Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhteet ja avioliitot on aikansa eläneitä, eikä suurin osa miehistä arvosta

Vierailija
31.10.2016 |

parisuhdetta tai avioliittoa. Jotka olette olleet paljon ihmisten kanssa tekemisissä, olette varmaan huomanneet, että suurin osa miehistä pettäisi tilaisuuden tullen. En usko, että varsinkaan miehet ajattelee seksiä muun kuin puolison kanssa minään suurena juttuna, vaan niin, että sama se, mistä reiästä sitä saa, kunhan saa. Varmaan suurin osa on parisuhteessa siksi, kun se on helppoa, kerran siihen on jämähtänyt, ja kun parempaakaan seksin lähdettä ei ole tiedossa. Varmaan on jonkinlaista kiintymystä sitä naamatauluakin kohtaan, mitä on vuosikaudet katsonut. Naiset saattaa ajatella, että meidän suhteessa on jotain erityistä, kuin kuuluisimme yhteen, kun meidät on opetettu romanttisesti ajattelemaan. Ehkä miehetkin on romanttisia, mutta joutuvat pettymään, kun huomaavat, että himo vie vallan kuitenkin.

Mutta mikä järki on parisuhteessa, kun koko ajan joku itkee, kun puoliso pettää, katsoo toisia sillä silmällä, flirttaa. Hormonit ne laittaa ihmisten päät pyörälle. Siinä syy rakastumiseen, suurimmaksi osaksi hormonit, ja himo, kaiken takana ihmissuvun säilyvyys. Ette te voi toisia omistaa ja toisten ajatuksia määrätä. Jos toinen on mennäkseen vieraisiin, niin sehän menee. Niin keinotekoista on parisuhdekyhäelmä: muista nyt sitten, ettet ikinä kiihotu muista kuin minusta!

Ehkä kuulostaa tylyltä, mutta kun järjellä ajattelee, niin asia on juuri näin. Sitä paitsi, himot ne on naisillakin, kun luopuu sellaisesta tiukkapipoisesta ajattelusta, että enhän minä ikinä! Ihastun itse ainakin tosi herkästi, ja haaveilen intohimosta ja vaikka mistä. Mikään ei ole niin turhaa, kuin parisuhteessa kituutus, jos himot vie. Vielä turhempaa on tietysti ikuinen himojen perässä juokseminen ja tautien kerääminen, mutta ihmiset nyt haluaa hetken mielihyvää.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mutta kummasti sinne parisuhteeseen vaan miehetkin pyrkivät ja sitten sieltä käsin ovat arvostamatta.

Vierailija
2/26 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta olen samaa mieltä ja toisaalta säälin sua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin jumiin ensimmäiselle riville. Ketä nämä "suurin osa miehistä" ovat? Mulla kun on omien tuttavieni perusteella ihan erilainen kuva asiasta.

4/26 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tutkimusten mukaan sekä miehet että naiset toivovat pitkiä monogaamisia suhteita, rakkautta ja kivaa parisuhde-elämää. Joten väärässä olet.

Vierailija
5/26 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, mutta kummasti sinne parisuhteeseen vaan miehetkin pyrkivät ja sitten sieltä käsin ovat arvostamatta.

Niin, sehän on typerintä.

Vierailija
6/26 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, sehän on typerintä.

Ap

Vierailija
7/26 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on aika vaikea keskustella, kun et ilmoita mitään lähdettä tiedollesi. Tuntuu, että olet keksinyt sen omasta päästäsi.

Vierailija
8/26 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, en ole saanut pitää ruusunpunaisia laseja valitettavasti. Mutta toisaalta mielestäni on hyvä asia sekin, että näkee totuuden, oli miten inhorealistinen tahansa.

Vierailija
9/26 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, en ole saanut pitää ruusunpunaisia laseja valitettavasti. Mutta toisaalta mielestäni on hyvä asia sekin, että näkee totuuden, oli miten inhorealistinen tahansa.

Miksi ajattelet, että juuri sinä näet "totuuden"?

Vierailija
10/26 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäin jumiin ensimmäiselle riville. Ketä nämä "suurin osa miehistä" ovat? Mulla kun on omien tuttavieni perusteella ihan erilainen kuva asiasta.

En halua kuitenkaan liikaa sukupuolittaa tätäkään asiaa. Kuten sanoin, hormonit ne naisillakin on, ja kuinka moni on jättänyt puolisonsa, kun on löytänyt uuden sielunkumppaninsa? Ap

Vierailija
11/26 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on aika vaikea keskustella, kun et ilmoita mitään lähdettä tiedollesi. Tuntuu, että olet keksinyt sen omasta päästäsi.

Tämä on vain nöyrä havaintoni.

Vierailija
12/26 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille nimenomaan parisuhde on tärkeä. Uusi on pakko olla katsottuna valmiiksi, ennenkuin edellisestä uskaltaa erota. Mies on vaikka huonossa liitossa, jos ei toista naista ole näkyvissä. Naiset elää mielellään yksinkin, mies ei. Ja selvähän se on. Kukapa siellä kotona viihtyy, jos sieltä huolta puuttuu. ja naisethan ne erotkin nykyään hakee. <harva mies haluaa erota. 

Vierailija
13/26 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos mielipiteestäsi.

Omana havaintonani voin kertoa, että kyse ei ole sukupuolten vaan yksilöiden välisestä erosta.

Vierailija
14/26 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ajattelet, että juuri sinä näet "totuuden"?

Arvasin, että joku kysyy :). No sen minkä on itse havainnut, sitä pitää totena. Otan kyllä vastaan päinvastaisiakin havaintoja, voihan olla, että tulkitsen asioita pessimistisesti.

Vierailija
15/26 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanska kirjoitti:

No tutkimusten mukaan sekä miehet että naiset toivovat pitkiä monogaamisia suhteita, rakkautta ja kivaa parisuhde-elämää. Joten väärässä olet.

Tietenkin toivoo. Mutta eikö just ollut uutisissa, miten naiset on todellisuudessa oikein sarjamonogamisteja? Ap

Vierailija
16/26 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas olen vähemmän tutstunut heihin jotka eivät parisuhdetta arvosta. Mistähän heitä löytää?

Vierailija
17/26 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kurja, että ap:llä on noin kurja kokemus parisuhteista. Ymmärrän, jos ei kiinnosta enää kokeilla, eikä tietty tarvitsekaan. Omat parisuhteeni ovat olleet kaikin puolin antoisia, vaikka ovatkin päättyneet (ei lapsia). En kadu yhtään suhdetta ja osa existä on edelleen hyviä ystäviä. Uuden miehen voin ottaa kun sopiva sattuu kohdalle, kesti suhde sitten vuoden tai vuosikymmeniä 😊. Elämä on parasta nauttien ja nauraen, välillä yksin ja välillä yhdessä.

Vierailija
18/26 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tarvitse suurinta osaa. Tarvitsen vain sen yhden.

Ja sitä paitsi, olen tavannut lukuisia miehiä jotka haluavat ja pystyvät suhteeseen yhden naisen kanssa, eivätkä petä. Monella ystävälläni on mies, jotka eivät todellakaan petä heitä.

Vierailija
19/26 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäköhän harhoissa ap oikein elät? Miten niin kaikki miehet pettäisivät tilaisuuden tullen? Tiesitkö muuten, että naiset pettävät lähes yhtä paljon.

Kontulan mukaan "Matemaattisesti ei ole uskottavaa, että miehet pettäisivät naisia enemmän. Miehet ehkä kertovat pettämisestä avoimemmin ja myöntävät asian helpommin jäätyään kiinni, mutta kyllä pettäjiä on tasaisesti sekä miehissä että naisissa, seksologi summaa"

http://www.mtv.fi/lifestyle/tunteet/artikkeli/pettamismyyttien-top-8-se…

Vierailija
20/26 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehille nimenomaan parisuhde on tärkeä. Uusi on pakko olla katsottuna valmiiksi, ennenkuin edellisestä uskaltaa erota. Mies on vaikka huonossa liitossa, jos ei toista naista ole näkyvissä. Naiset elää mielellään yksinkin, mies ei. Ja selvähän se on. Kukapa siellä kotona viihtyy, jos sieltä huolta puuttuu. ja naisethan ne erotkin nykyään hakee. <harva mies haluaa erota. 

Niin, mielestäni myös menee näin, että monta kertaa miehet sieltä parisuhteen turvasta käsin koettelevat kepillä jäätä, että jos saisikin jotain parempaa tilalle :(. Olen nähnyt naisenkin menettelevän näin. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi