Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salasuhteessa olija: pelkäätkö sinäkin kiinnijäämistä kuollaksesi?

Vierailija
01.11.2016 |

Tapailen salaa toista miestä. Emme ole olleet (emmekä menekään, ellemme eroa kumppaneistamme) sängyssä, mutta halailemme ja suutelemme autossa. Tapaamme aina autossa. Minä ajan johonkin syrjäiselle paikalle ja nousen hänen kyytiinsä. Sitten ajamme johonkin, tyhjälle parkkipaikalle jossain sivussa, metsätielle ym.

Minulla on aivan järjetön kiinnijäämisen pelko. Kurkin koko ajan ympärilleni, näkeekö joku autoni erikoisessa paikassa ja vetää johtopäätöksiä. Joudun sepittämään juttuja lähtiessäni kotoa ja pelkään jääväni niistä kiinni. Joskus lähden "lenkille" ja nousen miehen kyytiin jossain piilossa. Silloin pelkään, että lapsille voi sattua jotain, kun olen pois ja mies ei ole kotona.

Aina ajatellaan, että pettäjät ovat tunteettomia paskoja, joille oma ilo on tärkein. Se ei ole totta. Koko ajan on todella huono omatunto ja kiinnijäämisen pelko. En ole huonompi ihminen kuin muutkaan.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätät lapset yksin? Minkäikäiset?

Vierailija
22/40 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ap välitä noista nillittäjistä. Ne on sairaalloisen mustasukkaisia naisia, jotka koko ajan epäilee, että se sun salasuhde on niitten mies. Josta eivät osaa pitää kiinni vaan nalkuttavat ja valittavat niille ilman syytä. Jos mies lähtee, niin kelle ne sitten kettuilee? Pakko pitää se likasanko siinä lähellä.

Tuntuu varmaan kamalalta olla noin väärässä.

Pettäminen on aina väärin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan pelkää yhtään. Ainoa asiaan liittyvä pelko on se, miten petetyksi tulleet osapuolet käsittelevät asiaa lasten edessä, ettei menisi kovin rumaksi heidän nähtensä. Muuten ihan sama, ei minua haittaa jos oma mieheni suuttuu tai jos salarakkaani vaimo joskus saa tietää ja haukkuu minut pystyyn.

Vierailija
24/40 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan pelkää yhtään. Ainoa asiaan liittyvä pelko on se, miten petetyksi tulleet osapuolet käsittelevät asiaa lasten edessä, ettei menisi kovin rumaksi heidän nähtensä. Muuten ihan sama, ei minua haittaa jos oma mieheni suuttuu tai jos salarakkaani vaimo joskus saa tietää ja haukkuu minut pystyyn.

Saattaapa tehdä muutakin kuin vain haukkua pystyyn...

Vierailija
25/40 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan vapaasti, ei haittaa. :)

Vierailija
26/40 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan vapaasti, ei haittaa. :)

Hyvä että tiedostat riskit. :)

Vierailija
27/40 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole tunteeton paska. En haluaisi satuttaa miestäni, koska tavallaan rakastan häntäkin. Hän on hyvä isä ja paras ystäväni. Mutta tuo toinen on intohimojeni kohde. En pysty olemaan erossa hänestä. Elämässä on järkeä, kun voin haaveilla.

Ja sänkyyn emme mene. Haluan, että jos se joskus tapahtuu, me olemme toistemme omat ja voimme tehdä sen puhtaalla omallatunnolla kauniissa paikassa, rauhassa. Joku autopano ei kuulu näin upeaan suhteeseen.

Ap

Jos et haluaisi satuttaa miestäsi, et satuttaisi häntä eli pettäisi.

Vierailija
28/40 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tunteeton paska. En haluaisi satuttaa miestäni, koska tavallaan rakastan häntäkin. Hän on hyvä isä ja paras ystäväni. Mutta tuo toinen on intohimojeni kohde. En pysty olemaan erossa hänestä. Elämässä on järkeä, kun voin haaveilla.

Ja sänkyyn emme mene. Haluan, että jos se joskus tapahtuu, me olemme toistemme omat ja voimme tehdä sen puhtaalla omallatunnolla kauniissa paikassa, rauhassa. Joku autopano ei kuulu näin upeaan suhteeseen.

Ap

Oletpa väärässä.

En ole Ap, mutta pettää voi vaikka rakastaa puolisoaan. Suurin osa ihmisistä pettäisi, jos taloudellinen ja sosiaalinen status ei järkkyisi kiinnijäädessä. Useampaa voi rakastaa yhtaikaa. Rakastetaanhan lapsiakin, vaikka niitä on monta!

Vierailija
29/40 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vaimoista tulee niin usein tunnekylmiä? Rakastajana kuuma kuin kekäle ja vaimona tunnegylymä.

Vierailija
30/40 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäsin. Se teki salasuhteesta ihan kauheaa. Lopulta sain lopetettua salasuhteen ja nykyään ex-salarakas on kihloissa toisen kanssa. Se on mulle täysin ok. Mä jatkoin elämääni oman mieheni kanssa. Enkä ikinä kertonut hänelle.

Vierailija
31/40 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos kuitenkin päädyt pettämään, mutta et halua satuttaa miestäsi, et kerro hänelle.

Vierailija
32/40 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

*huutonaurua*

Kyllä luulen että tämä mies jonka kanssa ajelet ajattelee autopanojen ehdottomasti kuuluvan tähän hienoon suhteeseenne. Ei hän varmasti pelkkien pusujen vuoksi bensaa kuluta. Jos nyt vähän neuvontaa niin ei tule yllätyksenä.

Vierailija
33/40 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärräthän, että nuo siveysrajat ovat teitä itseänne varten, eivät niitä petettyjä henkilöitä varten. Kun asia tulee ilmi, teille raivostutaan ihan yhtä paljon kuin että olisitte olleet hotellissa naimassa, petos ei ole mitenkään vähäisempi vaikka niin uskottelette.

Olen ollut tilanteessa ja se lopulta eskaloituu tai näivettyy. Ette te jaksa loputtomiin pussailla autossa. 

Vierailija
34/40 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

*huutonaurua*

Kyllä luulen että tämä mies jonka kanssa ajelet ajattelee autopanojen ehdottomasti kuuluvan tähän hienoon suhteeseenne. Ei hän varmasti pelkkien pusujen vuoksi bensaa kuluta. Jos nyt vähän neuvontaa niin ei tule yllätyksenä.

Valitan, olet väärässä. Suhde on kestänyt kaksi vuotta, ilman autopanoja.

Vierailija
35/40 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vaimoista tulee niin usein tunnekylmiä? Rakastajana kuuma kuin kekäle ja vaimona tunnegylymä.

Siksi, kun mies ei ole enää haluttava.

Joko haiset pahalle, puhut ikävällä tavalla, olet tyhmä, sinulla on huonot hampaat, olet lihava tms. Kaikki nämä ja moni muu asia lopettaa intohimon suhteessa aika äkkiä. Pätee sekä mieheen että naiseen.

Vierailija
36/40 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oksettava. Hanki moraali.

Vierailija
37/40 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä uskoisi aikuisten ihmisten puheiksi, sairasta, irvokasta ja äärettömän egoistista!

Vierailija
38/40 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi mutta mitähän vittua...? Lopeta se hemmetin salasuhde niin ei tarvii pelätä tai sitten jätät miehesi. Yksinkertaista, tuollainen touhu on vitun oksettavaa.

Vierailija
39/40 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkässä parisuhteessa seksin ´ns. normaali on  "tylsä", näin se vaan menee vaikka kuka mitä inisis!

Vierailija
40/40 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkässä parisuhteessa seksin ´ns. normaali on  "tylsä", näin se vaan menee vaikka kuka mitä inisis!

Totta, kuin ystävyyssuhde.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän