Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä muut tekevät, mutta sinä et?

Vierailija
03.11.2016 |

Eli kerrotaan asioita mitä useimmat ihmiset tekevät, mutta sinä et.
Mä aloitan: itse en kato koskaan telkkaria

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Määrittele mitä tarkoittaa 'katsoa telkkaria'? Kun usein kuulee sanottavan juuri noin, mutta sitten selviääkin, että niin, katonhan mä netflixiä ja sarjoja netistä ja yle areenaa ja sitä ja tätä. Mulle nuo kaikki on just sitä telkkarin katselua, mutta monelle ei.

Minä olen tuollainen myös, mutta en katso telkkaria. Siitä on turha vetää hernettä nenukkiin, vaan sieltä ei tule mitään katsottavaa. Ehkä pari ohjelmaa viikossa ja sen takia ei jaksa vaivautua. 

Lisäksi kun sieltä ei tule mitään kiinnostavaa, niin koko hommasta tulee pöhnässä istumista sen edessä ja kanavasurffausta, jossa yrittää etsiä jotain mielenkiintoista ja sitten mikään ei kiinnosta. Lisäksi digiboxini on suomalainen maailman paskin digiboxi, niin sekin verottaa intoa. Nyt se ei ole ollut edes 6kk kiinni seinässä(tai telkussa). 

Jos olin pari vuotta ilman tv:tä ja tietokonetta. Nettiäkään ei ollut n.5 vuoteen.

Jotenkin telkun katsojasta väkisin vain tulee mieleen kanavasurffaaaja, kauniit ja rohkeat, bb, se ämpäri leidi, mikä lie onkaan. 

Minulle jonkun täsmäohjelman katsominen tarkoittaa esim. johonkin muuhun netissä olevan viihteen seuraamiseen, kuten vaikka av. 

Helpottiko?

Miksi sä suutuit? Tässähän kysyttiin vain että mitä ihmiset tarkoittaa telkkarin katselulla. Toisten mielestä se tarkoittaa just vain sen televisiolaitteen ääressä istumista ja ohjelmien katsomista silloin kun ne lähetetään, ja toisille se tarkoittaa ylipäänsä kaikenlaista katselua, vaikka sitten tallennettua tai netin kautta tapahtuvaa.

Vierailija
22/54 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee perheenäitinä (juuri ollenkaan) kotitöitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee ulkomaanmatkoja, en käy edes ruotsinlaivalla.

Vierailija
24/54 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- käyttävät saman parisia sukkia

- omistaa ja käyttää lompakkoa ja bonuskortteja

Vierailija
25/54 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukkuvat Johanna Tukiaista.

Vierailija
26/54 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättävät tarkentamatta, miten kirjoitetut luvut lausutaan.

"Ehdotuksia 10 000 autoksi?"

Vierailija
27/54 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua käyttää merkkivaatteita. Ostan merkkivaatteen vain jos merkki ei ole näkyvissä ja jos on kirppiksellä halvalla

28/54 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En eroa enkä hanki uusioperhettä kuten muut läheiseni on tehnyt yhtä poikkeusta lukuunottamatta,ei mulla siis oo mitään sitä vastaan,jokaisella on oikeus rakkauteen ja onnelliseen parisuhteeseen,mut ite oon onnellinen ydinperheestä.

Vierailija
29/54 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ot, numeroilla kirjoitettu luku taipuu samoin kuin sitä seuraava nomini. Tässä tapauksessa siis "kymmeneksituhanneksi autoksi". 

Vierailija
30/54 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitävät omia käsityksiään varmoina totuuksina, eivätkä suostu ottamaan vastaan vastakkaista tietoa. 

Vierailija
31/54 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omista enkä käytä tietokonetta. Koe tarvetta avata televisiota ainakaan kuukauteen, lue uutisia, käy ulkona syömässä, koe facebookia enkä sähköpostia tarpeelliseksi. Käy parturissa. Tuossa nyt muutamia.

Vierailija
32/54 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan nukkunut vastakkaista sukupuolta olevan henkilön kanssa vierekkäin (koska kukaan ei ole halunnut).

Vierailija
33/54 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ot, numeroilla kirjoitettu luku taipuu samoin kuin sitä seuraava nomini. Tässä tapauksessa siis "kymmeneksituhanneksi autoksi". 

Joo. Tarkennusta siis toivoisin tilanteisiin, joissa lausuminen on tuolle säännölle vastainen tai ei ole seuraavaa sanaa, josta muodon näkisi. Vaikka sen voisi itse päätellä, niin lukijalta menee turhaa aikaa siihen, kun juuttuu tulkitsemaan sitä kohtaa. Turhaa lukemisen hankaloittamista.

Tuossa aiemmassa esimerkissä olisi kannattanut kirjoittaa 10-tonnin/kymppitonnin, 10 000 €:n/euron tms.

Vierailija
34/54 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttävät meikkiä. Minä en meikkaa. Meikkasin joskus, sitten musta tuli laiska ja enää en osaa. Hienompiin juhliin voin laittaa ripsiväriä, mutta en muuta.

Vierailija
35/54 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyvät festareilla, rapujuhlissa, juovat kaljaa, syövät makkaraa.

Juon kyllä muuta alkoholia mutta kalja ei maistu. Rapuja en ole syönyt koskaan, ja makkarasta en tykkää, syön vaikka biffereitä mieluummin.

Vierailija
36/54 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lue enkä katso uutisia, koska ne masentavat. Lopetin n. 35-vuotiaana, ihan hyvin olen pärjännyt.

Vierailija
37/54 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjäävät hiuksiaan.

Vierailija
38/54 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekevät jotain, mitä tahansa. Minusta tuntuu että nukun ja vetelehdin suurimman osan ajasta.

Vierailija
39/54 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostavat vaatteita/kenkiä/asusteita useamman kerran vuodessa, käyvät töissä, eivät ole ujoja, matkustelevat ulkomailla, haaveilevat lapsista.

En väitä ettäkö tää olis ehdoton totuus enemmistöstä, mutta ainakin sellainen fiilis on.

Vierailija
40/54 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjaavat/kampaavat hiuksiaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän