Vihreä vai valkoinen muovikuusi?
Pitäisi ostaa uusi kuusi. Muovia tietenkin. Onko teillä suositella jotain hyvää kauppaa? Entä mitä mieltä olette, onko valkoinen vai vihreä kuusi parempi?
Kommentit (18)
Minulla on ristiriitainen suhtautuminen muovisiin kuusiin. Hyvä tapa varmistaa että jouluksi on hyvä ja tuuhea kuusi, mutta onhan se nyt vähän mauton. Erityisen mauttomana pidän valkoisia kuusia, ne on niin kliinisiä ja tulee just vaan mieleen sellaiset kodit jotka on "sisustettu" seinätarroilla ja jollain semi halvoilla design lampuilla.
Aika hyvän näköisiä tekokuusia on näkynyt kaupoissa, voisin hyvin harkita hyvin tehdyn tekokuusen (VIHREÄN) hankkimista. Tänä jouluna kyllä mennään vielä oikealla kuusella, sillä on se kuuden osto reissukin jo vähän rituaaliksi muodostunut:)
Makuasia. Itse tykkään molemmista. Prismassa näin sellaisen aika kauniin, aidonnäköisen, vihreän muovikuusen juuri. Mutta meillä on jo pieni valkoinen kuusi. Ripustan siihen tänä vuonna sellaiset sisustuksessa nyt niin IN olevat pallovalot. Pääsee mahdollisimman helpolla. Muutenkin tykätään enempi sellaisesta modernista joulusta...
Meillä on ollut vähän vuorovuosin aitokuusi ja muovikuusi, onhan se aito tietty hyväntuoksuinen, mutta en jaksa joka vuosi sitä ylimääräistä työmäärää kuusen hakemiseen, sulatteluun, kasteluun ja neulasiin liittyen. Nyt etenkään kun lapset on ihan pieniä.
Valkoinen. Tahtoisin itse valkoisen kuusen mutta mies ei suostu. Meillä aina aito kuusi. Ostin kyllä viime vuonna valkoisen pöytäkuusen😊 siitäkin kuulin mieheltä.
Ennen inhosin ja tavallaan inhoan vieläkin muovikuusia, mutta oikeaa en vaan halua kotiini tuoda ja jotenkin tulin sitten ostaneeksi muovisen. Se on periaatteessa musta, mutta näyttää enemmänkin hyvin tumman vihreältä tai harmaalta, ja se on itse asiassa koristeltuna ihan kivannäköinen.
Valkoinen kuusi on mauttomuuden huippu minun mielestäni. Näyttää kovin halvalta.
Komppaan kakkosta, eli tulee mieleen juuri sellainen koti, missä on sisustuksena jotain "Live, love, laugh" -seinätarroja ja muita mauttomuuksia.
Osta vihreä kuusi.
Vierailija kirjoitti:
Valkoinen kuusi on mauttomuuden huippu minun mielestäni. Näyttää kovin halvalta.
Komppaan kakkosta, eli tulee mieleen juuri sellainen koti, missä on sisustuksena jotain "Live, love, laugh" -seinätarroja ja muita mauttomuuksia.
Osta vihreä kuusi.
Ja vihreästä kuusesta tulee mieleen mäntyhuonekalut, räsymatot ja punatulkkukuvioiset jouluverhot.
Mä taas olen ensimmäisen kommentoijan kannalla, että jos muovikuusen ottaa niin se voi sitten myös näyttää muovikuuselta. On sitten valkoinen, hopeinen, kultainen...
Itse tajusin viime jouluna, ettei mun jokajouluinen kuumeen nouseminen ollutkaan mitään joulustressin laukeamista. Olen allerginen kuuselle!
Ei enää kuusta sisätiloihin meille, pihalle voin kyllä laittaa. Onhan tämä vähän harmi. Ja ehkä muutaman oksan voin ottaa jouluntuoksua tuomaan, mutta kokonainen puu on liikaa.
Vihreä kuusi on kivempi. Valkoinen voisi mennä hätätapauksessa mut vihreä kuusi on vaan sympaattisempi.
Ei kumpikaan. Itse käyn keräämässä kuusen oksia ja pistän niitä lasipulloon tai purkkiin. Niistä leviää pieni tuoksu asuntoon.
Taas oman elämänsä Hyacint Bukeet kauhistelevat muita. Meillä on muovikuusi allergioiden takia.
Itse ostin lila-pinkin muovikuusen, kun halvalla sain. Se on aidosti kitchiä ja siksi hieno.
Valkoinen, kuten sanottu, se on sitten aidosti tekokuusi. Vihreät tekokuuset eivät näytä hyvältä. Joko aito kuusi tai sitten valkoinen tekokuusi.
Meillä on vihreä muovikuusi, joka koristeltuna näyttää ihan riittävän aidolta. Valkoista kuusta en haluaisi.
Mä ajattelen, että muovikuusi on enemmänkin koriste kuin aito puu ja siksi sen ei välttämättä tarvitse imitoida oikeaa kuusta, etenkin kun aidonnäköiset kuuset ovat tosi kalliita ja halppikset sitten taas näyttävät halvoilta ja todella teko-tekokuusilta. Siksi valintani on valkoinen. Olkoonkin kitch mutta valoineen se on tosi kaunis ja luo tunnelmaa. Kuusenoksia laitan minäkin sitten maljakkoon mutta isoa kuusta meille ei voi allergian takia ottaa.
Ostaisin valkoisen - se näyttää ihan rehellisesti tekokuuselta. Hyvännäköisiä vihreitä näkee todella vähän.
T. ihminen, laittaa jouluna pari joulupalloa aloe-veraan killumaan :D