Miten reagoisit jos reppuusi olisi yön aikana ilmestynyt Kånkenin logo?
Todennäköisen järkytyksen ja pahoinvoinnin jälkeen miten toimisit?
Kommentit (18)
Peittäisikö se Herchelin logon samalla?
1, hyi. kiitos mielikuvasta. Paskainen reppu jossa kaksi karmeaa logoa. Menetin ruokahaluni.
Vierailija kirjoitti:
Peittäisikö se Herchelin logon samalla?
Olisi sillä kohtaa reppua, missä kånkeneissakin. Eli jos vanha logo on siinä, kyllä.
Vierailija kirjoitti:
1, hyi. kiitos mielikuvasta. Paskainen reppu jossa kaksi karmeaa logoa. Menetin ruokahaluni.
Rouva on hyvä vaan 🙊
Kånken-hullulla ihan uudenlainen lähestymistapa jankkaukseensa. :D
Polttaisin sen repun tuhkaksi asti ja hautaisin syvälle maahan tuhkan.
Soittaisin poliisille koska joku olisi käynyt meillä luvatta!
Riippuu siitä oisko se tullut mun etu- vai takareppuun.
Häpeäisin. Se oli muotijuttu 70luvun lopulla finskasvenskapiireissä.
Tää junttisuomalainen käyttää DC skederebbua
Nauraisin katketakseni ihan vaan ajatellessani, kuinka se sinua järkyttäisi ja etenkin miksi se sinua järkyttäisi. 😂😂 Sitten soittaisin miehelleni ja sanoisin, että saa se mulle ihan oikean Kånkenin ostaa, niin ei tarvitse pelkillä logoilla pelleillä.
Mikä vitun aivovamma sinulla on tuon Kånkenin kanssa?
Menisin neurologisiin tutkimuksiin, sillä päässäni olis tod näk jotain pahasti pielessä.
Ottaisin kaapista kumihanskat, hengityssuojaimen ja grillipihdit, nostaisin repun pihdeillä kylpyammeeseen ja polttaisin sen. Tuhkat vetäisin pöntöstä ja ulostaisin päälle.118
Jos se olisi sellainen hienompi nahkainen kettu, niin lisäisin sille vihreän tai neonpinkin punkhenkisen kampauksen. Olisi kyllä upea!
Vissiin soittaisin lääkäriin ja toteaisin että täytyy keskustella tästä minun lääkityksestä uudestaan.
Säilytän reppuani parvekkeen oven suussa. Eli siis, laittaisin pussin suojaksi kenkääni ja sitten potkisin sen parvekkeelta alas. Menisin alas ja sen pussin ja hanskojen avulla heittäisin sen roskikseen.
Ai miten toinen logo?