Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut naiset haluaa pitkän miehen?

Vierailija
31.10.2016 |

Eikö ne tunne oloaan naiseksi,naiselliseksi lyhyen miehen kanssa vai mistä kiikastaa ?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle oli se ja sama minkä kokoinen. Sattu tulemaan tuollainen hujoppi. Itse olen lyhyt.

Vierailija
2/16 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, jostain syystä se vaan tuntuu paljon paremmalta kun mies on pidempi. Sellainen joka voi sulkea kainaloonsa seistessä vieressä. Tuntee itsensä automaattisesti "suojelluksi" ja miehen miehekkääksi ja turvalliseksi. Ja siis omalla kohdallani ainakaan millään lihaksilla ei ole asian kanssa mitään tekemistä.

Varmaan jotain alkukantaista ja jotain mitä ei voi kunnolla selittää.

Minkä sille mahtaa? Itse en kiinnostunut eräästä ihanasta miehestä, koska hän oli minua lyhyempi. Ja tiedän kyllä että oli ihan oma menetys.

Mutta ei se aina päde. Eksäni oli lyhyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä mies voi kaapata alasti syliin,karjaista ja ponnistaa ilmassa villisti hyppyyttämällä sisään...

Vierailija
4/16 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään eniten itseäni 2-5cm pidemmistä miehistä yleensä.

Jotenkin tollaset vain muutamaa senttiä pidemmät sytyttää enemmän kuin reilusti pidemmät miehet. Ite oon 170cm ja yli 180cm on jo liian pitkiä. Ei liity mihinkään muuhun, kun puhtaasti mun omaan miesmakuuni!

Vierailija
5/16 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan preferenssijuttu. En yksinkertaisesti syty lyhyemmistä miehistä, edes keskimittaisista. 190 cm on aika ideaali pituus, 185 cm ehdoton alaraja. Tuon lyhyempiä miehiä en tunnu edes noteeraavan, katse hakeutuu automaattisesti pitempiin miehiin.

Vierailija
6/16 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 177 cm ja haluan pitää korkokenkiä. En halua silloin katsoa miestä alaspäin. Kunhan edes samalle korkeudelle.

Vierailija
7/16 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle oli se ja sama minkä kokoinen. Sattu tulemaan tuollainen hujoppi. Itse olen lyhyt.

Älä selitä. Jompi kumpi teistä tai molemmat valitsi joko tietoisesti tai tiedostamattaan tietyn mittaisen kumppanin. Ei ole mitään sattumaa, että monilla 190+ miehillä on n. 155-160 -senttinen nainen.

Vierailija
8/16 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuasioita. Ihan kuten jotkut miehet pitävät enemmän isorintaisista naisista, mikäs siinä.

Vierailija
9/16 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua ottaa riskiä siitä, että syntyvä lapsi olisikin poika ja jäisi lyhyeksi. Olen itse 170 cm ja lyhyet miehet varmaan samasta syysta etsivät pitkähköä naista.

Lapsia en toistaiseksi halua mutta silti 180 cm on minulle mitta, jonka jälkeen mies voi olla muutakin kuin kaveri.

Minulle pitkäsääriset, balettitanssijan vartalolla varustetut miehet ovat todellista silmänruokaa. Vähän samanlainen juttu kuin se, että lähes jokainen mies etsii (vähintään) alitajuisesti kapean vuotärön omaavaa mutta samalla terhakkapeppuista naista.

Vierailija
10/16 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään pitkistä miehistä. Olen itse yli 170cm ja siro, joten ei oo mikään "näytän jättiläiseltä itseni kokoisen miehen kanssa" mutta pitkät ja leveäharteiset miehet vetoaa muhun. Oma mies on yli 190cm.

Itseni pituisista miehistä en vaan syty.

Vierailija
11/16 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolten välinen pituusero on keskimäärin 15 senttiä eli se on sekundäärinen sukupuolimerkki. Samasta syystä moni mies pitää itseään paljon lyhyemmistä naisista. Samasta syystä tykätään myös leveistä harteista ja lihaksikkuudesta, tai isoista tisseistä ja leveästä peffasta.

Vierailija
12/16 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä ja raamikas mies nyt vaan sytyttää ja kiihottaa. Pitkän miehen tilipussikin on aika raamikas :D. Pituuseroa 30cm.

Vierailija
13/16 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sillä olekaan väliä. Toisille ilmeisesti on. Söpöt kasvot parempi ja kiihottavampi ominaisuus.

Vierailija
14/16 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolison pituus vaikuttaa parin valintaan toisinaan ja toisinaan ei. Samanlainen asia kun rintavarustus tai pyllyn muoto. Makuasia.

Vierailija
15/16 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vähän yli 190 ja kyllä se pituus korreloi monessa asiassa. Kivaa plussaa vaikka tylsää esim kävellessä kun ei nää puhua toiselle vain jos kääntää päätä ylös

Vierailija
16/16 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua ottaa riskiä siitä, että syntyvä lapsi olisikin poika ja jäisi lyhyeksi. Olen itse 170 cm ja lyhyet miehet varmaan samasta syysta etsivät pitkähköä naista.

Lapsia en toistaiseksi halua mutta silti 180 cm on minulle mitta, jonka jälkeen mies voi olla muutakin kuin kaveri.

Minulle pitkäsääriset, balettitanssijan vartalolla varustetut miehet ovat todellista silmänruokaa. Vähän samanlainen juttu kuin se, että lähes jokainen mies etsii (vähintään) alitajuisesti kapean vuotärön omaavaa mutta samalla terhakkapeppuista naista.

Miltähän balettitanssijan vartalo näyttää? Suurin osa taitavista miesbalettitanssijoista on alle 180cm pitkiä, jopa alle 170cm pitkiä. 

Tanssia harrastamattomilla ihmisillä on monesti vähän vääränlainen kuva siitä miltä tanssija näyttää; lyhyydestä on keskimäärin tanssissa hyötyä mitä tulee taitojen oppimiseen. Esteettisyys on sitten taas subjektiivista ja jossain roolissa suurempi pituus voi olla parempi, vaikka kehonhallinta ei olisi priimaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi