Mihin aikaan heräät huomenna?
Entä milloin sinun kuuluu olla opiskelemassa tai töissä?
Kommentit (34)
en tajunnut qloirusta, kun vastacla on pyhäpv.
Herään 8.00 ihan vain sen vuoksi, että tänne tullaan vaihtamaan palohälyttimen patterit joskus yhdeksän jälkeen. Mitään menoa ei ole huomiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herään 4.30 ja töissä olen seitsemän aikaan. Liukuma on klo 9 asti, mutta olen aamuvirkku ja tykkään lähteä ennen kolmea kotiin. Aamulla kuluu aikaa syömiseen, lehden lukuun, kahvin juomiseen, netin selailuun, telkkarin katsomiseen ja tietysti peilin edessä valmistautumiseen.
Eihän tuohon aikaan tule TV:stä paljon mitään, paitsi jotain TV-chattia tai soittopeliä.
No mulla on tapana kattoa uutisia CNN-, BBC world- ja France 24-kanavilta.
Herään klo 13-15 välillä, tosin menen nukkumaankin vasta klo 8 maissa, kun olen päässyt kotiin yövuorosta.
Luultavasti jossain klo 10-12 välillä. Tulee näin pimeään vuodenaikaan nukuttua pidempään aina kun siihen on mahdollisuudet, ei vain tahdo pimeinä aamuina millään jaksaa nousta. Mutta kunhan tuossa kevättä kohti mennessä aamut valoistumaan, niin on helpompi nousta ylös jo jossain klo 7-10 välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herään 4.30 ja töissä olen seitsemän aikaan. Liukuma on klo 9 asti, mutta olen aamuvirkku ja tykkään lähteä ennen kolmea kotiin. Aamulla kuluu aikaa syömiseen, lehden lukuun, kahvin juomiseen, netin selailuun, telkkarin katsomiseen ja tietysti peilin edessä valmistautumiseen.
Eihän tuohon aikaan tule TV:stä paljon mitään, paitsi jotain TV-chattia tai soittopeliä.
No mulla on tapana kattoa uutisia CNN-, BBC world- ja France 24-kanavilta.
Ok. Täällä ei nuo kanavat edes näy.
5:30 , ei oo kivaa koska oon aamu uninen 😴 ja kun kello soi 😨 ou nou taas o aamu
Silloin kun huvittaa, viimeistään 12. Töitä minulla on kerran viikossa tiistaisin.
Herään seitsämältä ja menen varttia yli kahdeksaksi kouluun.
Klo 6.25 soi kello, töihin kasiksi. Harmi vaan, että kellojen kääntämisen myötä olen alkanut heräillä viiden maissa ja sen jälkeen vetelen sellaista epämääräistä koiranunta, jos sitäkään. Ja sitten olenkin väsynyt iltapäivästä nukkumaan menoon saakka.
Herätys 07.30 (tarkistamaan että koululainen on noussut ylös ja aamupalalla) sitten toisen lapsen kanssa lähdemme labraan.
Huomenna vapaapäivä töistä.