Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Moni nainen on katkera kun joutui liian tasokkaan miehen jättämäksi

Vierailija
02.11.2016 |

...mietit että mitä siinä tapahtui? Mies oli niin ihana ja tuntui että kaikki on täydellistä. Samanlaiset ajatukset elämästä jne. Tilanne voi kuitenkin olla se, että mies ei ajattele samalla tavalla. Hän tajuaa että olet aika keskinkertainen nainen verrattuna vaikka niihin, joita hän on aikaisemmin tapaillut. Hänen tunteensa alkavat hiipua. Sinä jäät ajattelemaan että hän vedätti sinua. Sinun on mahdotonta hyväksyä että hän olisi voinut olla liian hyvä sinulle, vaikka hän olikin täydellinen itsevarma ja älykäs tapaus. Tämän on oltava miehen syytä koska eihän voi olla että sinä et olisikaan mikään kympin nainen. Vai voiko?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi noin 1,5 v sitten ja kyllä, olen edelleen katkera ja mietin tuota miestä päivittäin ja edelleen on tunteita häntä kohtaan. Tiedostan itse etten ole ollenkaan hänen tasoisensa. Mies on 10 ja minä 4.

Vierailija
22/27 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni nainen  kelpaa alfamiehelle kertapanoksi, mutta eivät tajua sitä, että vaikka kelpaavat panoksi, niin ei alfa kelpuuta sinua suhteeseen. Juuri tästä syystä naiset on niin nirsoja, koska he luulee, että heidän oma parisuhdetasonsa on siinä kenelle ovat joskus kelvanneet panoksi, eivätkä enää tyydy vähempään.

Moni lassukka ei tajua, että nainen ottaaa mieluummin pelkän seksisuhteen kenen kanssa tahansa kuin koskee lassukkaan kepilläkään. Ja oikean miehen seurassa vietetty tunti on parempi kuin semikivat 30 vuotta tylsimysmiehen kanssa, joka ei herätä mitään tunteita naisessa.

Tämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasokkaat-, alfa- ja jännämiehet pyörittävät ravintoloiden ja tinderin naiskarusellia.Parhaimmilla on satoja naisia plakkarissa ja monta kierrossa yhtä aikaa. Noilla miehillä ei ole tarvetta seurustella kenenkään kanssa. Tavismies käy kerran vuodessa kavereiden kanssa vetämässä baarikierroksen ja toteamassa tilanteen.

Vierailija
24/27 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep jep.

Huomaan olevani jälleen kerran liian vanha lukemaan näitä juttuja.

Vierailija
25/27 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Täydellinen mies" voi olla vaikka minkälainen. Omani ei ollut lähelläkään kympin ulkonäköä, luonnetta, menestystä tai itsevarmuutta, vaan teidän alfa-asteikollanne olisin häntä korkeammalla. Asteikot eivät takaa että se "ylempi" on se joka kyllästyy ja "alempaan" aina kyllästytään.

Ei tietenkään takaa. Tarvittaisiin vaan vähän naisilta nöyryyttä ymmärtämään, että se mies joka vie totaalisesti jalat alta saattaa ehkä saada jonkun paremmankin. Jokainen nainen joka ei näytä suohirviöltä ei ole kympin nainen.

No minä en olisi huolinut miestä jolla ei olisi vientiä muidenkin naisten keskuudessa ja joka ei halutessaan saisi minua kauniimmankin. En halua olla nainen, johon vain tyydytään. Nyt ainakin tiedän, ettei mies ole kanssani vain jotta olisi edes joku vaan ihan vapaaehtoisesti valitsee seurani.

Vierailija
26/27 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasoteoria on kumottu monta kertaa palstalla.

Kiinnoistaisiko treffit? Olen 10-tason 75v virkeä eläkeläinen. Tasoteorian mukaan rikas on automaattisesti tasoa 10.

Vierailija
27/27 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä kerro miehen korkeasta tasosta, jos täytyy selata monia naisia. Tasokas mies on yhden naisen mies.

Mutta taas tasokas nainen ei ole vaan yhden miehen nainen vaan hänellä saa ja pitää olla oikeus omiin tunteisiinsa ja rakastajiin ja satunaisiin jännämiehiin yms tietysti koska on avoin ja international luonteinen