Mies joka et ole komea. Mitä elämän suunnitelmia sinulle jää loppuelämäksi jos et löydä kumppania koskaan?
Kommentit (67)
Oon ihan komea, mutta kyllästyin edellisen parisuhteen jälkeen naisiin. Ajattelin juoda ja rellestää, eikä kiinnosta, vaikka olisin loppuelämäni yksin....
jurpo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitä se sellainen elämä on, jos ei olisi mitään suunnitelmia tai tekemistä ilman kumppania? sillonhan se elämä loppuis kun seinään kumppanin menettämisen jälkeen. aika lohduton kuva
Sitä paitsi naiset eivät tee aloitteita komeillekaan miehille,joten jos mies ei...
Kyllä tekee mutta vain komeille
Koitan tehdä jokaisesta päivästä jollain tavalla mielekkään. Välillä isompia suunnitelmia, mutta pääosin arjen pieniä iloja. En näe, että kumppanuus vaikuttaa sinäänsä mitenkään tähän yhtälöön. Jos minulla olisi kumppani, niin voisin tehdä hänen kanssaan juttuja, mutta toisaalta se taas rajoittaisi vapauttani. Joutuisin tehdä enemmän kompromisseja elämässäni. Viihdyn tällä hetkellä oikein hyvin yksin. Ongelmani ei ole kumppanin puute, vaan kavereiden puute.
jurpo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitä se sellainen elämä on, jos ei olisi mitään suunnitelmia tai tekemistä ilman kumppania? sillonhan se elämä loppuis kun seinään kumppanin menettämisen jälkeen. aika lohduton kuva
Sitä paitsi naiset eivät tee aloitteita komeillekaan miehille,joten jos mies ei...
aivan näin,naiset ei koskaan tule tekemään ite aloitetta komealle ja jos siitä miehestäkään siihen aloiteen tekemiseen ei ole niin jää ilman kumppania
Vierailija kirjoitti:
jurpo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jaa. Aika harva nainen tekee. Tai no mitä kukakin laskee aloitteeksi, mutta valtaosa vain hymyilee ja jos mies ei lähesty, niin mitään ei tapahdu.
Eiköhän sitä itsensä junan edestä pian löydä. Työt ja urheilun olen jo turhana lopettanut ja ottanut tilalle alkoholin. Vielä sinnittelen mukana, mutta merkit eivät ole hyvät asian jatkumiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jurpo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jaa. Aika harva nainen tekee. Tai no mitä kukakin laskee aloitteeksi, mutta valtaosa vain hymyilee ja jos mies ei lähesty, niin mitään ei tapahdu.
Onko sillä aloitteenteolla mitään väliä silti? Komea mies saa naisen aloitteella mutta ei komea ei vaikka tekisi aloitteita loputtomiin. Eihän tämä vastaa siihen pääongelmaan mikä on keskustelun pointtina.
Opiskelen diplomi-insinööriksi. Ehkä muutan ulkomaille töitten perässä. Suomessa omalla alalla on työvoimapula. Ehkä ostan uuden viitossarjan bemarin. Keksin kalliimmaanpuoleisen harrastuksen. Ilmailu tai sukeltaminen. Laitan rahaa palamaan omaan itseeni ja omiin harrastuksiin. Ostan luksuskellon. Ehkä myös omakotitalon. Tiedän monta miestä jotka kiroavat perheen perustamista. Suoraan eivät sano, mutta ilme kertoo kaiken. Ei voi rahaa laittaa niin paljoa omiin harrastuksiin.
M30.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole komea uskoisin että paremman näköiseksi tulee menemällä salille, syömällä tervrellisesti, huolehtimalla ulkonäöstään(esim parturi) ja vaatetuksestaan.
Uskoisin monen ei kumppania löytävän miehen tapauksessa kyse olevan asennoitumisesta ja luonteesta. Voi olla että on niin paljon huonoja kokemuksia että se vaikuttaa tulevaankin.
Ei mikään em. auta pienen siittimen ongelmaan.
Rautakauppaan pitävän köyden ostoon.
Naisten mielestä olen komea, mutta vastaanpa silti. Yksi nuorena aloitettu ja onnettomasti päättynyt liitto on jo takana. Mielelläni ottaisin naisen elämääni. Voisin vastaavuoroisesti olla jollekulle toiselle yksinäiselle hyvä mies. Totuus on kuitenkin että tutustuminen on tänä päivänä vaikeampaa. Olen työskennellyt paljon ulkomailla ja ilmapiiri on siellä paljon rennompi ja ihmisiin tutustuu paljon helpommin. Pelkäänpä että en löydä Suomi-neitoa, vaan joudun etsimään hänet muualta.
Lasautan napin kallooni +35 vuotiaana.
Vittu mitä ruikuttamista ja itsesäälissä rypemistä. Hankkikaa jo saamattomat laiskat itsekunnioitus ja lopettakaa valittaminen!
Vierailija kirjoitti:
Koira kumppaniksi
Eikö eläimiin sekaantumista olla kieltämässä?
Nykyään naisen löytö pinnallisempaa mutta helpompaa kun koskaan mikäli komea olet. Kuva vaan vaikka Tinderiin ja varaa vielä mistä valita. Toista se on meikällä vaikka todella sosiaalinen olenkin...
Mun 5v plääni. Käyn töissä, säästän ja talvella ulkomaille jonnekin kauas. Ehkä kesäisin joku Euroopan reissu. Perusarkeni on melko tylsää. Katson sitten miltä elämä näyttää. Itsemurhaa myös miettinyt, naisettomuus ei ole kuitenkaan syy sille. Saisin parisuhteen, jos haluaisin. Mikäli joku nainen tupsahtaa elämääni niin en laita vastaan. Katsotaan...
Vierailija kirjoitti:
30v. jälkeen putsaan korvani 9mm:llä näillä suunnitelmilla :(
Olen kohta 34-vuotias nainen ja minuun ei mies ole halausta pitempään koskenut ikinä. Olen potenut erittäin syvää masennusta asiasta. Silti elän nyt onnellista ja tuotteliasta elämää, ja olen nyt iloisempi ja parempi ihminen kuin esimerkiksi 29-vuotiaana. Toivon kaikille asian kanssa kipuleville parempaa tulevaisuutta! (Ja kyllä, kyllä minä edelleenkin toisinaan itken asiaa ja se on arka paikka, mutta sen kanssa voi elää ja hyvää elämää vieläpä.)
En tiedä mitä teen, mut keväällä ajattelin ostaa auton. Ehkä joku Mersun AMG-malli.
En ole komea, mutta en rumakaan, ja kun onpuhuva, pussaava ja rikas niin naisiakin saisi, mutta suomessa silti liian vaikea rikkaan miehen löytää laadukasta naista. Kaikki naiset on niin itsenäisiä ja ne jotka ei ole, on sitten vähän sellaisia yksinkertaisia, että niitä ei oikein jaksa. Tinderissäkin pitää ikä kusettaa 15v alaspäin jos haluaa saada sievää (20-25v) kissaa.
Oon siis ajatellut jättää naiset rauhaan.
M46
Inhota naisia ja kostaa