Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin aikaan heräät huomenna?

Vierailija
03.11.2016 |

Entä milloin sinun kuuluu olla opiskelemassa tai töissä?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herään 4.30 ja töissä olen seitsemän aikaan. Liukuma on klo 9 asti, mutta olen aamuvirkku ja tykkään lähteä ennen kolmea kotiin. Aamulla kuluu aikaa syömiseen, lehden lukuun, kahvin juomiseen, netin selailuun, telkkarin katsomiseen ja tietysti peilin edessä valmistautumiseen.

Eihän tuohon aikaan tule TV:stä paljon mitään, paitsi jotain TV-chattia tai soittopeliä.

Vierailija
22/34 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tajunnut qloirusta, kun vastacla on pyhäpv.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään 5.40 ja työ alkaa 7.00.

Vierailija
24/34 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään 8.00 ihan vain sen vuoksi, että tänne tullaan vaihtamaan palohälyttimen patterit joskus yhdeksän jälkeen. Mitään menoa ei ole huomiseksi.

Vierailija
25/34 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herään 4.30 ja töissä olen seitsemän aikaan. Liukuma on klo 9 asti, mutta olen aamuvirkku ja tykkään lähteä ennen kolmea kotiin. Aamulla kuluu aikaa syömiseen, lehden lukuun, kahvin juomiseen, netin selailuun, telkkarin katsomiseen ja tietysti peilin edessä valmistautumiseen.

Eihän tuohon aikaan tule TV:stä paljon mitään, paitsi jotain TV-chattia tai soittopeliä.

No mulla on tapana kattoa uutisia CNN-, BBC world- ja France 24-kanavilta.

Vierailija
26/34 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään klo 13-15 välillä, tosin menen nukkumaankin vasta klo 8 maissa, kun olen päässyt kotiin yövuorosta.

Vierailija
27/34 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti jossain klo 10-12 välillä. Tulee näin pimeään vuodenaikaan nukuttua pidempään aina kun siihen on mahdollisuudet, ei vain tahdo pimeinä aamuina millään jaksaa nousta. Mutta kunhan tuossa kevättä kohti mennessä aamut valoistumaan, niin on helpompi nousta ylös jo jossain klo 7-10 välillä.

Vierailija
28/34 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mulla on tapana kattoa uutisia CNN-, BBC world- ja France 24-kanavilta.

Ok. Täällä ei nuo kanavat edes näy.

Vierailija
29/34 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään klo 7. Luento alkaa 8.15.

Vierailija
30/34 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

5:30 , ei oo kivaa koska oon aamu uninen 😴 ja kun kello soi 😨 ou nou taas o aamu

Vierailija
31/34 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun huvittaa, viimeistään 12. Töitä minulla on kerran viikossa tiistaisin.

Vierailija
32/34 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään seitsämältä ja menen varttia yli kahdeksaksi kouluun.

Vierailija
33/34 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klo 6.25 soi kello, töihin kasiksi. Harmi vaan, että kellojen kääntämisen myötä olen alkanut heräillä viiden maissa ja sen jälkeen vetelen sellaista epämääräistä koiranunta, jos sitäkään. Ja sitten olenkin väsynyt iltapäivästä nukkumaan menoon saakka.

Vierailija
34/34 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätys 07.30 (tarkistamaan että koululainen on noussut ylös ja aamupalalla) sitten toisen lapsen kanssa lähdemme labraan.

Huomenna vapaapäivä töistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän