Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lopetin tapailunepämääräisen miehen kanssa

Vierailija
02.11.2016 |

ja olo helpottunut. Olen eronnut vajaa 2v sitten 8v kestäneestä liitosta ja ilmoittauduin nettideittisivulle. Kirjoittelin useammankin miehen kanssa, mutta pääsyin tapaamaan miestä, joka ei nyt niin sujuva kirjoitusasultaan, lyhytsanainen ja myönsi, että vaikea kirjoittaa itsestään. No, otin tuon niin, että joittenkin on helpompi puhua kuin kirjoittaa. Pari tapaamista meni sovitun aikataulun mukaan, mutta miehellä kuitenkin kiire töihin. Pari tapaamista peruuntui töitten takia. Puhelut meni aina niin,että mies soitti. Ja joskus ei soittanut lupauksestaan huolimatta. Minun puheluihini harvoin vastasi. Aloin ihmetellä työmäärää eli aamusta iltaan 7/7. Vaikka kuinka olisi esimiesasemassa, niin silti. Pari suunnitelmaa meni ihan mönkään ja ei juuri pahoitellut. Empatiakyky nollassa. Pahinta, kun syytti useamman kerran minua, että tapailisin muita.
Mies kertoi eronneen pari vuotta sitten ja lapset aikuisia. Sanoi seurustelleen sen jälkeen kahden naisen kanssa.
Alkoi olla epämääräinen olo itsellä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen alkanut misantroopiksi, enkä halua tavata enää ketään ihmistä.

Vierailija
2/4 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Tällaisia tarinoita on joka paikka pullollaan. Mitään pahaa ei tapahtunut, se oli vain yksi lyhyt juttu ja elämä jatkuu, turha asiaa on enempää ruotia ja voivotella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

So what, uutta räkää nenään....

Vierailija
4/4 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin  yksin kuin paskassa suhteessa. Miehet osaa alussa esittää niin kiinnostunutta ja kun tavoite saavutettu, alkaa etäisyys ja verukkeet. Tää on niin nähtyä.