Stringit on mun mielestä huvittavia
En voi sille mitään, että rupeaa aina huvittamaan kovasti, kun kuntoklubin pukuhuoneessa näen stringeissään pyllisteleviä naisia. Ne näyttää musta koomisilta. Ne on epämukavat (pidemmän päälle) ja naiselle epäterveelliset. Mietin, että miksi naiset (nuoret) käyttävät stringejä jatkuvasti? Kuvittelevatko he olevansa siten seksikkäämpiä? Kuvittelevatko he, että heidän TÄYTYY olla seksikkäitä aina ja kaikkialla? Vai kammoavatko he esim. vaatteiden alta näkyviä alushoususaumoja? Kertokaa mulle, jooko. Mä aina sisäisesti hihittelen noille housuille pitkin viikkoa kun ajattelen, että nuo naisparat luulevat, että heidän pitää käyttää stringejä ollakseen hyväksyttäviä naisina.
Kommentit (24)
Hauskinta oli munm ielestä, kun kaverit kehuivat raskausaikana kaikennäköisiä mammakalsareita ja mä en ois voinu raskausaikana kuvitellakaan käyttäväni mitään muita kuin stringejä. Ne jäi jättimahan alle sopivasti ja tuntuivat hyville.
en. Ap on taas yks katkera hölmö.
Vierailija:
En voi sille mitään, että rupeaa aina huvittamaan kovasti, kun kuntoklubin pukuhuoneessa näen stringeissään pyllisteleviä naisia. Ne näyttää musta koomisilta. Ne on epämukavat (pidemmän päälle) ja naiselle epäterveelliset. Mietin, että miksi naiset (nuoret) käyttävät stringejä jatkuvasti? Kuvittelevatko he olevansa siten seksikkäämpiä? Kuvittelevatko he, että heidän TÄYTYY olla seksikkäitä aina ja kaikkialla? Vai kammoavatko he esim. vaatteiden alta näkyviä alushoususaumoja? Kertokaa mulle, jooko. Mä aina sisäisesti hihittelen noille housuille pitkin viikkoa kun ajattelen, että nuo naisparat luulevat, että heidän pitää käyttää stringejä ollakseen hyväksyttäviä naisina.
Stringejä,hipsterssejä," mummoja" ..yms
Mulla on " mummot" lähinnä käytös öisin menkkojen aikaan :D
Mä tykkään valita itselleni joko sellasia seksikkäitä stringejä tai sitten tykkään kyllä ehdottomasti esim. seppälän humoristisistä alkkareista!
Mikä saisi hieman raskauden jäljiltä kiloja omaavan paremmalle päälle,kun pökät joissa lukee takana kera possun kuvan:
[b] SHAKIN' BACON[/b]
Aina kun puhutaan stringien epähygieenisyydestä, niin tulee vaan itselle mieleeni, että onko kukaan koskaan ajatellut PESTÄ stringejään, ja vaihtaa ne puhtaisiin 1-2 kertaa päivässä?