Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää täysipäinen aseksuaali nainen?

Vierailija
02.11.2016 |

Mistä minun kannattaisi löhteä etsimään naista, kun seksin harrastaminen ei kiinnosta minua ollenkaan? Nettideittien ja aseksuaalisivustojen naiset ovat lähinnä jollain tavalla mielenvikaisia ja oikeassa elämässä sellaisia naisia ei näy juuri missään.
t. Aseksuaali M-28

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää palsta voi olla pihtaajien kommenteista päätellen hyvä alku, jos ei ole ulkonäkövaatimuksia.

Vierailija
2/9 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitetaanko siitä, että kerrot miten määrittelet täysipäisyyden ja mielenvikaisuuden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No. Aseksuaaleja on Suomessa noin 4% väestöstä. Suomen väkiluvusta se olisi noin 220 041 ihmistä. Naisia ja miehiä ei kylläkään ole eritelty mut eiköhän tuosta joukosta joku löytyisi.

Vierailija
4/9 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä😊. Juu olen kahden ison ihmisen äiti mutta se bähäinenkin kiinnostus mitä mulla koskaan on ollu seksiin on hävinny jo aikaa sitten eikä mulla oo siihen mitään mielenkiintoa. Toisaalta enpä usko että koskaan ketään löydänkään....

Vierailija
5/9 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olis yksi 24-vuotias aseksuaali, jota ei seksi kiinnosta lainkaan vaan ainoastaan muunlainen läheisyys. Koen olevani ihan täyspäinen. :D En sitten tiedä mitkä sun kriteerit on.

Vierailija
6/9 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitetaanko siitä, että kerrot miten määrittelet täysipäisyyden ja mielenvikaisuuden.

No täysipäisyydellä tarkoitan sitä, ettei ole mitään outoja ideologioita, uskomuksia tms. joita julistaa kaikille, ei kärsi mistään esim skitsofreniasta tai persoonallisuushäiriöistä ja näin muuten elämässä menee kaikki ihan hyvin.

Vierailija
7/9 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No täysipäisyydellä tarkoitan sitä, ettei ole mitään outoja ideologioita, uskomuksia tms. joita julistaa kaikille, ei kärsi mistään esim skitsofreniasta tai persoonallisuushäiriöistä ja näin muuten elämässä menee kaikki ihan hyvin.

No sellaista ihmistä tuskin tulet löytämään, jolla menee kaikki aina ihan hyvin. 

Mitä ne oudot ideologiat ja uskomukset ovat? Skientologia? Vegaanius? Maahanmuuttokriittisyys? Absolutismi? Vihreiden, kokoomuksen tai persujen äänestäminen? Kun eri ihmiset pitävät niin eri asioita outoina ideologioina.

Vierailija
8/9 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sellaista ihmistä tuskin tulet löytämään, jolla menee kaikki aina ihan hyvin. 

Mitä ne oudot ideologiat ja uskomukset ovat? Skientologia? Vegaanius? Maahanmuuttokriittisyys? Absolutismi? Vihreiden, kokoomuksen tai persujen äänestäminen? Kun eri ihmiset pitävät niin eri asioita outoina ideologioina.

No siis en minä meinannut että IHAN AINA pitäisi mennä kaikki hyvin. On minuakin elämä potkinut päähän aika kovaakin ja minulla ollut huonot hetkeni. Kaikillahan niitä on.

Ja minun mielestäni noissta mainitsemistasi skeintologia ja mamu-kriittisyys ovat niitä outoja uskomuksia. Kuten myös mm. kaikki ylenpalttinen uskovaisuus ja rasismi ja...jne

Vierailija
9/9 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meitä 'täysipäisiä' aseksuaalejakin löytyy. :) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi