Mitä pitäisi ajatella, jos miehellä seisoo tässä tilanteessa (?)
Katsottiin miehen kanssa eilen ohjelmaa, jossa oli miesten välinen seksikohtaus. No ei siinä muutoin mitään, mut miehellä alkoi ottaa eteen. Onko tavallista? Näköjään mä en ainakaan voi unohtaa. Asiasta ei keskusteltu ja olin huomaavinaan että mies oli vaikeena. Pitäskö ottaa puheeksi, voiko tästä loukkaantua? On tietääkseni hetero.
Kommentit (39)
Miksi tuosta pitäisi loukkaantua. Hormonit ne on miehelläkin ja ilmeisesti tuossa kohtauksessa oli jotain kiihottavaa. Ihmiset eivät ole joko/tai heteroita/homoja.
Homo mikä homo, ei sille mitään voi. Seuraavaksi alkaa vaatia kakkosta.
Oisko ollut parempi jos olisi ollut miehen ja naisen välinen seksikohtaus? Sitten et olisi loukkaantunut kun sillä olisi seissyt jollekin pinkeälle teinistaralle? Ehkä teidän kannattaisi katsella telkusta vaan golffia.
Mistä tiesit, että miehellä otti eteen? Pidätkö kättä siellä vai katsoitteko tuota alasti?
Veikkaan, että osatekijänä seisokkiin on ainakin ollut se, että sinäkin olet kyennyt havaitsemaan sen.
Joskus keho kertoo sen mitä suu ei halua.
Muisteli ihanaisia paskarööritelakoitumisia treenikavereidensa kanssa, vaikea olla kiihottumatta.
Kyllä ehdottomasti voit loukkaantua ja kannattaa, kun nyt on loistotilaisuus. Voit tinkiä jotain hyvitystä sitten myöhemmin. Että kehtaa tuolla tavalla saada erektion!
Mistä huomasit erektion? Oliko tiukat housut?
Anteeksi mutta itse suorastaan nauttisin tuosta tilanteesta :D sehän ois vaan hot!!
Alapää nyt elää omaan tahtiinsa halusi tahi ei.
sain kerran erektion kariniemen kananpoika mainoksen aikana. Onneksi ei emäntä huomannut...
Mulla alkaa monesti seistä, kun luen tämän palstan viestejä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla alkaa monesti seistä, kun luen tämän palstan viestejä.
Toivottavasti aloittajankin viestistä =D
Normaalilla miehellä ei seiso hinttareille.
Miehesi penis toimii, onneksi olkoon!
Loukkaantua? Mitä ihmettä nyt taas....
Ihan normaalia