Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liittyminen moottoripyöräkerhoon

Vierailija
31.10.2016 |

Olen ajatellut liittyväni moottoripyöräkerhoon. Ei tarvisi kun 1 puhelu soittaa nakkijonossa riidan tullessa, ja takana seisoisi 20 partajeesusta pamput ja puukot kädessä valmiina puolustamaan veljeä. Myös moottoripyörällä ajaessa ei varmasti enää BMW tai Audi runkkukuskit seuraisi perseessä kiinni, kun näkisivät kerhon tunnusliivit. Pientä rahantekoakin voisi harkita, lähinnä velkojen perimistä/pieniä kiristyksiä, mutta ei kuitenkaan mitään pahoja rötöksiä. Mitäs olette mieltä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäpä siinä. Itse olen pahamaineisessa kerhossa. Sen jälkeen kun olen tunnusliivit päällä ajanut prätkällä, niin on bmw ja audi kuskit pitäneet vähän liiankin pitkän turvavälin minuun.

Vierailija
2/7 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ajatellut liittyväni moottoripyöräkerhoon. Ei tarvisi kun 1 puhelu soittaa nakkijonossa riidan tullessa, ja takana seisoisi 20 partajeesusta pamput ja puukot kädessä valmiina puolustamaan veljeä. Myös moottoripyörällä ajaessa ei varmasti enää BMW tai Audi runkkukuskit seuraisi perseessä kiinni, kun näkisivät kerhon tunnusliivit. Pientä rahantekoakin voisi harkita, lähinnä velkojen perimistä/pieniä kiristyksiä, mutta ei kuitenkaan mitään pahoja rötöksiä. Mitäs olette mieltä?

Tuolla asenteella ei kannata.

Vierailija
4/7 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nyt ap ihan noin helposti mene.

Vierailija
5/7 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on liittyiskö tähän myös pamppujen rasvaamista ja pumppaamista. Jos niin pistä viestiä tulemaan. Meillä on juuri oikeanlainen porukka sinulle. Ajellaan kesäisin ilman paitaa toisia ja pyöriä. Ollaan Itse Putinin suojeluksessa.

Vierailija
6/7 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai pitää käydä prospect vaiheet sun muut, mutta kyllä se helppoa on oikeasti päästä kerhoihin mukaan, eriasia nämä kuuluisat jengit kuten enkelit yms.

Vierailija
7/7 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

MC Pampers?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä