Ex tulossa väkisin hakemaan tavaroitaan - joita ei ole!
Eron tullessa äkillisesti toimitin hänen irtaimistonsa työpaikalleen jotta en joutuisi kohtaamaan häntä enää. Asun omassa vuokrakämpässä ja hänellä oli täällä tavaroita, joista pakkasin hänelle kaikki mukaansa.
Ex kuitenkin kieltäytyi palauttamasta avaimia tänne silloin kun itse palautin hänen tavaransa. Hänellä on myös minun autoni vara-avain.
Nyt hän ilmoitti että tulee tänään klo 20 hakemaan loput tavaransa avaimilla (samalla kun palauttaa ne) enkä todellakaan halua häntä tänne. Eikä täällä edes ole mitään hänen tavaroitaan jäljellä, hammasharja (minun ostamani) häneltä tänne silloin enää jäi kun en pakannut sitä, mutta on aivan täysin sitä mieltä etten pakannut muka kaikkea. Ei osaa sanoa mitä jätin pakkaamatta.
Miten estän exää tulemasta asuntooni?
Kommentit (25)
Mistä löydätte tämmöisiä hankalia jännämiehiä?
Olen monta kertaa erehtynyt, mutta en ole koskaan tuollaiseen haksastunut. Eräskin ystävätär on ollut minun luona jo kolme kertaa miestään paossa.
Ihan normijuttua AV:llä, vaikka joka kerta oli kyseessä eri mies.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut sekoaa eron hetkellä tuolla tavalla. Ei ole leikin asia joka siihen myllyyn joutuu. Varovainen saa olla.
Totta. Ero on naiselle hengenvaarallista aikaa jos on ollut väkivaltaisessa suhteessa ja välillä muutenkin. Yllättävän yleinen ajankohta päästä hengestään. Minusta ei ole ollenkaan noloa soittaa poliisille ja pyytää apua. Poliisi itse päättää sen hetken resurssien mukaan mitä ehtivät tehdä.
Ulkopuolinen myös usein rauhoittaa tilannetta. Hyvä jos äitisi ehti paikalle.
Toivottavasti ap oot kunnossa :/ huoli jäi.
Jotkut sekoaa eron hetkellä tuolla tavalla. Ei ole leikin asia joka siihen myllyyn joutuu. Varovainen saa olla.