Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sellaista haluat kuulla sängyssä kiihkeänä hetkenä miehen sanovan mikä myöhemmin tuntuu ihan naurettavalta ja suorastaan hävettää

Vierailija
03.11.2016 |

Haluat tai haluaisit kuulla.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä liittyy vauvoihin?[/quote

Taas sinä perkele. Eikö sulla ole silmiä päässä kun et huomaa ettei av:lla vauvoista puhuta juuri ollenkaan?

Tässä käsitellään sitä vaihetta muutama kk ennen vauvoja

Vierailija
22/29 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panen sut paksuks.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alistavia ja törkeitä juttuja. Sellasia että toinen käyttää mua miten haluaa.

Jostain syystä mua hävettää melkein kaikenlainen seksi jälkeenpäin. Siis sellainen, jossa olen antanut ilmi mieltymyksiäni ja antautunut tilanteelle. En tiedä miksi, kun ei mulla mitään kummallisia mieltymyksiä ole. Tykkään pienimuotoisesta alistamisesta mutta sekin on ihan normaalia. Kai mulla on jotain komplekseja.

Vierailija
24/29 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm no ehkä haluaisin että mies huokailisi ja ääntelisi tosi paljon, se on älyttömän kiihottavaa. Ei se nyt varsinaisesti hävettäisi jälkeenpäin mutta noh, ei ehkä niin kiihottavaa kun tällain ajattelee.

Vierailija
25/29 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aina itsetyydyttäessä ajattelen mieheni ottavan mua kovaa ja kutsuvan mua lutkakseen. Kovaa se saattaa joskus ottaakin, mutta lutkaksi ei koskaan sanonut eikä varmaan voisi edes sanoakaan, joten jääkööt vain tämä pääni sisään.

Vierailija
26/29 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alistavia ja törkeitä juttuja. Sellasia että toinen käyttää mua miten haluaa.

Jostain syystä mua hävettää melkein kaikenlainen seksi jälkeenpäin. Siis sellainen, jossa olen antanut ilmi mieltymyksiäni ja antautunut tilanteelle. En tiedä miksi, kun ei mulla mitään kummallisia mieltymyksiä ole. Tykkään pienimuotoisesta alistamisesta mutta sekin on ihan normaalia. Kai mulla on jotain komplekseja.

Nainen joka pystyy ns. heittäytymään tilanteeseen ja lopettaa ajattelun nauttii enemmän.

Suurin osa naisista muuten nauttii jonkinasteisesta alistamisesta. Se on loogista ja ihan evoluutiobiologiaa. Alkukantainen mies on ottanut alistuvan naisen.

Vierailija
27/29 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alistetuksi tuleminen tuntuu vaan niin hyvältä.

N22

Vierailija
28/29 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä aina itsetyydyttäessä ajattelen mieheni ottavan mua kovaa ja kutsuvan mua lutkakseen. Kovaa se saattaa joskus ottaakin, mutta lutkaksi ei koskaan sanonut eikä varmaan voisi edes sanoakaan, joten jääkööt vain tämä pääni sisään.

Olen sanonut mutta naisen hyvä olla silloin melko tuttu.

Vierailija
29/29 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panen sut paksuks.

En edes halua raskaaksi tällä hetkellä mutta silti tämä! Joskus meinannut kiimoissani sanoa että tehdään lapsi, vaikka en todellakaan halua. Hämmentää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän