Huonoin joululahja, jonka olet saanut?
Mitä sait ja miksi se oli huono? Oliko antaja miettinyt enemmän omia mieltymyksiään, ostanut jotain selvästi paniikissa, pistänyt saamansa lahjan kiertoon, antanut puoliksi syödyn elintarvikkeen tms. tai oliko lahja yksinkertaisesti vain mauton (tyyliin raskaustestipaketti tahattomasta lapsettomuudesta kärsivälle)?
Kommentit (31)
Sinipiika, siivoushanskat ja perhepaketti Chifonettia kerralla, mutta toisaalta, mieheni on niin käytännöllinen, joten hyväksyin ja kiittelin ihan makkarissa asti :)
Sain yhden kuohuviinilasin. Ok, tykkään kyllä skumpasta mutta mitä teen yhdellä lasilla vaikkakin ostettu kultasepänliikkeestä. Lahjan antaja sanoi ettei muista mitä sarjaa se oli :(
Ja mulla on kyllä valmiina kaksikin skumppalasisarjaa kotona joten en nyt ala uutta enää keräileen.
Niin ja lahjan antajana tietty anoppi..
Lahjakortti, jota ei oltu maksettu :(:(
Sain kummitädiltä joululahjaksi jouluaiheisia koristeita ja muutaman muoviin käärityn suklaanamun.
Kahvinkeitin (en juo kahvia, jonka antajakin kyllä tiesi)
Vuosipäivälahjaksi Lumous suklaa-rasian jonka sisällä muovinen ruma sormus :( Kiitos ex-poikaystävä.
Hotellista varastetut pyyhkeet. Vanhoja leluja kirpparilta lapsille. Olivat rikki.
Vierailija kirjoitti:
Lahjakortti, jota ei oltu maksettu :(:(
Itse sain Verkkokauppaan tuollaisen lahjakortin ja kun menin lunastamaan, niin sanoivat Verkkokauppa.comin kassalla, että tätä ei ole aktivoitu (arvoton). Kauppa hyvitti, vaikka epäilikin huijausta. Niin noloa, että siihen loppui minun lahjakorttien ostaminen tuosta kaupasta. Lisään vielä, että lahjan ostaja oli tosiaan maksanut tuosta kortista (tilannut sen postitse minulle).
Työnantajalta pahaa suklaata.
Tämän teki surkeimmaksi se, että suklaa oli äärettömän hienossa paketissa ja kannessa oli painatus. Tietty sai markkinoinnin kuluna verotukseen, mutta ihan fazun sininen olisi kelvannut, kiitos vaan.
Teetetty turkiskauluri. Olen kasvissyöjä, vastustan turkistarhausta yms. Lahjan antoi anoppi, joka kyllä tiesi mielipiteeni.
Sain Joululahjaksi kasan laskuja. Osan olen jo maksanut, mutta olen niin tyytymätön tähän lahjaan.
Mä sain joskus 13 vuotiaana pikkuruisen suolasirottimen lahjaksi. Näyttää ihan tiimarista ostetulta. Ennemmim vaikka huulirasva tai suklaarasia tuon ikäiselle, jos ei muuta keksi. No on se edelleen säilössä, reilu 20 vuoden jälkeen.
Villasukat ja lapaset, itse tehdyt.
Ideana hyvä jollekkin toiselle ja tiedän paljonko noiden tekemiseen menee aikaa mutta lahjan antaja tietää ettei minulla kestä iho villaa enkä koskaan käytä sukkia. En edes talvella.
Laminoidun bmi-taulukon anopilta.
Dove-suihkugeeli ja -rasvalahjapakkaus.
Sain ex-mieheltäni jumppavaatteet. Sitten kerran sain häneltä sellasen matkakassin, ei siis matkalaukku vaan kassi. Exä oli mestari tällaisten käytännöllisten lahjojen antajana. Kerran osti keittiöömme suola- ja pippurisirottimet mulle lahjaksi. Että sellasta.
Vierailija kirjoitti:
Laminoidun bmi-taulukon anopilta.
Lopettaisit jo.
Suklaakonvehteja vaikka antajan tiedossa oli että olen suklaalle allerginen.
"Avohoitopotilas"-pipo. (Olen ihan järkevä työssäkäyvä ihminen)