Mitä sellaista haluat kuulla sängyssä kiihkeänä hetkenä miehen sanovan mikä myöhemmin tuntuu ihan naurettavalta ja suorastaan hävettää
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Tule jo !
Vie tunnelman hyvin kun nainen sanoo noin. Pari Aasialaisnaista sanonut kun ovat väsyneet sen jälkeen oli tosi vaikea tulla.
Oon sun orja, teen mitä vaan pyydät.
En halua kuulla sängyssä mitään puhetta. Jälkeenpäin voi sanoja jotain mukavaa, jos siltä tuntuu. Mutta ei kesken tapahtumien, en tykkää sellaisesta.
Vierailija kirjoitti:
Oon sun orja, teen mitä vaan pyydät.
Mies sanoo olevansa orja vai että sinä olet?
Vierailija kirjoitti:
Sun p*llu on ihana.
Ja olet nainen etkä provo?
Ei kyllä tule mitään tuollaista mieleen. Tykkään jos mies sanoo vaikka että tunnun tosi hyvältä, tai kuinka hän haluaa mua, tai vaikka sekin että hän ei kestä enää, mutta ei ne kyllä millään lailla hävetä jälkikäteen. Jos aloituksella haettiin jotain että nainen tykkäis että mies kutsuu lutkaksi tms niin mulle ne ainakin on varmaan isoin turn off mitä voin äkkiseltään kuvitella.
Joku muija huusi, työnnä peukku perseeseen perkele!! Kun pistin takaapäin, hieman oli yllättävää ja hyvä etten säikähtänyt.
Vierailija kirjoitti:
Daddy's girl'
Kerran yhden vakipanon kanssa kokeilin isäjuttuja. Ei lämmennyt. En ole muuten uskaltanut eikä ole edes mun juttu.
"En kestä pitkään, kun olet niin kiihottava. " No, kyllä aikuinen mies osaa säätää tulemistaan niin kauan kuin haluaa.Tuo on vain tekosyy miehelle, ettei edes halua tyydyttää naista.
Vierailija kirjoitti:
Joku muija huusi, työnnä peukku perseeseen perkele!! Kun pistin takaapäin, hieman oli yllättävää ja hyvä etten säikähtänyt.
Heh heh kai tuokin on mahdollista
Tykkäisin tosi tuhmista puheista, en viitsi kyllä edes kirjoittaa..lutkaksikin saa sanoa, mutta ei huoraksi. Mun mies ei vaan oikein vissiin kehtaa, joskus on sanonut lusikka-tyyppisessä asennossa jotain, että tykkään läiskyttää sun ihanaa pyllyä vasten..taisin tulla samantien. Ollaan siis tooodella kauan oltu naimisissakin, eli luulis, että kehtais, mutta ollaan molemmat jotenkin estyneitä vissiin sanojen suhteen, vaikka ei muuten.
Jostain syystä aina kiihottaa kun mies joskus muutaman ekan työnnän jälkeen kuiskaa korvaan että olen niin ihanan märkä.
Vierailija kirjoitti:
Haluat tai haluaisit kuulla.
Miksi ap tekee näin tyhmiä kysymyksiä?
Mikähän siinä on kun noi Daddy-jutut kiihottaa?
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä liittyy vauvoihin?[/quote
Taas sinä perkele. Eikö sulla ole silmiä päässä kun et huomaa ettei av:lla vauvoista puhuta juuri ollenkaan?
Vierailija kirjoitti:
Mikähän siinä on kun noi Daddy-jutut kiihottaa?
Useampia tykkäyksiä että on monen mieleen, vähän aristaa miehenä laajentaa tuolle alueelle.
Kiva kuulla jos olen pieni sieltä