Seuraavalla kerralla en ilmoita kirjastoon dvd:n huonosta kunnosta, joudun hankkimaan vastaavan dvd:n omista rahoistani
Seuraavalla kerralla en ilmoita kirjastoon dvd:n huonosta kunnosta, joudun hankkimaan vastaavan dvd:n omista rahoistani.
Minä en ollut levyä hajoittanut mutta ajattelin olla ystävällinen ja ilmoittaa, että pätkii kohdasta X - kohtaan Y.
Kiitos tästä oli näköjään tämä.
Kommentit (7)
Sanoin, levyt kuulemma tarkistetaan joka palautuksen jälkeen (ja paskat) joten joudun korvaamaan.
Ap
Et joudu jos kerrot kuinka tilanne on. Sun ei tarvitse korvata levyä jos se oli jo edeltävän jäljiltä hajalla. Käy uudestaan jutustelemassa ja vaikka toisen virkailijan kanssa.
Meillä kirjastosta lainattu levy oli rikkinäinen ja räjähti tietokoneen levyasemaan, ei sentään tarvinnut korvata 😀
Aika outoa. En mä ole koskaan joutunut korvaamaan ja olen parista cd-levystä ja dvd:stä maininnut henkilökunnalle. Heillä on todistustaakka osoittaa, että levy on sun aikana vahingoittunu. Ei taida onnistua. Jos saat laskun, niin riitautat sen. Todennäkösesti kirjasto luopuu viimeistään siinä vaiheessa vaatimuksestaan.
Joskus vuonna nakki vuokrasimme videovuokraamosta videon josta ei tullut kuin sahalaitaista kuvaa. Palautimme videon samantien kertoen ongelmasta. Ensin myyjä ei uskonut, lopulta kun tarkisti niin ei saanut itsekään siitä näkyviin kuin sihisevää sahalaitaa. Halusin rahat takaisin, mutta en saanut, minun piti kuulemma olla tyytyväinen etten joudu korvaamaan videota koska edellisellä se oli muka toiminut hyvin.
Uskon että asiaton käytös myyjän puolelta johtui siitä että olin nuori, lukiolainen. Sen jälkeen en sieltä vuokrannut videoita, ja tuli varmasti yli 50 hengelle haukuttua kyseinen lafka maantasalle.
Sorry, nyt meni jo ohi aiheen.
Laita kirjallinen reklamaatio kirjastoon. Ja vastaus liitteenä kun valitat kuluttajansuoja viranomaiselle.
Varmaan sanoit, että et ole vahingoittanut levyä ja ettet maksa?