Perheellinen: Jos eroaisit ja tapaisin uuden puolison, tekisitkö vielä lisää lapsia hänen kanssaan?
Itselläni on 2 lasta. Täydellinen luku. Vaikka tulisi avioero ja tapaisin uuden miehen, en enää tekisi lisää lapsia. Missään olosuhteissa. Never. Mieheni on samoilla linjoilla, hänkään ei enää haluaisi lisää lapsia.
Mites muut? :)
Kommentit (9)
En. Olisin silloin jo sen verran vanha, etten enää jaksaisi sitä härdelliä.
Vierailija kirjoitti:
Olen 47v, mieti itse.
eiks janet jackson oo 51 ja raskaana??
Samoilla linjoilla, ei lisää lapsia. Tosin en kyllä ole eroamassa eikä niin toivottavasti tapahdukaan.
En tekisi, mulla on periaate että lapset on yhdelle miehelle. Mieskään ei tekisi, koska häneltä on piuhat poikki ja siittiöitä ei ole jemmattu mihinkään.
Olen tehnyt. Nykyisellä miehellä ei ollut entuudestaan lapsia, puhuttiin asia halki jo seurustelun alussa. Tuo kun halusi lapsia. Jos en olisi itse halunnut, suhde olisi todennäköisesti loppunut alkumetreillä. Enää en tekisi lisää, lapsiluku täynnä.
Minulla kaksi lasta ja erosin, enkä halua uuden miehen kanssa lisää lapsia. Hänellä myös kaksi lasta ja hänellekin tuo riittää. Molemmat kasvatimme lapsemme +- aikuisiksi ennen eroa, eli ikämme puolestakaan ei lisää enää tule. Uusperhejututkin on paljon helpompia kun on selkeästi vaan sinun tai minun lapsia. En ihan ymmärrä tarvetta tuottaa lisää lapsia kun kumppani vaihtuu, ne edellisen suhteen lapset jäävät hyvin helposti uusien varjoon?
Meillä on kolme teini-ikäistä ja ylläri 4 v, itse olen nyt 46 v ja mies on 42 v. Oltu naimisissa 18 v.
Mutta jos nyt tulisi ero jostain nurkan takaa, en tekisi lisää, koska ikäkin vissiin tulee jo vastaan, ja toisekseen, en jaksa mitään uusperhehärdellejä. En menisi edes avoliittoon. Mulle varmaan riittäisi se, että kummallakin on omat kämpät, koska en usko, että mieheni veroista kotitöihin osallistuvaa kunnon äijää edes vastaan tulisi. Mä en uutta nurkkiini ottaisi pyörimään.
Vierailija kirjoitti:
Olen tehnyt. Nykyisellä miehellä ei ollut entuudestaan lapsia, puhuttiin asia halki jo seurustelun alussa. Tuo kun halusi lapsia. Jos en olisi itse halunnut, suhde olisi todennäköisesti loppunut alkumetreillä. Enää en tekisi lisää, lapsiluku täynnä.
Tässä on juuri se ongelma; jos uudella miehellä EI ole lapsia / on melko nuori, niin halunnee niitä. Ja sitten pitää joko erota tai toisen luopua lapsiajatuksesta. Vaikeita asioita.
Emme mekään ole eroamassa, nyt emmekä toivottavasti koskaan, mutta kyllähän näitä elämän realiteetteja silti on jännittävä pohdiskella.
Olen 47v, mieti itse.