienee useimmilla ulkonäkö se ratkaiseva tekijä.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen miettinyt muuttaa erakoksi jonnekin ulkomaille tai Lappiin. Perustaa oman puutarhan ja poltella yrttiä päivät pitkät. Siinä vaiheessa ei kiinnosta enään muu :D
Ota mut mukaan!
Vierailija kirjoitti:
Jos puhut jostain keski-ikäisistä miehistä niin ovat kuitenkin olleet komeampia nuorempina kun ovat pariutuneet. Eivätkä tuon ikäiset ole enään niin pinnallisia kuin nuoruusvuosina.
Yritän päästä Diablo 2:n läpi hell-tasolla jollain vammaisella buildilla, kuten vaikka teeth necrolla.
On paljonkin vähemmän kauniita sekä miehiä että naisia, jotka ovat suhteessa eli aloittajan väite ei pidä paikkaansa.