Apua miten selvitä. Lupaava suhde loppui miehen toimesta vain reilu kolme kuukautta sen alkamisesta, olen ihan rikki!
Tapasin kesällä aivan maailman ihanimman miehen muutaman vuoden sinkkuiluputken jälkeen, aloimme tapailla ja heinkuun lopussa aloimme seurustella. Mies oli kaikin puolin aivan täydellinen, sain häneltä parasta seksiä ikinä heti ensitreffeistä lähtien ja minulla oli kokoajan tunne ettäö meistä tulee vielä jotain kestävää. Kävimme mm. lomamatkoilla kahdestaan vietimme lähes kaikki päivät ja yöt yhdessä, ja mietimme tulevaisuuttamme oikein vakavasti. Esim, talvella oli tarkoitus lähteä Havaijille ja yhteenmuuttoakin aloimme suunnitella tuossa alkusyksystä. Löysimme erään aivan ihanan kämpän, joka meidän oli tarkoitus vuokrata.
No nyt sitten mies ilmoitti maanantaina ettei tämä suhde tunnukaan hänestä oikealta eikä hän näe yhteistä tulevaisuutta minun kanssani enään ollenkaan koska hänen mielestään meidän välillä ei ole tarpeeksi kemiaa, ja haluaa lopettaa koko jutun. Enkä tosiaan ymmärrä miksi, molemmat panostimme suhteeseen tosissamme, olin miehen mielestä hyvä sängyssä, meillä molemmilla samanlaiset tulevaisuudenhaaveet ja muutenkin olimme kaikkien mielestä match made in heaven. Toista naista hänellä ei myöskään ole, joten en ymmärrä miksi minulle pitä käydä näin?? Miten selviän tästä ikinä?
Kommentit (22)
Otan osaa. Tervetuloa kerhoon.
Minulle on tehty noin. Tosin varhaisemmassa vaiheessa.
En ymmärrä mikä miehiä vaivaa. Alkaa pelottaa? Miksi mieli muuttuu noin..
Miehet....
Olen pahoillani, vaikeampaa toipuminen juuri tuollaisissa että mitään ei ole ollut vialla vaan päinvastoin ihanasti ja mieskin ollut täysillä mukana - tai niin sitä luultiin mutta jostain syystä teot ja sanat eivät tarkoittaneetkaan mitään. Voi viedä jonkin aikaa ennen kuin alkaa helpottaa. Juuri nyt ei välttämättä lohduta sekään että mieshän oli täysi kusipää valehtelija että käyttäytyy noin ja sitten jättää, joten tosi hyvä ettette ehtineet tuon pidempää seurustella.
Vierailija kirjoitti:
Etenitte liian nopeasti. Olit hänestä ns. liian helppo. Älä huoli, vika ei ole/ole ollut sinussa vaan tämän jampan korvien välissä. Jotkut on...
Enpä usko etteä etenimme muka liian nopeasti, ihan yhtä lailla mies halusi edetä nopeasti kuin minäkin. Ja tuostakaan ei voi olla kyse että olin liian helppo, en minä mm. antanut miehelle läheskään joka kerta kun hän halusi seksiä.
En vain voi ymmärtää, miksi tämän piti tapahtua juuri minulle, juuri kun olin löytänyt uuden onnen elämääni :'(
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etenitte liian nopeasti. Olit hänestä ns. liian helppo. Älä huoli, vika ei ole/ole ollut sinussa vaan tämän jampan korvien välissä. Jotkut on...
Enpä usko etteä etenimme muka liian nopeasti, ihan yhtä lailla mies halusi edetä nopeasti kuin minäkin. Ja tuostakaan ei voi olla kyse että olin liian helppo, en minä mm. antanut miehelle läheskään joka kerta kun hän halusi seksiä.
En vain voi ymmärtää, miksi tämän piti tapahtua juuri minulle, juuri kun olin löytänyt uuden onnen elämääni :'(
ap
Et "antanut miehelle" läheskään joka kerta kun hän halusi. Ja sait häneltä parasta seksiä ikinä.
Naiset.
Ja olen nainen itsekin.
Tuon siitä saa kun tapailette vain itseänne tasokkaampia miehiä.
Kokeile seuraavaksi miestä joka ei ole "maailman ihanin"
Olen nainen ja kyllä tuo voi naisellekin tapahtua. Seurustelin muutaman kuukauden todella ihanan miehen kanssa. Hänessä oli kaikki kohdillaan. Mutta, vaikka kuinka yritin, en vain pystynyt kokemaan aitoja tunteita häntä kohtaan eli se kemia puuttui. Jätin hänet sunnuntaina. Apua, joskus vain käy näin.
Minulle kävi myös noin, siitä on tosin aikaa 10 vuotta ja olin silloin vähän alle 30-vuotias. Tapasin oikein ihanan ja mielyttävän miehen, ihastuin ja mielestäni mies myös. Tapailtiin myös 3 kuukautta ja vietettiin kaikki aika yhdessä, mies esitteli minua ystävilleen ja suunniteltiin yhteistä matkaa talveksi, seksi olo hyvää ja kemiat toimivat puolin ja toisin. Ihan yllättäen yhtenä aamuna, mies ilmoitti, etten tunnu "oikealta" ja hän ei enää halua tapailla minua. Hän ei halunnut puhua asiasta enempää, ei tarjonnut mitään selitystä, toisti vain olevansa pahoillaan ja sen, etten tunnu oikealta. Olin aivan puulla päähän lyöty ja en vielä tänäkään päivänä ymmärrä, mitä tapahtui.
Etenittehän liian nopeasti kun kerta karahti karille. Ota ensi kerralla vähän hitaammin.
Ei kai tuo ihme ole. Miehellä tunteiden kehittyminen vie aikaa ja vaikka hän uutuuden viehätyksen voimalla on täysillä mukana alkuun niin varmaan 2-3 kk kuluttua hän jo jäsentää tuntuuko nainen hänelle sopivalle. Vai löytyisikö parempi? Ja joillekin löytyy aina parempi, eivät pysähdy. Ja sitäpaitsi ihana ihana ap on provo. Samasta tilanteesta kuvannut 9 tuntuu aidolta. Ne ylisanat, yliteot, johtaa yliyrittämiseen.
Vierailija kirjoitti:
mies ilmoitti, etten tunnu "oikealta" ja hän ei enää halua tapailla minua. Hän ei halunnut puhua asiasta enempää, ei tarjonnut mitään selitystä, toisti vain olevansa pahoillaan ja sen, etten tunnu oikealta. Olin aivan puulla päähän lyöty ja en vielä tänäkään päivänä ymmärrä, mitä tapahtui.
Miten niin ei tarjonnut mitään selitystä, tuossahan itsekin kerrot sen jopa kahteen kertaan.
Jätin toissapäivänä miehen, jonka kanssa oltiin 3kk yhdessä. Seksi oli hyvää, mutta mikään muu ei ollutkaan. Olin se, joka jousti ja nieli pettymyksiä.Työ oli aina ykkössijalla ja jotain epämääräistä miehessä oli, sellaista selittämätöntä. KIpeää lopetus teki ja olin jo ottaa häneen uudestaan yhteyttä, mutta ei, en tee sitä.
Aloititko pillerit suhteen aikana? Yksi lupaava suhde vahvalla kemialla päättyi itsellä kun nainen aloitti pillerit. Hormonit muuttivat häntä niin ettei hän edes tuoksunut hyvältä enää vaan alkoi tuntua vastenmieliseltä.
M
Vierailija kirjoitti:
Miehet....
Olen pahoillani, vaikeampaa toipuminen juuri tuollaisissa että mitään ei ole ollut vialla vaan päinvastoin ihanasti ja mieskin ollut täysillä mukana - tai niin sitä luultiin mutta jostain syystä teot ja sanat eivät tarkoittaneetkaan mitään. Voi viedä jonkin aikaa ennen kuin alkaa helpottaa. Juuri nyt ei välttämättä lohduta sekään että mieshän oli täysi kusipää valehtelija että käyttäytyy noin ja sitten jättää, joten tosi hyvä ettette ehtineet tuon pidempää seurustella.
Naisten narsismia on vitun vaikea ymmärtää. Siis jos nainen kadottaa kiinnostuksensa ja jättää niin sillehän on teidän mielestänne aina hyvä syy ja naisella on oikeus tunteisiinsa, mutta jos mies tekee saman niin on kusipää! Jos näin ajattelee, niin eipä muuten ole ihme että joutuu usein miehen jättämäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet....
Naisten narsismia on vitun vaikea ymmärtää. Siis jos nainen kadottaa kiinnostuksensa ja jättää niin sillehän on teidän mielestänne aina hyvä syy ja naisella on oikeus tunteisiinsa, mutta jos mies tekee saman niin on kusipää! Jos näin ajattelee, niin eipä muuten ole ihme että joutuu usein miehen jättämäksi.
+1
Mikä kiire ihmisillä on? Itse saisin paniikikohtausen jos joku alkaisin kolmen kuukauden tapailun jälkeen puhumaan yhteenmuutosta ja suunnittelemaan ensi vuoden lomia. Olen todella sitoutumiskammoinen nainen ja tässä yritän voittaa kammoani erään mukavan herran kanssa.
Olemme tunteneet nyt vuoden. Ensin meillä oli seksisuhde ja kun piti alkaa seurustelemaan meinasin ahdistuksessani heittää pyyhkeen kehään ja lopettaa koko touhun koska minua pelotti. Onneksi tämä herra avasi asiasta keskustelun kanssani ja nyt uskallan sanoa jos tuntuu että tukehdun. Pidän miehestä todella paljon, nautin seksistä ja hervottomasta huumorintajusta, ongelma on minussa ja olen päättänyt voittaa sen. Antakaa hyvät ihmiset toisille aikaa ja tilaa, keskustelkaa asioista, älkääkä heti tukehduttako toista henkihieveriin loputtomalla haihattelulla lomista, häistä ja omakotitaloista.
Aha, eli kun mies menettää kiinnostuksensa naiseen, niin vian on ehdottomasti oltava miehessä koska naisessahan ei voi olla MITÄÄN VIKAA mikä saisi kiinnostuksen laantumaan.
Tämmöisillä ajatuksillako te omia poikiannekin kasvatatte? Nainen on aina oikeassa ja miehessä vika?
Vierailija kirjoitti:
Aha, eli kun mies menettää kiinnostuksensa naiseen, niin vian on ehdottomasti oltava miehessä koska naisessahan ei voi olla MITÄÄN VIKAA mikä saisi kiinnostuksen laantumaan.
Tämmöisillä ajatuksillako te omia poikiannekin kasvatatte? Nainen on aina oikeassa ja miehessä vika?
????? Ketjussa monia näkemyksiä syistä
Vierailija kirjoitti:
Minulle kävi myös noin, siitä on tosin aikaa 10 vuotta ja olin silloin vähän alle 30-vuotias. Tapasin oikein ihanan ja mielyttävän miehen, ihastuin ja mielestäni mies myös. Tapailtiin myös 3 kuukautta ja vietettiin kaikki aika yhdessä, mies esitteli minua ystävilleen ja suunniteltiin yhteistä matkaa talveksi, seksi olo hyvää ja kemiat toimivat puolin ja toisin. Ihan yllättäen yhtenä aamuna, mies ilmoitti, etten tunnu "oikealta" ja hän ei enää halua tapailla minua. Hän ei halunnut puhua asiasta enempää, ei tarjonnut mitään selitystä, toisti vain olevansa pahoillaan ja sen, etten tunnu oikealta. Olin aivan puulla päähän lyöty ja en vielä tänäkään päivänä ymmärrä, mitä tapahtui.
Sä olet epätäydellinen ihminen niin kuin miehetkin ja joku sinun huonoista puolistasi alkoi tökkiä miehellä liikaa. Sitä sattuu. Olen kuullut että te naisetkin aika usein vaan kadotatte kiinnostuksenne johonkin mieheen. Ehkä tällaisen kokenut mieskin usein mietti, että "mitäköhän vittua siinä tapahtui?"