Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sergel-perintä??

Vierailija
02.11.2016 |

Onko huijaus? Tuli tekstiviesti, mutta siinä ei sanota mitään laskusta ekä summasta eikä yrityksestä, jolle muka olen velkaa. En ole saanut karhukirjeitä mistään laskusta, ja kaikki maksetaan ajallaan muutenkin. Mikähän juttu tää on? Asiakaspalvelu ei vastaa sähköpostiin ja tuollaiseen numeroon on puhelimessani esto.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki perintäfirmat pois Suomesta!!! Ahnetta kiskomista veroparatiisifirmoilta. Intrum tekee kaiketi PARASTA tulosta kiskomalla ahdinkoon joutuneilta moninkertaiset summat. Samalla valtio yrittää vetää vielä viimeiset päältä ulosoton kautta. Yksin PERINTÄ riittää. Valtio!!

Vierailija
22/34 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pois NOI!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ahne paskasuomi antaa kiskoa, koska poliitikoilla tahmaiset tassut näissä firmoissa mukana

Vierailija
24/34 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

yökkkkkkkkkkkkkk

Vierailija
25/34 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huijarilaskuja ne on. Perintäfirmat ylipäätään ovat mafiosojen kaltaisia kiristäjiä. Myyvät ja ostavat ilmaa. Joku velkojan laskun printtaaminen maksaa monta sataa euroa. Yeah right. Kiitos meidän ahneen hallituksen joka on päästänyt nämä verenimijät kanslaisten kukkarolle. Pelkkä ulosotto tulisi olla riittävä toimi tai sillä uhkaaminen. Taitaa olla monella päättäjällä osakkeita näissä verenimijäfirmoissa, koska tekevät LOISTAVAA tulosta viisinkertaisilla kuluilla suhteessa pääomaan? Eikö koronkiskonta ole ollut RIKOS aikaisemmin????

Kumma juttu, minulle ei ole tullut yhtään perintäkirjettä ikinä. Eli ei ne tavallisten KUNNOLLISTEN kansalaisten riesana ole.

Vierailija
26/34 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huijarilaskuja ne on. Perintäfirmat ylipäätään ovat mafiosojen kaltaisia kiristäjiä. Myyvät ja ostavat ilmaa. Joku velkojan laskun printtaaminen maksaa monta sataa euroa. Yeah right. Kiitos meidän ahneen hallituksen joka on päästänyt nämä verenimijät kanslaisten kukkarolle. Pelkkä ulosotto tulisi olla riittävä toimi tai sillä uhkaaminen. Taitaa olla monella päättäjällä osakkeita näissä verenimijäfirmoissa, koska tekevät LOISTAVAA tulosta viisinkertaisilla kuluilla suhteessa pääomaan? Eikö koronkiskonta ole ollut RIKOS aikaisemmin????

Kumma juttu, minulle ei ole tullut yhtään perintäkirjettä ikinä. Eli ei ne tavallisten KUNNOLLISTEN kansalaisten riesana ole.

Sama juttu, hassua.

Kuluttajaluottojen tarjoajatkaan eivät ole kimpussa koskaan, kun toisille tuntuu satelevan mainoksia sähköpostiin ja tekstareilla, eikä voi vaan antaa olla, vaan "oli pakko ottaa lainaa". 

Vierailija
27/34 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

rikolllisia ne on! 

Vierailija
28/34 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä kehuisi. 

Vierailija
29/34 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä firma on tippurian ja klamydian alkulähde. Tautia takana....

Vierailija
30/34 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoja kokemuksia myös tuosta Segel.fi perintäfirmasta.

Olen laskusta kysynyt 3 kertaa Telialta eivätkä he vastanneet.

Siirsin nopeasti liittymän pois Telialta kun eivät reagoineet mitenkään siihen, että ei puheluiden kanssa ongelmia.

Sitten tuli laskuja ja en ollut varma oliko liittymä ollut enää voimassa.

Yritin kysyä sitä siis kolme (3) kertaa, mutta taaskaan Telia ei vastannut. Ihan kuten jätti vastaamatta kun itse liittymä ei toiminut.

Meni Segel perintään ja sain siitä vain jonkun epämääräiset tekstiviestin, joka vaikutti huijausviestiltä. 

Yritin vastata textariin, mutta ei onnistunut.

Menin Segel.fi sivuille. Siellä etusivulla ei ole edes tietoa paljonko maksaa soittaa heidän 020 numeroon. Lähetin viestiä kun email oli.

Sain vain laskun.

Olen nyt yrittänyt selittää Segelille monet kerrat, että asia on auki kun Telia ei vastaa, mutta ovat kuin hyeenat kimpussa. Ihan kuin sillä olisi töissä joku, joka ei sanoja ymmärrä, tai osaa lukea.

Muutenkin Segel'in toiminta on poikkeuksellisen ammattitaidotonta.

Kerran aikaisemmin olen elämäni aikana saanut perintätoimistolta laskua ja silloin se hoidettiin ammattitaidolla. Näytin, että olen kyseenalaistanut laskun ja se riitti ko. perintätoimistolle (jonka nimeä en muista). He lopettivat heti häirintäni, toisin kuin. mitä Segel tekee vaikka olen heille ne 3 kertaa näyttänyt toteen että olen yrittänyt selvittää asiaa ajallaan.

Tuo Segel on jo hyvä syy jättää Telian liittymä hankkimatta. Tuollaisen firman kanssa ei kukaan normaali ihminen halua olla tekemisissä.

Katselin vaihtoehtoja ja taitaa olla rikosilmoitus seuraava askel. 

Segel - hoitaa homman kuin homman epäeettisesti ja epäpätevästi. "Kiitos" Telia.

Vierailija
31/34 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijarifirma. Välttäkää myös Teliaa.

Vierailija
32/34 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sergelistä tehty nyt rikosilmoitus.

Riitautin Telian laskun 19.10.2020 eikä Telia vastannut. Kysyin uudestaan joskus muutamia päiviä sen jälkeen, ei taaskaan vastausta.

Sergel otti yhteyttä 16.12. Kaksi (2) kuukautta riitauttamisen jälkeen.

Vaatii uhkaillen perintäkuluja.

Tämä on huijarifirma ja toivottavasti poliisin kautta heidät saadaan kunnioittamaan Suomen perintälakia.

Telialta vaati 11 kertaa kysyä asiaa ennen kuin selvisi. Pompottelua ja vastuun siirtoa. Aivan järkyttävää "asiakaspalvelua".

Telia ja Sergel ovat yhdessä kehittäneet "kivan" ikiliikkujan, jolla Sergel perii laittomasti kuluja. Telia on niin byrokraattinen, että hommat eivät hoidu kunnolla. Sergel sitten perii Telian itse hoitamatta jättämiä asioita.

Välttäkää Teliaa. Se on byrokraattinen hirviö

Välttäkää Sergeliä ja kaikkia firmoja, jotka sitä käyttää (mm. Gigantti).

Järkyttävää toimintaa kerta kaikkiaan!

Vierailija
33/34 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain Sergeliltä eilen laskun, jonka eräpäivä oli 1.11.2016

En asunut silloin enään Suomessa jo yli 3 kuukauteen ja liittymä oli irtisanottu jo tuolloin. Telia ei ikinä lähettänyt tuota laskua nyt kun katsoin vanhoista laskuista. 

Uusi sopimus solmittiin Helmikuussa 2020, kun palasin takaisin Suomeen.

Vierailija
34/34 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain Sergeliltä eilen laskun, jonka eräpäivä oli 1.11.2016

En asunut silloin enään Suomessa jo yli 3 kuukauteen ja liittymä oli irtisanottu jo tuolloin. Telia ei ikinä lähettänyt tuota laskua nyt kun katsoin vanhoista laskuista. 

Uusi sopimus solmittiin Helmikuussa 2020, kun palasin takaisin Suomeen.

Tuo velka on vanhentunut jo vuonna 2019.

Sergel on perintätoimisto, jonka toimeksiantajia on mm. Telia.