Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidätkö miestä varpaillaan esim. uhkailemalla erolla?

Vierailija
02.11.2016 |

Itse teen näin toisinaan, jos miehen käytös ei miellytä :) En ole varmaan pistämässä miestä pihalle, meillä menee ok, silti mä katon että on parempi toisinaan pitää miestä vähän varpaillaan. Toinen erolla uhkailemisen lisäks on se, että ulos mittaan viehätysvoimaa esim. yhteisinä baari iltoina. Mies flippaa kun saan huomiota ja annan takasi muille miehille.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkistä väkivaltaa.

Vierailija
2/14 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mutta minun mies pitää minua varpaillaan uhkailemalla erolla silloin kun harmistuu minulle jostain. En usko että hänkään oikeasti haluaa erota. Mutta tulee saamaan mitä on uhkaillut, sillä muutan pois, en ole vaan vielä kertonut sitä hänelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono! Harjoittele vähän ja kehitä parempi.

Vierailija
4/14 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kakara eli en tee.

Uhkailu erolla on erittäin lapsellista ja epäkypsää ja jossain vaiheessa toinen osapuoli ei enää välitä siitä, koska tietää ettet ole tosissaan ja siinä vaiheessa suhun voi sattua ja pahasti. Henkisesti siis.

Vierailija
5/14 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kypsää käytöstä. Missä vika? Tunnepuolen köyhyydessä? Kyvyttömyydessä asettua toisen asemaan vai oletko ihan vaan yleisesti välinpitämätön? Säälittävää joka tapauksessa.

Vierailija
6/14 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut myös seuraavia:

- kiristä sillä, että menet pettämään, jos petyt mieheesi (vaikka vääränlainen joululahja)

- sano, että miehellä on pieni penis ja saa olla tyytyväinen että sinä tyydyt siihen, muut naiset eivät varmaan olisi yhtä kiitollisia

- nipistele miehen vatsanahkaa ja taputtele mahaa ja sano, että kiva tämmöinen pikkuisen pehmeä massu

- vertaa miestäsi johonkuhun toiseen, ihan millä mittarilla tahansa. Naapurin Jarin paita toi kivasti hauikset esiin / kyllä Keijolla sentään on miehekäs auto, keksi itse lisää.

Silleen saa miehen pidettyä kivasti varpaillaan!

Vierailija
7/14 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en todellakaan ole mikään manipuloiva uhkauksia ilmaan heittelevä ämmä.

Vierailija
8/14 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amatööri.

Vierailija
9/14 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi toimia cucki miehen kanssa, mutta kunnon mies laittaa sut ruotuun. Saat nahkavyöstä persiilles niin, että huudat äitiäs.

Vierailija
10/14 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni tekee tuota, itse en.

Vierailija
11/14 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös miehen siivousta kannattaa arvostella, näin hän oppii kohottamaan tasoaan. Sama pätee ruuanlaittoon. Kun tarpeeksi monta kertaa huokailee, että tämmöinen uunilohi on tosi rahvaanomaista, niin ukko käyttää yökaudet kehittyäkseen miseliinitason kokiksi!

Varma keino parisuhteen parantamiseksi!

Vierailija
12/14 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat erittäin ikävältä ihmiseltä.

Vierailija
13/14 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amatööri.

Ammattilainen osaa tehdä tuon kaiken niin epäsuorasti, että vie miestä ihan 0/5.

Vierailija
14/14 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse teen näin toisinaan, jos miehen käytös ei miellytä :) En ole varmaan pistämässä miestä pihalle, meillä menee ok, silti mä katon että on parempi toisinaan pitää miestä vähän varpaillaan. Toinen erolla uhkailemisen lisäks on se, että ulos mittaan viehätysvoimaa esim. yhteisinä baari iltoina. Mies flippaa kun saan huomiota ja annan takasi muille miehille.

Mä todella toivon että olet trolli. Jos mulle tehtäis noin niin uhkailija sais mennä siitä mistä on viisi hirttä poikki. Mua ei  kiristetä enkä minä kiristä, koska mulla on hyvin toimiva parisuhde.

Ei tulis mieleenikään uhkailla eikä ole sellaiseen tarvetta.

Nyt mä tajuan mistä ne naisia vihaavat miehet tulee. Sunkaltaisten epäkypsien  pikkulikkojen rikkomista suhteista. Jos oisin miehesi, laittaisin sut pihalle. Ttiu mikä draamaqueen. Kasva aikuiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän