Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni menneisyys ahdistaa ja loukkaa

Vierailija
02.11.2016 |

Mieheni kertoi ikään kuin small talkina, että hänelläpä oli vuosi ennen tutustumistamme fuckbuddy.
En olisi halunnut tietää. Nyt asia ahdistaa ja mietin, oliko kyseinen tyttö todella niin tärkeä henkilö, että minulle piti erikseen hänestä kertoa. Näen asiasta pahoja unia ja tunnen etäisyyttä mieheeni.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Finderella kirjoitti:

Mitä sitten? Olisiko parempi että olisi ollut rakastettu tyttöystävä? Minusta on kiva että puolisot voivat kertoa toisilleen mitä vain.

Minä olen vastaavassa fwb-suhteessa ja voin täysin hyvin kuvitella ystävyyssuhteemme jatkuvan ilman "etuja" vaikka toinen löytäisi kumppanin. Eikä siitä tarvitsisi olla nykyisen kumppanin huolissaan tai mustasukkainen.

Ei ihme ettet ihastu keneenkään tai kukaan mies sinuun, kun joku muu hoitaa seksuaaliset tarpeesi jo valmiiksi.

Ensinnäkin, olin ensin ihastunut tähän kaveriin ja luulin että tapailemme (minä tyhmä nainen!). Ja en todellakaan kerro kenellekään mahdolliselle treffikumppanille suhteeni laadusta tähän ystävään. Lopetan sen heti kun tarve tulee. Ja tämä ei ollut tarkoitus vaan vahinko, jonka perumiseen minulla ei juuri nyt ole riittävästi syitä.

Vierailija
22/28 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finderella kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Finderella kirjoitti:

Mitä sitten? Olisiko parempi että olisi ollut rakastettu tyttöystävä? Minusta on kiva että puolisot voivat kertoa toisilleen mitä vain.

Minä olen vastaavassa fwb-suhteessa ja voin täysin hyvin kuvitella ystävyyssuhteemme jatkuvan ilman "etuja" vaikka toinen löytäisi kumppanin. Eikä siitä tarvitsisi olla nykyisen kumppanin huolissaan tai mustasukkainen.

Ei ihme ettet ihastu keneenkään tai kukaan mies sinuun, kun joku muu hoitaa seksuaaliset tarpeesi jo valmiiksi.

Ensinnäkin, olin ensin ihastunut tähän kaveriin ja luulin että tapailemme (minä tyhmä nainen!). Ja en todellakaan kerro kenellekään mahdolliselle treffikumppanille suhteeni laadusta tähän ystävään. Lopetan sen heti kun tarve tulee. Ja tämä ei ollut tarkoitus vaan vahinko, jonka perumiseen minulla ei juuri nyt ole riittävästi syitä.

Ja sinä et muka ole karusellissa? Mitä jos lopettaisit sen paneskelun sen kanssa, niin voisit mahdollisesti kiinnostua jostain miehestä, joka kiinnostuu myös sinusta ihan oikeasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avainsana: menneisyys.

Sinullakin on menneisyys. Meillä kaikilla on! Miten tässä pitäisi elää ja olla ettei vain loukkaisi sitä ehkä-kenties-joskus tulevaa kumppania? Aika mahdotonta lasikaapissa elää.

Et voi vaatia miestäsi olemaan juuri munasta kuoriutunut putkisilmä joka näkee vain ja ainoastaan sinut! Tässä maailmassa kun on mahdoton elää törmäämättä  erilaisiin ihmisiin. Ja jos joskus menneisyydessä on ollut vaikka miten rakastunut tai sitten juuri pitänyt tuollaista vakipanoa, se  on vain hyväksyttävä tai mentävä pois.

Kovin mustasukkaisen tiukkapipoinen niuho vaan tuppaa jäämään lopulta lehdellä soittelemaan. Mahdottomia ei voi vaatia. Te kaksi olette nyt yhdessä ja käsittääkseni tosi tarkoituksella? Anna menneisyyden olla menneisyyttä ja keskity tähän päivään ja huomiseen! Lapsellinen loukkaantuminen menneistä asioista on turhaa ja pilaa vain hyvänkin suhteen.

Vierailija
24/28 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Finderella kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Finderella kirjoitti:

Ja sinä et muka ole karusellissa? Mitä jos lopettaisit sen paneskelun sen kanssa, niin voisit mahdollisesti kiinnostua jostain miehestä, joka kiinnostuu myös sinusta ihan oikeasti.

Olenhan minä ihastunut tässä samalla toiseen mieheen! Ei tämä kaverijuttu vaikuta muihin suhteisiini mitenkään. Enkä ole kertaakaan sanonut etten ole karusellissa! Olen kyllä, mutta se on hidastanut tahtiaan ja olen valmis hyppäämään pois.

Vierailija
25/28 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finderella kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Finderella kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Finderella kirjoitti:

Olenhan minä ihastunut tässä samalla toiseen mieheen! Ei tämä kaverijuttu vaikuta muihin suhteisiini mitenkään. Enkä ole kertaakaan sanonut etten ole karusellissa! Olen kyllä, mutta se on hidastanut tahtiaan ja olen valmis hyppäämään pois.

Seliseli

Vierailija
26/28 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro miehelle, kuinka sami, matti ja hannu ovat höylänneet sinulle elämäsi orgasmit, ja vielä samaan aikaan.

Vierailija
27/28 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finderella kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Finderella kirjoitti:

Noin huono itsetuntoinen nainen on jo yksistään turn-off ja siihen vielä vakipanot päälle. Ei ihme, että kukaan ei kiinnostu.

Vierailija
28/28 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, ettet ehkä olisi halunnut tietää, mutta eihän tuo oikeasti merkkaa yhtään mitään. Tärkeintä on, että hän haluaa olla nyt SINUN kanssasi. Siihen on syynsä, että fuckbuddy on lempattu ja sinä olet suhteessa. Mullakin oli moinen ennen kuin löysin poikaystäväni, eikä heitä voisi verrata millään mittareilla toisiinsa. FB oli ihan mukava jannu, mutta poikaystävä on elämäni rakkaus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä