Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voinko surra ex-mieheni kuolemaa?

Vierailija
02.11.2016 |

Hän kuoli kuukausi sitten. Nykyisen mieheni kanssa en tietenkään voi jakaa näitä tunteita. Olen ihan hukassa. Pojan kanssa ollaan hoidettu kumminkin isänsä hautaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et voi jakaa nykyisen miehen kanssa näitä tunteita? Kuulostaa oudolta.

Ja joo, tietysti voit surra. Pitääkin surra. Sun lapsen isä.

Vierailija
2/7 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eksä ja nykyinen mieheni olivat kuin kissa ja koira - eivät pärjänneet. Ihmettelin, että kummimkin nykyiselle miehelleni kelpasi kuolleen miehen vaatteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit tietenkin surra. Minä en sure, tanssin haudalla. Vihdoinkin pääsen siitä kiusaajasta eroon. Ehkä lasten puolesta olen hiukan surullinen, mutta luulen, että hekin ovat helpottuneita lopulta. Nyt joka tapauksessa isä on jo niin etäinen, kun hän on perheensä jättänyt. Lopulta hän ei merkitse kenellekään mitään.

Mutta jos sinun ex-miehesi oli erilainen, suret tietenkin.

Vierailija
4/7 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai saa ja pitää surra noin läheistä ihmistä. Ja minusta miehesi pitää se kestää.

Vierailija
5/7 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ap - kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eksä ja nykyinen mieheni olivat kuin kissa ja koira - eivät pärjänneet. Ihmettelin, että kummimkin nykyiselle miehelleni kelpasi kuolleen miehen vaatteet.

Siis oikeasti annoit nykyiselle exän vaatteet? Hyi yök! Onpa irvokasta. Todella.

Ja siis mitä väliä, vaikka eivät pärjänneet? Eihän nyxän tarvi surra, vaan tukea sua sun surussa.

Vierailija
6/7 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin varmasti olisin monia viikkoja hieman allapäin jos eksäni kuolisi, murehdin silloinkin hieman kun kuulin hänellä olevan vakava sairaus. Ei uusi suhde välittämistä lakkaa.

Vierailija
7/7 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä suret, jos sinua surettaa.  Ja se on oikein ja jopa toivottavaa. Voit kaivata ja muistella häntä vaikka poikasi kanssa ja tehdä sitä vielä pitkään. En oikein ymmärrä, mikä tässä  on ongelma. Et kai ole jossain henkisessä vankilassa nykyisen miehesi kanssa?  Itsenäisty hieman ja anna itsellesi lupa tunteisiin. Sinulla on oma historiasi ja voit arvostaa sitä. Ei se ole pois nykyisestä suhteestasi.