Vähenikö miesten "olet tosi tiukka" kommentit lasten saannin jälkeen?
Kommentit (40)
Mieheni kertoi asian rehellisesti, mutta kohteliaasti kun itse kysyin. Muuttunut on, myös omasta mielestäni. Homma kuitenkin toimii ja molemmat nauttii. Olen avarampi kuin ennen lapsia. Ymmärtäähän tuon jokainen jolla älyä on suotu, miten siinä käy, kun vauvan alakautta pukkaa maailmaan. Palautuu kyllä, mutta ei ennalleen. Joka muuta väittää, niin ei kestä totuutta.
Olisko sulla jotain muuta ajateltavaa? Käy terapeutilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen lasta poikaystävä sanoi aina et mulla on paras pi**u mitä tiesi.. Ekan lapsen jälkeen, eri mies, sanoi kysyttäessä että ei tunnu samalta.
Seuraava oli oli ollu vaan naisten kanssa joilla ei lapsia ja sanoi kysyttäessä että eroa on kyllä :|
Ja heti synnytyksestä treenannu lantionpohjanlihaksia.
Ikävältä tuntui, mutta miehet kertoi totuuden vähän surkean oloisena kun itse kysyin. Ja sanoivat tietty kaikkea muuta lohduttavaa kuten ettei se oo niin tärkeetä jne
Seksi ollu ollu silti aina hyvää, huomasinhan itsekkin ettei iso tuntunut enään niin isolta..Ei juma, mitä porukkaa täällä. "Paras pillu mitä tiesi", huh huh, oikein romanttisuuden huipentuma! Akateeminen mies varmasti kyseessä...
No ei ollu ku sellai kahjo elämäntaparikollinen, nekin panee.. Ja puhuu romanttisia :D:D
Niin muuten tiedoksi sille joka sanoi että oma muija ei oo synnyttäny alakautta, että sitä venymistä tapahtuu yhtälailla siinä raskauden aikana.. Et on vaan korvienvälissä sulla toi homma.
Ja toiset on löysiä jo ennen lapsia.. Lihavista sanotaan että ovat tiukkoja, kai sitä läskii on sit sielläkin..
Vierailija kirjoitti:
Mieheni kertoi asian rehellisesti, mutta kohteliaasti kun itse kysyin. Muuttunut on, myös omasta mielestäni. Homma kuitenkin toimii ja molemmat nauttii. Olen avarampi kuin ennen lapsia. Ymmärtäähän tuon jokainen jolla älyä on suotu, miten siinä käy, kun vauvan alakautta pukkaa maailmaan. Palautuu kyllä, mutta ei ennalleen. Joka muuta väittää, niin ei kestä totuutta.
Itse en rehellisesti sanottuna ole huomannut eroa, ja mies väittää samaa. Ulkonäöllisesti kyllä huomaa eron, mutta seksin aikana emme ole huomanneet tiukkuudessa eroa. Tiedä sitten mistä johtuu. Ehkä eroa on, mutta se ei sitten ole kovin huomattavaa?
Tavallaanha se väheni!
Ennen lasten isää oli yksi poikaystävä, joka muistaakseni sanoi kerran tiukaksi ja nyt kun tuo oma ei ole sitä vielä koskaan sanonut, niin onhan se vähemmän...?
Kaksi lasta ja mies joskus laukeaa vähän liian nopeasti, kun oon kuulema niin tiukka. Mutta olen kyllä myös lihava, joten ehkä siksi...
Onnenpekka kirjoitti:
Kaikki nussimani alakautta synnyttäneet ovat olleet paljon horompia lapsen saannin jälkeen kuin ennen, joillekkin on vaikea laueta kun löysä ei tunnu miltään. Onneksi oma vaimo ei ole meidän lapsia tehnyt alakautta, joten on tiukka pimppi.
Hmmm... Vuoden rakastaja? Kultakimpale?
:)
Mieheni ei ole koskaan sanonut, että olen tiukka. Etten taida olla. Lähinnä kehuu, kun tuntuu ihanan silkkiseltä ja puristan oikealla hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Olisko sulla jotain muuta ajateltavaa? Käy terapeutilla.
Siis tarkoitat että tällä palstalla on erittäin korkea taso, yhteisö suvaitsee vain poikkeuksellisen harkittuja ja fiksuja aloituksia, nyt sitten tulin tällä pilaamaan tunnelman? AP
Vierailija kirjoitti:
Mieheni ei ole koskaan sanonut, että olen tiukka. Etten taida olla. Lähinnä kehuu, kun tuntuu ihanan silkkiseltä ja puristan oikealla hetkellä.
Olin sängyssä pari viikkoa sitten 22-vuotiaan kauniin naisen kanssa. Kysyin että sulle varmaan sanotaan usein että olet tosi pieni tuolta. Kertoi ettei kukaan ole ikinä sanonut ja kyseli että oonko oikeesti?
Minun mieheni sanoo minua tiukaksi useastikin. Kun tapasimme, niin lapseni olivat jo 10+.
Exäni ei koskaan sanonut minua tiukaksi, vaikka olimme yhdesää kymmenen vuotta ennen lapsia...
Ne ketkä "tiukkenee" synnytyksessä ovat joko lihoneet tai sitten eivät vaan kiihotu niin kuin ennen/ovat vanhoja ensisynnyttäjiä ja paikat vanhemmiten rapistuen kutistuu...
20-30v. laiha alakautta synnyttänyt ei koskaan tiukkene synnytyksessä paitsi jos pahoin repeää voi ompelemalla saada suuaukkoa pienemmäksi, tuskin tavoiteltava tila.
35 jatkaa.
Kuiva on tiukempi. Siksi eksääni häiritsi, kun minä olen tosi, tosi märkä.
Nykyinen mieheni taas kiihottuu ihan älyttömästi märkyydestäni. Eli kokonaisuus ei liene kiinni siitä, onko tiukka tai ei.
Ei vähentynyt. Samalla tavalla joskus toteaa tiukkuudesta kuin ennen lapsiakin. Tunnenhan minä sen itsekin, en tosin tiedä onko kyse yhteensopivuudesta, miehen koosta vai minun koostani.
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaista sitä kysellään
No niin kysellään :)
Ei mun mies ole ikinä sanonut mulle mitään tiukkuudestani tai sen puutteesta, ei ennen eikä jälkeen lasten. Enkä kanna asiasta minkäänlaista huolta niin kauan kuin mies mua haluaa useamman kerran viikossa, ja näyttää nauttivan ja itsekin nautin. Ikä löysyttää sitten viimeistään, samoin kuin pienentää miehen kalua ja heikentää erektiota. Normaalia elämää.
Ei juma, mitä porukkaa täällä. "Paras pillu mitä tiesi", huh huh, oikein romanttisuuden huipentuma! Akateeminen mies varmasti kyseessä...