Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

tunnekylmien ei pitäisi hankkia lapsia

Vierailija
01.11.2016 |

Jos lasta ei kykene rakastamaan, tästä tulee paha, huono ihminen joka tekee pahaa muille. Kukaan rikoksen kohteeksi joutunut ei alapeukuta tätä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan rajaisi todella suuren joukon mielialalääkeitä käyttäviä naisia pois.

Vierailija
2/9 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole noin suoraviivaista. Minulla on erittäin tunnekylmä äiti joka teki minulle aina selväksi kuinka en ole toivottu. Hän myös henkisesti pahoinpiteli minua koko lapsuuteni ajan. Siltikään minusta ei tullut huonoa ihmistä, tunnekylmää eikä rikollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole noin suoraviivaista. Minulla on erittäin tunnekylmä äiti joka teki minulle aina selväksi kuinka en ole toivottu. Hän myös henkisesti pahoinpiteli minua koko lapsuuteni ajan. Siltikään minusta ei tullut huonoa ihmistä, tunnekylmää eikä rikollista.

Lisäys: noin muuten olen samaa mieltä, että tunnekylmien ihmisten ei tulisi hankkia lapsia.

Vierailija
4/9 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään kokemamme vääryys ei oikeuta vahingoittamaan muita. Joten hyvä jos sinä olet selvinnyt tuhoutumatta

(et vahingoita muita), se on vahvuutta.

Mutta maailman pahuus..esim raiskaajien äideillä on täytynyt joku mennä pahasti pieleen.

Tosin ei pojat voi vain äitiä syyttää, silti

Ap

Vierailija
5/9 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään ei pitäisi hankkia lapsia

Vierailija
6/9 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä minusta tullut pahaa, vaikka äitini oli erittäin tunnekylmä minua kohtaan. Jollain tasolla tunnevammainen varmasti olen, koska en ole pienestä asti oppinut, miten erilaisissa tilanteissa toimitaan oikein ja toista ihmistä ajatellen. Minua kohtaan ei koskaan näytetty mitään välittämistä ja lämpöä, joten en tiedä, miten normaalisti kuuluu käyttäytyä. Teen kokoajan töitä tämän asian kanssa. Paha ja ilkeä en ole, kylmä ja etäinen, tilanteesta pihalla joskus kyllä.

Vierailija
7/9 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä minusta tullut pahaa, vaikka äitini oli erittäin tunnekylmä minua kohtaan. Jollain tasolla tunnevammainen varmasti olen, koska en ole pienestä asti oppinut, miten erilaisissa tilanteissa toimitaan oikein ja toista ihmistä ajatellen. Minua kohtaan ei koskaan näytetty mitään välittämistä ja lämpöä, joten en tiedä, miten normaalisti kuuluu käyttäytyä. Teen kokoajan töitä tämän asian kanssa. Paha ja ilkeä en ole, kylmä ja etäinen, tilanteesta pihalla joskus kyllä.

Ihan kuin minun ajatuksiani!

Vierailija
8/9 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenenkään ei pitäisi hankkia lapsia

Sinua ei olisi pitänyt hankkia ainakaan.

Vierailija
9/9 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin oli tunnekylmä yksinhuoltajaäiti, joka teki minulle selväksi, että olen epätoivottu. Minusta kasvoi siitä huolimatta - tai ehkäpä juuri sen ansiosta - empaattinen ihminen, joka pitää heikompien puolta. Olen joutunut kovia kokemaan, olemaan koulu- ja työpaikkakiusattu. En silti kosta sitä muille viattomille yksilöille. Kaikki persoonallisuushäiriöiset ja väkivaltaiset ihmiset pitäisi pakkosteriloida. Jos kerran transsukupuolisetkin steriloitiin vielä viime vuonna, niin miksei sitten pahat ihmiset?