IS:n kysely: Joka toinen mies haluaa kaverinsa naista
Oletteko törmänneet tällaiseen ilmiöön?
Omaakin kokemusta löytyy. Olen ulospäinsuuntautunut ja keskivertoa paremman näköinen nainen ja olen turhan usein törmännyt siihen, että miehen työkaverit tai ystävät ovat minusta liian kiinnostuneita. Se hiukan nolostuttaa minua koska en voisi kuvitellakaan pettäväni miestäni kenenkään kanssa! Mitenkä sen sitten sanoo kauniisti toiselle että ei kiinnosta kun toisella on pokkaa yrittää pokata kaverinsa vaimoa?!?! En viitsisi muuttaa itseäni sisäänpäinkääntyneeksikään ja murjottaa aina miespuolisten kavereiden seurassa vain jotta en vahingossakaan antaisi väärää käsitystä.
Kommentit (6)
mahtaisi tosiaan olla kireää firman saunailloissa sen jälkeen kun miehelle selviäisi että ns. kaveri on vikitellyt vaimoa. Olisiko se joku kilpailuvietti joka miestä vie kun pitää yrittää toisen vaimoa
Vierailija:
Oletteko törmänneet tällaiseen ilmiöön?Omaakin kokemusta löytyy. Olen ulospäinsuuntautunut ja keskivertoa paremman näköinen nainen ja olen turhan usein törmännyt siihen, että miehen työkaverit tai ystävät ovat minusta liian kiinnostuneita. Se hiukan nolostuttaa minua koska en voisi kuvitellakaan pettäväni miestäni kenenkään kanssa! Mitenkä sen sitten sanoo kauniisti toiselle että ei kiinnosta kun toisella on pokkaa yrittää pokata kaverinsa vaimoa?!?! En viitsisi muuttaa itseäni sisäänpäinkääntyneeksikään ja murjottaa aina miespuolisten kavereiden seurassa vain jotta en vahingossakaan antaisi väärää käsitystä.
Mutta toimiikos se toistepäin? Minä en ainakaan naisena halua yhdenkään kaverin miestä!
Se ois kyllä viihoviiminen temppu...
Kyllä minäkin himoitsen joitain ystävieni miehiä, mutten ikinä tekisi asialle mitään.
pokata niin koitan kuitenkin itse käyttäytyä ja nauraaa koko asialle. Haistattelut tuskin olisi sen fiksumpaa käytöstä kuin niiden ehdottelut.
Mun on kanssa vaikea kuvitella että menisin ehdottelemaan mitään miehen kavereille tai mun kaverien miehille kuten edellinen vastaaja tuossa mietiskeli.
ap
Onkohan naisista samanmoista tutkimusta?