Luetellaan tähän aineettomia joululahjavinkkejä
Annan ystävilleni lahjakortteja, jossa lupaan majoittaa ystäväni kesämökille viikonlopuksi täysihoidolla, eli ystävän ei tarvitse kantaa puita, lämmittää saunaa, eikä tehdä ruokaa.
Ystäväni saa vain lepäillä, laatuaikaa. Voi lueskella tms ja ulkoilla, jos huvittaa tai olla ulkoilematta.
Kommentit (11)
Tuttavani on tehnyt ensi jouluksi lahjakorteja:
TÄMÄ LAHJAKORTTI OIKEUTTAA ILMAISEEN yhden kerran IKKUNANPESUUN.
Ikunnanpesun ajankohta sovitaan erikseen.
Lahjakortti on voimassa 31.12.2017 saakka.
Mökkini on ns. privatte paikka, jonne muut eivät juuri koskaan pääse.
Luulen, että ystäväni odottaa inolla mökkiviikonloppua. Pois arjen kiireen keskeltä.
AUTON RENKAIDEN VAIHTO lahjakortti
Miespuolisilta naisille oiva lahja.
Nuoret naiset voisivat antaa pimppaa kaikille yksinäisille miehille! <3
Huom! Vain superkauniit!
Tein kerran miehelleni 'lahjakortteja'. Kortteja oli mm. vapaailta olutta ottaen, suihinotto, ei tarvi siivota vaikka pyydän jne.
Mies tykkäsi tästä ideasta ja käyttikin kortit nopeasti
Olen ostanut kummilapsille (teinejä jo) lippuja tapahtumiin. Niihin menee kyllä rahaa ja jotta lahja tuntuisi lahjalta, olen myös tulostanut liput. Lisäksi lupaudun kuskiksi ja majoittajaksi :)
Tuo ikimetsä on loistava lahja. Varsinkin, jos siihen sisältyy lupaus yhteisestä kokemuksesta "omassa" metsässä.
Museum of Broken Relationshipissä oli annettu lahjaksi tähden spetri. Tähän tietty liittyi, että molemmat olivat tähtitieteilijöitä, mutta ajatus siitä että kyseessä oli lahjansaajan XX syntymäpäivä (27s?) ja tähti oli juuri XX valovuoden päässä maasta.
Sainkin näistä idean. Mulla on yks ystävä, jonka kanssa on ihana jutella puhelimessa. Hän itse valittaa, että kamalaa, kun joskus menee koko ilta, kun ei oo muuta tehnyt kun ollut puhelimessa. Siis muutkin soittelevat. Kirjoitan lahjakorttiin, että lupaan olla soittamatta seuraavan kerran, kun tekee mieli jutella.
Hyvän joulun toivotus riittää. En halua muuta.
Hyvä aineeton lahja on myös ostaa ikimetsää palanen. Sen voi tehdä netistä.