Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Venäjä petaa hyökkäystä

Vierailija
01.11.2016 |

http://yle.fi/uutiset/3-9264981
Supo epäilee Venäjän ostaneen sotilailleen kiinteistöjä Suomesta

Miksi mamukriittiset eivät älähdä?

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kyllä ihmettelen, että miten itsenäiseltä valtiolta ei muka löydy keinoja selkeiksi turvallisuusuhkiksi todettujen maakauppojen purkamiseen? Suomalaiset eivät saa ostaa maata Venäjältä. Miksi helvetissä venäläisten sallitaan ylipäätään ostaa maata Suomesta?

Vierailija
62/67 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla on venäjän kätyreitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiheesta puhutaan kohta a-studiossa tv1

Vierailija
64/67 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän sitä on hoettu jo vuosikymmeniä, että"hetkenä minä hyvänsä ne hyökkää". Vähän sama kun maailmanloppuhörhöt heittää aina päästä jonkun päivämäärän, että kyllä se maailmanloppu silloin tulee. No eihän se ikinä tietenkään tule, vaan heitetään taas uusi päivämäärä, jolloin se maailma loppuu.

Vierailija
65/67 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän sitä on hoettu jo vuosikymmeniä, että"hetkenä minä hyvänsä ne hyökkää". Vähän sama kun maailmanloppuhörhöt heittää aina päästä jonkun päivämäärän, että kyllä se maailmanloppu silloin tulee. No eihän se ikinä tietenkään tule, vaan heitetään taas uusi päivämäärä, jolloin se maailma loppuu.

Kyllä ne ihan oikeasti hyökkää hetkenä minä hyvänsä. Miksi muuten Kaliningradiin siirretään ohjuksia, venäläiset yksityishenkilöt ostaa Suomen väreihin maalattuja sota-aluksia joita ei maalata uudelleen, netti on todistetusti täynnä suomea kirjoittavia Venäjän palkkaamia trolleja, sotilaita varten ostetaan kiinteistöjä, varuskuntia polkaistaan pystyyn asumattomaan korpeen Suomen rajan viereen, Venäjä harjoittelee Gotlantiin hyökkäämistä jonne muutaman tunnin varoitusajalla siirretään joukko Ruotsin sotilaita?

Vierailija
66/67 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne ihan oikeasti hyökkää hetkenä minä hyvänsä. Miksi muuten Kaliningradiin siirretään ohjuksia, venäläiset yksityishenkilöt ostaa Suomen väreihin maalattuja sota-aluksia joita ei maalata uudelleen, netti on todistetusti täynnä suomea kirjoittavia Venäjän palkkaamia trolleja, sotilaita varten ostetaan kiinteistöjä, varuskuntia polkaistaan pystyyn asumattomaan korpeen Suomen rajan viereen, Venäjä harjoittelee Gotlantiin hyökkäämistä jonne muutaman tunnin varoitusajalla siirretään joukko Ruotsin sotilaita?

Niin ja yksi huolestuttava asia on vielä se, että Venäjä määräsi ulkomailla asuvat virkamiesten lapset palaamaan Venäjälle välittömästi.

Huomatan myös, että olen maahanmuuttokriittinen ja me kriittiset emme todellakaan toivota Venäjän miehitystä tervetulleeksi vaikka Suomeen tulisi puoli miljoonaa pakolaista vuodessa, puheet niistä voit saman tien unohtaa propagandakeinona.

67/67 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten heräsin ja päästin kissan ulos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme