Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesystävä on "pitkittänyt" seksin aloitusta, nyt tiedän syyn.

Vierailija
02.11.2016 |

Hävettäisi asia minuakin ja en ehkä edes pyrkisi enää suhteeseen jos olisin hän. Enkä usko ettän itse jaksan ajatella asiaa positiivisesti, vaikka olen ennekin nähnyt asian. Miehellä on nimittäin avannepussi, virtsa.avanne onnettomuuden takia.
Vaarillani oli myös pussi, ja se halkeli usein sänkyyn ja housuille. Haju oli etova ja se pyykkäys. En voi ajatella sellaista kotiini.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso millainen miehelläsi on. ne ovat kehittyneet enkä usko että nykyään menisin helposti rikki.

Vierailija
22/36 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä siis VIRTSA-avanne? Mitä ihmeellistä siinä on? Kuuluu pakettiin nyt ja sen voi tyhjästä ennen seksiä.

On eriasia jos om suoliavanne, mutta nekin voi tyhjätä ja eipä ne ihan helposti levähtele enää. Juttele asiasta sen miejen kaa ja päivitä tietosi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ymmärrän aloittajaa ja samalla kyllä tunnen empatiaa miestä kohtaan. Ihan vinkkinä vain, että heti aluksi kannattaa olla avoin tuollaisista asioista niin ei sitten tule järkytyksenä niin kuin aloittajalle.

Vierailija
24/36 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä en pidä avannetta minkään esteenä, mutta en suosittele, että ap jatkaa tapailua. Mies ansaitsee muuta.

Vierailija
25/36 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoliavanteeseen saa korkin mutta virtsaavanteeseen ei saa. SE pussukka heiluu ja hölskyy. Ja sänkyyn joutuu laittamaan muovit. Mihinkään ei voi lähteä konserttiin tms kun pitää päästä pussi tyhjentää.

Vierailija
26/36 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika järkyttävää. Miehesi ollut onnettomuudessa ja saanut avanteen. Sinun reaktio että "tarvitset mietimis aikaa". Mietippä vähä miltä kumppanistasi tuo on tuntunut. Itse olen naimisissa elinikäistä sairautta sairastavan miehen kanssa. Ja lisäsairauksia tulee tulemistaan. Tiesin kylläkin sairaudesta jo ennen kuin aloimme seurustella, mutta en välittänyt mitä sairastaa, puuttukoon vaikka toinen käsikin, kun rakastuin niin rakastuin. Ei tosi rakkaus katso mitä toisessa on vikana vaan rakastaa toista sellaisena kuin on. Toivottavasti miehesi tosiaan löytää tämän keskustelun. Ymmärrän että järkytyit mutta ei sitä apua kannata koko kansan palstalta hakea! Puhu miehesi kanssa.

Vierailija
27/36 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä oli hilkulla, ettei paska tuu kyljestä tällä hetkellä. Mutta sitten ois menny niillä ehdoilla.

Sillä puhkea koliitti (=haavainen paksusuolentulehdus) ja määrätietoinen hoitsu ja tuuraava lääkäri valmistelivat jo poistoleikkausta mieheni vastustuksesta huolimatta. (Hyi hitto!!)

Sitten soitettiin isompaan sairaalaan erikoislääkärille, joka määräsi uuden lääkeyhdistelmän suoraan suoneen.

Sillä tulehdus sitten alkoi talttumaan ja mies on pärjännyt 7 vuotta oireettomana yhden pillerin estolääkityksellä. (Asacol)

Olkaa valveilla, jos kohdalle sattuu tämä ikävä "uusi kansantauti" vaikeassa muodossaan.

Vierailija
28/36 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekopyhää paskasakkia täällä kirjoittelee. Ette tekään semmosta haluais riesoiksenne. Todella kurja miehelle, mutta niin se vaan menee.

Vaikka ei haluaisikaan tapailla miestä, jolla on avanne, siitä on vielä aika helvetin pitkä matka siihen että kirjottaa aiheesta Suomen suosituimmalle keskustelupalstalle ja ottaa riskin että deitti päätyy lukemaan ketjun. Siitä on vielä pidempi matka sen julistamiseen, että ihmisten, joilla on avanne ei pitäisi edes pyrkiä parisuhteeseen.

Uskallan väittää, ettei suurin osa miehistä todellakaan pyöri jossain vauvapalstan keskusteluita lukemassa. Olisikohan täällä 2% miehistä? Itse en tunne yhtään miestä, jota kiinnostaisi illat roikkua täällä, heillä on parempaakin tekemistä.

Vierailija
29/36 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan btw, jos miehellä olisi virtsa-avanne, ei miehen värkitkään todennäköisesti toimis. Hyvä yritys, 1/5

Vierailija
30/36 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa näkee että kannattaa olla avoin alusta asti. Hänen olisi heti pitänyt kertoa, ettet sängyssä säikähdä.

Tietysti sinulla on oikeus omiin tunteisiisi, mutta miehelläkin on ihmisarvo, joten jos rakkaus riittää mikään ei estä mutta jos ei niin sitten ei ollut tarkoitettu.

Vierailija
31/36 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hävettäisi asia minuakin ja en ehkä edes pyrkisi enää suhteeseen jos olisin hän. Enkä usko ettän itse jaksan ajatella asiaa positiivisesti, vaikka olen ennekin nähnyt asian. Miehellä on nimittäin avannepussi, virtsa.avanne onnettomuuden takia.

Vaarillani oli myös pussi, ja se halkeli usein sänkyyn ja housuille. Haju oli etova ja se pyykkäys. En voi ajatella sellaista kotiini.

Nykyajan avanteet ovat jotain aivan muuta! Tuuleta ja päivitä pääkoppasi!

Vierailija
32/36 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidetäänkö se päällä seksin aikanakin..? Kolmas kassi heilumaan.

Aika vähän mielikuvitusta sulla jos ajattelet että väkisin on siinä kolmas kassi heilumassa. Pussin voi tyhjentää ja kiinnittää niin ettei se heilu.

Vierailija
33/36 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap:ta, kyllä minullekin tekisi tiukkaa, jos miehellä olisi avanne ja kyllä se tapailu siihen kaatuisi. Hienoa, että täällä on niin suvaitsevaista porukkaa, toivottavasti muistatte sen myös silloin, jos omalle kohdalle sattuu mies/nainen avannepussin kanssa.

Vierailija
34/36 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei tekisi tiukkaa, ei myöskään vamma tai vakava sairaus. en odota elämältä mitään täydellisyyttä.

Vierailija
35/36 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli mullakin kerran nainen jolla olikin tissien sijaan nahkakintaat.

Vierailija
36/36 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on naisena virtsa-avanne. Jo vuosikausia. Olen pitänyt sen kohdalla pistsistä suojaa jonka läpi avanne ei näy ja joka sitoo sen vatsaa vasten niin ettei sitä välttämättä edes huomaa. Satunnaisia kumppaneita on muutama ollut ja heille en ole asiaa edes kertonut. Yksi ihmetteli asua ja sanoin että mulla on leikkaushaava siinä ja se on hieman arka  niin suojaan sitä.

Koskaan sänky ei ole kastunut, nykyään on olemassa yöpussi joka on isompi. Ja itse säännöstelen juomistani sekä herään vessaan kerran yössä. Olen tehnyt kaikkea mitä ennenkin eikä edes ystäväni tiedä, että minulla on avanne, enhän kulje ympäriinsä kertomassa että minulla on rakko.

Puhtaus on tärkeää, pussin vaihdan päivittäin ainakin,  ja aina kun lähden esim konserttiin tms tai tanssimaan tms.

Hyvin vanhoilla vuodepotilalla voi asian kanssa olla ongelmia, pussi ei kiinnity kunnolla tai he näpläävät sitä tai jatkuva vuoteessa olo kun kääntyilee saattaa irroittaa pussin. Ne on kehittynyt huimasti 70-luvulta, jolloin pussit monesti roikkui sängyn reunalla. Olikohan vaarillasi edes avannetta, muistelen että sitä ei siihen aikaan vielä tehty täällä, vaan laitettiin katetri vatsan läpi?

Anna miehelle mahdollisuus.