Valta on sillä, jolle aloite tehdään
Hän voi päättää antaako pakit vai ei. Aloitteentekijä on kuin kerjäläinen, joka anelee huomiota.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Miten niin? Jos ei ole aloitetta, ei ole valtaakaan.
Sitten on epäonnistunut markkinoinnissa.
Vain siinä hetkessä. Roolit voivat vaihtua.
En itse tee juurikaan aloitteita, mutta sitten kun muutun aloitteelliseksi niin... Ai siitäkö se johtuu? Mies kokee valtaa ja käyttää sen kadotakseen.
No höpöhöpö. Aloitteen tekijä voi vetäytyä leikistä koska vain ja heittää koko jutun leikiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpi se kerjäläinen nyt oli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime kädessä aloitteentekijä. Tilannetta voi verratta työnantajaan ja työnhakijaan. Työnantaja vain ilmoittaa että täällä olis töitä tarjolla jollekin sopivalle ja hakijoita on aina moninkertainen määrä. Siitä sitten valkkaa parhaat päältä tai jättää valkkaamatta jos siltä tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
No höpöhöpö. Aloitteen tekijä voi vetäytyä leikistä koska vain ja heittää koko jutun leikiksi.
Voihan työnhakijakin ilmoittaa kesken työhaastattelua ettei halukaan kyseistä työtä, mutta mitä hyötyä siitä on? Näyttää vain epävarmalta kun alunperin edes haki ja työnantajalle on kyllä halukkaita tarjolla, joten hän ei siinä mitään tappiota kärsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime kädessä aloitteentekijä. Tilannetta voi verratta työnantajaan ja työnhakijaan. Työnantaja vain ilmoittaa että täällä olis töitä tarjolla jollekin sopivalle ja hakijoita on aina moninkertainen määrä. Siitä sitten valkkaa parhaat päältä tai jättää valkkaamatta jos siltä tuntuu.
Minä olen käynyt tässä kuussa parissa työhaastattelussa ja vaikka molemmat olisivat halunneet minut, niin päätin jäädä nykyiseen työhöni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen käynyt tässä kuussa parissa työhaastattelussa ja vaikka molemmat olisivat halunneet minut, niin päätin jäädä nykyiseen työhöni.
Sitähän varten nen varatut naiset usein flirttailee muiden miesten kanssa. Katsovat että löytyiskö parempaa tarjousta. Sen aloitteen joutuu sitten kuitenkin tekemään viime kädessä mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitähän varten nen varatut naiset usein flirttailee muiden miesten kanssa. Katsovat että löytyiskö parempaa tarjousta. Sen aloitteen joutuu sitten kuitenkin tekemään viime kädessä mies.
Onko nainen nyt suhdemarkkinoilla siis työnhakija vai -antaja?
On hyvä tehdä ihan tarkoituksella välillä testausta siitä miten paljon toinen oikeasti välittää. Jos on lammas niin kääntyy pois jos sulla on vaikeaa.
Ihmisen on hyvä välillä olla heikko. Näyttelijätkin ovat toisinaan kuukausia kuin ellun kanat. Lihovat 5 kiloa eivätkä treenaa ja tekevät come backin entistä ehompana.
Kun itkee itkunsa niin se puhdistaa. Sitten voi kohdata entiset kusipäät katsomatta heitä edes silmiin. Mun itkut on nyt itketty. Welcome tomorrow!