Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyyliblogi vs. Tyylisuuntauksia-blogi.

Vierailija
04.07.2008 |

Jotenkin tykkään enemmän tyylisuuntauksista... maanläheisempi fiilis, ei aina tarvitse olla Gantia tai Ralph Laurenia (eivät useinkaan ole edes kauniita!) tai muita kalliita merkkejä.

Minusta on vain hölmöä, että kaikki lasten vaatteet on kauhean kalliita... antaa sellaisen kuvan, ettei elämässä ehkä muuta sisältöä ole??

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kävin katsomassa mutta minusta nuo kuvat näyttivät sellaiselta "kaikki-sekaisin-mitä-kaapista-löytyy" -meinigiltä. Tyyliin oranssi pallopaita ja vihreät ruutuhousut, vähän pistää silmään. Tyyliblogissa on kyllä huomattavasti tyylikkäämpiä kokonaisuuksia.

Vierailija
2/7 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kallista vaatetta (Pop) ja valtavan paljon. Tyyliblogissa yhdelläkään ei ole niin valtavaa ja sekalaista vaatevuorta. Mielestäni ne kaalliit Gantin vaatteet sun muut kyllä ovat kauniita. Ei kenelläkään taida pelkästään niitä olla. TyyliBlogissakin on erilaisia, silti tyylikkäitä asukokonaisuuksia esillä.

Toisaalta, luen jarnankin blogia, koska se on ihan hauska. Hyvä, että kaikki eivät om aa samaa makua. Suloiset lapset on Jarnallakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli eri värejä ja kuvioita päällä samaan aikaan niin että tulee kamalan sekava vaikutelma... esim kirkkaanpunainen pilkullinen mekko ja sen kanssa vihreä-valko-vaaleanpunainen omenabody... kauhean sekava vaikutelma. Ja toisessa kuvassa pojalla hattu, paita ja housut, kaikki eri värisiä ja eri kuvoia, jotenkin kamalan levoton asu... minä tykkään enemmän kun värisävyt on samaa skaalaa ja osa vaatteista yksvärisiä, kuvoittomia esim jos hatussa ja housuissa kuviointia, niin paita sitten yksvärinen.

Mutta makuasioitahan nämä... itse en lasta näin pukisi, enkä taatusti laittaisi kuvia vielä nettiin!

Vierailija
4/7 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyliblogi on tyylikkäämpi, enemmän sitä miten itse puen poikani. Tyylisuuntauksia on leikillisempi, iloisia ja lapsellisia vaatteita, itse varmaan tosin saisin migreenin, jos päivän katselisin niin "sekavasti" puettuja lapsia.;)Tykkään myös niistä poikien vaatteista "kertovista" blogeista kuten Poikien tyyliin ja Pojan vaatteita...

Vierailija
5/7 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta on kiva, että tälle alkuperäiselle tyyliblogille on löytynyt noin paljon innokkaita "kilpailijoita" :-) Mun täytyy hlökoht.sanoa, että olen lukenut tyyliblogia alusta asti, ja maku on mennyt jo ajat sitten. Kirjoituksista saa sen kuvan, kun ne olisivat epätodellisia, vähän edustustyyliin ja liiankin harkiten kirjoitettu. Sellaista sliipattua kuvaa annetaan ko.perheiden elämästä. No, heillä on varmasti omat faninsa ja seuraajansa, mutta ei kiitos minulle. Tylsät, kalliit merkkivaatteet, mitä aikuisemman näköisesti on lapsi puettu, sen parempi tuntuu olevan tavoite.

Mitä pidempään ko. hlöt ovat kirjoituksiaan jatkaneet, sitä arvattavampia vaatteetkin ovat olleet. Eniten pidän Sarin kirjoituksista ja kuvista, niissä on ollut oikeata elämän makua :-) Tämän takia minusta Jarnan blogi on ollut tosi hauska, aidosta arjesta pikkumuksujen kanssa kertova. Itse puen lapseni laadukkaasti, mutta värikkäisiin ja mukaviin vaatteisiin, siksi ehkä omalle kohdalleni kolahtaa tyylisuuntauksia ehdottomasti!

Vierailija
6/7 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapana pukea lapselleen vain kallista merkkiä, ei niin väliä onko vaate kaunis vai ei. Mutta kyllä nuo tyyliblogin vaatetukset yleisesti ottaen on mun mielestä hienoja ja ei ne kaikki mitään törkeän kallista lapsilleen pue, mun mielestä Heinillä on useinkin HM-vaatteita esim.

Tyylisuuntauksia-blogia taas en ymmärrä, tuntuu että niillä on kamala läjä kaikenkirjavia lastenvaatteita, joita ihan sattumanvaraisesti lätkäistään päälle. Useimmiten lapset on tosi huolimattoman näköisesti puettu minun makuuni.

Mutta onneksi makuja on monia. Itse taidan olla jotain näiden blogien välimaastosta lasteni pukemisen suhteen.

Vierailija
7/7 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännä että näitä edes verrataan..samantyylisen nimenkö takia?

Itse tykkään molemmista. Molemmilla on oma paikkansa blogimaailmassa=)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi