Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

APUA! Mun on pakko laihduttaa, auttakaa!

Vierailija
09.03.2006 |

Mulla on todella paljon ylipainoa, miten pääsen alkuun laihdutuksessa? Vähennän tietenkin syömistä ja alan liikkua enemmän, mutta mitä mun kannattais syödä ja miten liikkua? Ymmärrätte ehkä että kunto ei ole kovin hyvä, joten mohinkään ohjattuun hikijumppaan en uskalla lähteä.

Kiitos jos autatte!!!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nim. -20 kg

Vierailija
2/12 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerää sinänsä, kun kyllähän kaikki näkee että mä oon läski.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni painoa ei ryhmässä kaikille sanota. Olenko väärässä luulossa?

Vierailija
4/12 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tehokkaampaa liikkua joka päivä vähän kuin kerran viikossa pitkä treeni.

Vierailija
5/12 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillai et alotat ihan vähästä ja pikkuhiljaa enempi ja enempi. kuntoani ite koitin niin kasvattaa ja toimii:)

Vierailija
6/12 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei painonvartijoissa mitään painoa kerrota.

Vierailija
7/12 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin jos et itse ole kovinkaan perehtynyt ravintotieteilijä.

Vierailija
8/12 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muutenkin tarkkailen mitä syön. Sain 4 kg pois tosi helpolla.

Otin tavaksi käydä joka aamu vaa`assa, vaikkei sitä suositella.

On kiva nähdä aamulla, että vaikka 100g taas tippunut. Tosin sehän ei ole mikään kamalan luotettava arvio, jos vaikka syönyt jotain suolaista.

Sitten mittaisin kriittisen paikat ja kirjaan ne ylös parin vkon välein.

Yritän liikkua normaalia enemmän.

Vielä olisi 6kg pudotettava painoa.

Vierailija
9/12 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsitä miten olen pystynyt sulkemaan silmäni tältä painoltani. Mutta nyt on tosiaan aika aloittaa laihdutus!

Vierailija
10/12 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrota painoasi kun sulle (ja sit tietysti punnitsija sen näkee mutta hänellä on vaitiolovelvollisuus!) pudotetut kilot tietysti kerrotaan, varsinkin sitten kun niitä on ruvennut tippumaan runsaasti. Mutta siis ymmärrän tilanteesi, olen itse (TAAS!) samassa jamassa. Painoa pitäisi pudottaa runsaasti enkä millään saa itseäni niskasta kiinni. Ekalla kerralla sain PV:ssä pudotettua 28kg puolessa vuodessa (n.10v.sitten) mutta kilot tuli takasin korkojen kera kun lopetin käymisen siellä ja nyt muilla kerroilla en ole saanut laihtumaan muuta kun rahakukkaroni kun olen PV:hen uudelleen mennyt. Eli siis oma motivaatio pitää olla todella kohdallaan kun sinne menee muuten ei hyödytä mitään. Mut tsemppiä sulle yritykseen ja kerrohan mullekkin niksi jos pääset hyvään alkuun.

Vierailija
11/12 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

painonvartijat on todella hyvä tapa laihduttaa. Suosittelen lämpimästi, ja nimenomaan ryhmää, ei kirjekurssia.

maksaa kyllä, mutta ihan varmasti sen arvoista.

Vierailija
12/12 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin puoli kiloa päivässä, juo paljon vettä. Suo itsellesi herkuttelupäivä kerran viikossa, muuten jätä pois sokeri, valkoiset jauhot, liika suola ja rasva. Vaihda juustot kevyisiin, makkarat kinkkuun, syö 5-6 palaa ruis-tai täysjyväleipää päivässä. Suosi puuroja, keittoja, raakoja kasviksia, vähärasvaista lihaa ja kalaa. Perunaa, riisiä tai pastaa kohtuudella. Syö aamiainen, lounas, päivällinen ja iltapala. Muuten jätä napostelu kokonaan pois.

t. 15 kg laihtunut