Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä muut tekevät, mutta sinä et?

Vierailija
03.11.2016 |

Eli kerrotaan asioita mitä useimmat ihmiset tekevät, mutta sinä et.
Mä aloitan: itse en kato koskaan telkkaria

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Määrittele mitä tarkoittaa 'katsoa telkkaria'? Kun usein kuulee sanottavan juuri noin, mutta sitten selviääkin, että niin, katonhan mä netflixiä ja sarjoja netistä ja yle areenaa ja sitä ja tätä. Mulle nuo kaikki on just sitä telkkarin katselua, mutta monelle ei.

En katso televisiota, en netflixiä, enkä YLE areenaa. YouTube videoita katson pari kertaa kuussa, sitä en laske television katsomiseen :)

Vierailija
42/54 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nussii

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunovat, leipovat, luistelevat. Ensimmäiseen en pysty, toisesta en tykkää ja kolmatta en osaa :)

Vierailija
44/54 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka ette katso televisiota - omistatteko kuitenkin sellaisen?

Vierailija
45/54 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä lasketellut.

Vierailija
46/54 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso tv:stä Salkkareita, tositeevee-ohjelmia, ylipäätään katso mitään sarjoja.

Tykkään dokumenteista (esim historia, tai politiikka ja tiede kiinnostaa) luonto-ohjelmista, elokuvista. Niitä katson, samoin esim A-studiota /MOT tmv ja uutisia seuraan.

En käy kapakoissa/baareissa. Ravintolassa käyn n. kerran vuodessa syömässä pitkän kaavan mukaan hääpäivänä.

Emme käytä eineksiä, syömme aina itsetehtyä ruokaa. Puolieineksiä emme juuri käytä, esim kalapuikkoja, ranskanperunaa tai valmisperunamuusijauhetta, tehdään ruuat mielummin itse raaka-aineista.

Syömme joka päivä yhden yhteisen, koko perheen aterian aamupalan lisäksi. Meillä ei siis ole eri ruoka-aikoja, vaan kaikki syövät päivällistä samaanaikaan yhdessä.

En polta tupakkaa.

En ole ikinä laulanut tai käynyt karaokessa. Vihaan kaljakuppiloita ja kännistä, hirveän kuuloista laulua.

Vierailija
47/54 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvostelevat kanssaihmisiä ilkeään sävyyn netissä tai oikeassa elämässä.

Mun mielestä nää on vähemmistö. Mutta, itse en näe ollenkaan unia.

Tutkimusten mukaan psykopaatit eivät näe unia ollenkaan.

Vierailija
48/54 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kateellinen toisille ihmisille heidän omaisuudesta esim.autoista tai talosta. Kadehdin älykkyyttä.

Vierailija
49/54 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat tavallisia kuolevaisia.

Vierailija
50/54 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjäävät hiuksensa. Itselläni on luonnostaan kuparinpunaiset hiukset, joten ei ole ollut tarvetta värjäillä.

Vierailija
51/54 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittävät ehtiä ajoissa joka paikkaan. Mä en. 5 minuuttia sinne tai tänne, mitä väliä. :D

Vierailija
52/54 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juovat alkoholia, seurustelevat, harrastavat seksiä, ajavat autolla/pyörällä, seuraavat jääkiekkoa ja tv-sarjoja, matkustelevat... ymsyms. Monesti tunnen olevani ihan syrjäytynyt kun moni ns. normaali juttu ei ole minulle mitenkään normaalia.

Vierailija
53/54 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Käyttävät shampoota ja hoitoainetta. Itsellä pitkät hiukset, mutta pakko käyttää muita aineita kuin noita allergioiden takia.

- Käyvät kampaajalla ja värjäävät hiuksiaan.  Sama kuin edellä pitkille hiuksille riittää itse tehty tasoitus. (Ja ennen olen värjännyt ja käynyt kampaajilla ja vaikka mitä).

- Käyttävät meikkiä. Sama jälleen.

-Saunovat. Seuraavat urheilua. Juovat alkoholia. Katsovat tv:tä.

Aika jännä ja kiva huomata, etten ole yksin näissä jutuissa! Tuntuu, että omissa lähipiireissäni olen se outo kummajainen.

Vierailija
54/54 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halaavat toisiaan, suutelevat ja harrastavat seksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi