Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua miten selvitä. Lupaava suhde loppui miehen toimesta vain reilu kolme kuukautta sen alkamisesta, olen ihan rikki!

Vierailija
02.11.2016 |

Tapasin kesällä aivan maailman ihanimman miehen muutaman vuoden sinkkuiluputken jälkeen, aloimme tapailla ja heinkuun lopussa aloimme seurustella. Mies oli kaikin puolin aivan täydellinen, sain häneltä parasta seksiä ikinä heti ensitreffeistä lähtien ja minulla oli kokoajan tunne ettäö meistä tulee vielä jotain kestävää. Kävimme mm. lomamatkoilla kahdestaan vietimme lähes kaikki päivät ja yöt yhdessä, ja mietimme tulevaisuuttamme oikein vakavasti. Esim, talvella oli tarkoitus lähteä Havaijille ja yhteenmuuttoakin aloimme suunnitella tuossa alkusyksystä. Löysimme erään aivan ihanan kämpän, joka meidän oli tarkoitus vuokrata.
No nyt sitten mies ilmoitti maanantaina ettei tämä suhde tunnukaan hänestä oikealta eikä hän näe yhteistä tulevaisuutta minun kanssani enään ollenkaan koska hänen mielestään meidän välillä ei ole tarpeeksi kemiaa, ja haluaa lopettaa koko jutun. Enkä tosiaan ymmärrä miksi, molemmat panostimme suhteeseen tosissamme, olin miehen mielestä hyvä sängyssä, meillä molemmilla samanlaiset tulevaisuudenhaaveet ja muutenkin olimme kaikkien mielestä match made in heaven. Toista naista hänellä ei myöskään ole, joten en ymmärrä miksi minulle pitä käydä näin?? Miten selviän tästä ikinä?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväpiirissäni lisääntyy  koko ajan naisten määrä, joka on päättänyt elää kaikkien pettymisten jälkeen ilman miehiä. Kauniita, hyvätuloisia naisia. Heistä on tullut paljon varmempia ja mukavampia sen jälkeen. Tuohon ryhmään liityn itsekin.

Vierailija
22/22 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pointti mielestäni tässä on se, ettei ole reilua vedättää toista loppuun asti ja sitten vain ilmoittaa, ettei tunnu oikealta. Ei puhetta yhteisistä lomamatkoista, yhteenmuutosta tai muista sellaisista. Voidaan vain tapailla ilman, että vedätetään toista ja luvataan kuuta taivaalta, jos sitä ei tarkoiteta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi