Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten paljastaviin valokuviin suostuisit kuvattavaksi?

Vierailija
31.10.2016 |

Suostuisitko esiintymään selvästi alasti mutta kriittiset paikat peitettyinä, vai haluaisitko peittää kehosi niin että saattaisit pitää alushousuja tms?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kuvauksen teemasta. Mihinkään mauttomiin pin up -kuviin en menisi edes mekko päällä. Mutta joku hyvältä tuntuva mainos- tai taidejuttu voisi saadakin mukaan mihin vain.

Vierailija
2/11 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu. Toki juuri edellä sanotut taide- ja mainoskuvaukset, sekä jos olisi jotain leffakuvauksia tai muita. Riippuu niin paljon mistä kyse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voisin poseerata ihan alasti. Nännit ja peppu saisi näkyä, ehkä en ihan jalat levällään kuitenkaan poseeraisi. Ja tietty se, että mihin kuva menee, vaikuttaa.

Vierailija
4/11 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin mennä alastonkuvaan, jos kyseessä olisi mustavalkotaidekuva ja joku tosi hyvä valokuvaaja, joka sais mut näyttämään kuvassa hyvältä. En oo ihan laiha, joten sais olla aika taitava kuvaaja ;)

Vierailija
5/11 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on miehenä mietityttänyt että kumpaan naiset suostuisivat mieluummin jos pitäisi valita.

1. Kuvaan jossa kaikki näkyisi, mutta kuva olisi niin sanotusti hyvän maun mukainen, esimerkiksi mustavalkoiseksi värjätty ja nainen olisi siinä vaikka vähän viistossa/osittain sivuttain niin että alapää ja rinnat näkyisivät kuitenkin vain osittain

2. Kuvaan jossa kriittiset paikat eivät näkyisi, mutta nainen olisi kuitenkin täysin alasti ja rinnat hän peittäisi hiuksillaan ja alapäänsä hän peittäisi käsillään, ja kuvassa näyttäisi siis ikäänkuin siltä kuin nainen huutaisi "iik, älkää katsoko mun pimppiä!".

Koska niin harvoin näkee naisten poseeraavan jälkimmäisellä tavalla niin veikkaanpa että se on niitä viimeisiä poseerauksis mihin naiset suostuisivat ja mieluummin jopa vilauttavat viistosta kaiken

Vierailija
6/11 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä lähtisi valokuvattaksi edes kaikki vaatteet päällä :D

Vierailija
7/11 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin mieluusti. Naisilla on niin vähän silmäniloa. Mies 28

Vierailija
8/11 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidekuvaan, jossa näkyy myös rinnat ja takapuoli voisin mennä. Sellaiseen, jossa ollaan reidet levällään, niin että kaikki näkyy en menisi kuin todella hyvästä hinnasta, jos siitäkään.

Vierailija
9/11 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua on miehenä mietityttänyt että kumpaan naiset suostuisivat mieluummin jos pitäisi valita.

1. Kuvaan jossa kaikki näkyisi, mutta kuva olisi niin sanotusti hyvän maun mukainen, esimerkiksi mustavalkoiseksi värjätty ja nainen olisi siinä vaikka vähän viistossa/osittain sivuttain niin että alapää ja rinnat näkyisivät kuitenkin vain osittain

2. Kuvaan jossa kriittiset paikat eivät näkyisi, mutta nainen olisi kuitenkin täysin alasti ja rinnat hän peittäisi hiuksillaan ja alapäänsä hän peittäisi käsillään, ja kuvassa näyttäisi siis ikäänkuin siltä kuin nainen huutaisi "iik, älkää katsoko mun pimppiä!".

Koska niin harvoin näkee naisten poseeraavan jälkimmäisellä tavalla niin veikkaanpa että se on niitä viimeisiä poseerauksis mihin naiset suostuisivat ja mieluummin jopa vilauttavat viistosta kaiken

Mietiksä ihan tosissas tommosia :D

Tosin tosta sun hieman sekavasta sepustuksesta ei ihan tarkkaan käynyt edes selville, että mitä sä oikein pähkäilet, mutta outo jamppa olet joka tapauksessa :)

t: mies joka ei todellakaan pähki, että tykkääkö naiset olla kuvissa, joissa heidän päällään on ajatus kupla "iik, älkää katsoko mun pimppiäni"

Vierailija
10/11 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
11/11 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi:

-rinnat paljaat, mutta nännipihat ei näy

-rinnat periaatteessa paljaat mutta bodypaint niin että erehtyy luulemaan ohueksi vaatteeksi

-täysalastonkuva takaapäin niin että näkyy peffa ja enintään sivutissi

-täysalastonkuva edestäpäin, niin että esimerkiksi hiukset peittää rinnat ja joku rekvisiitta pimpin mutta kuitenkin niin että huomaa että olet täysin ilman vaatteita

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme