Kuka jaksaa näitä ruinaaja blogisteja?
"Viime talvella otin yhteyttä Philipsiin, kaipasin kuulokkeita lentokoneeseen."
http://blogit.iltalehti.fi/milja-kopsi/2015/12/17/varaa-paikkasi-hiljai…
Ei ristus näiden touhuja. Minä kävisin kaupassa jos kaipaisin kuulokkeita lentokoneeseen mutta nämä eivät.
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
En minä esimerkiksi edes tiedä tuollaisesta ongelmasta kun en näe mitään järkeä nobodyjen kirjoitusten lukemisessa.
Ymmärrän mielipiteesi, kun ottaa huomioon ettet edes tiennyt ongelmasta mitään. Tosin en mielipiteellesi voi antaa lainkaan arvoa jos et asiasta tiennyt yhtään mitään.
Näille blogisteille jotka käyttävät blogiaan vain mainostamiseen pitäisi tehdä selväksi, että heitä aletaan boikotoimaan ja samalla ilmoittaa myös mainostettavan asian suuntaan, että boikotoimme myös heitä.
Ehkä näin saisimme blogaamiseen taas jotain järkeä jota sillä oli blogaamisen alkuaikoina ennenkuin nämä Milja Köpsit ja pera höpsit sen pilasivat kaupallisuudella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä esimerkiksi edes tiedä tuollaisesta ongelmasta kun en näe mitään järkeä nobodyjen kirjoitusten lukemisessa.
Ymmärrän mielipiteesi, kun ottaa huomioon ettet edes tiennyt ongelmasta mitään. Tosin en mielipiteellesi voi antaa lainkaan arvoa jos et asiasta tiennyt yhtään mitään.
Näille blogisteille jotka käyttävät blogiaan vain mainostamiseen pitäisi tehdä selväksi, että heitä aletaan boikotoimaan ja samalla ilmoittaa myös mainostettavan asian suuntaan, että boikotoimme myös heitä.
Ehkä näin saisimme blogaamiseen taas jotain järkeä jota sillä oli blogaamisen alkuaikoina ennenkuin nämä Milja Köpsit ja pera höpsit sen pilasivat kaupallisuudella.
Totta joka sana.
Vierailija kirjoitti:
Pin kirjoitti:
En tunne ko bloggaajaa ja en pyytele tavaraa omani kautta, en ole erityisen kiinnostunut tekemään mitään tavarayhteistöitä kun hyöty on niin vähäinen ja homma liian iso arvoon nähden. (Mun blogilla kun ei mitään tonnien vaunuja saada)
Naurattaa vaan ihmisten tavarakateus, mutta ihmiset nyt vaan on ihan älyttömän kateellisia. Todella yleistä, että se luonteenpiirre hallitsee tosi paljon.vähän ot, mut kateus ei oo luonteenpiirre vaan tunne...
Älä nyt liikaa pissaliisaa hämmennä, ajattelu ei kuulu sen vahvuuksiin.
Olen töissä kohteessa, johon on sisäänpääsymaksu. Ärsyttää ihan helvetisti kun sähköposti on joka päivä täynnä tällaisia sähköposteja: "Olen bloggaaja ja ilmaisella sisäänpääsyllä kirjoitan yrityksestänne blogiini." JOKA PÄIVÄ! Ihan oikeesti, tuntuu siltä että jokaisella suomalaisella nuorella naisella on blogi ja vain siksi että he voivat sillä kalastella ilmaisia palveluita ja tavaroita.
Vierailija kirjoitti:
http://blogit.iltalehti.fi/milja-kopsi/2015/12/17/varaa-paikkasi-hiljai…Ei ristus näiden touhuja. Minä kävisin kaupassa jos kaipaisin kuulokkeita lentokoneeseen mutta nämä eivät.
Seuraavaksi tämä "blogisti" varmasti kokeilee ottaa yhteyttä s-markettiin, kun hänelle tuli nälkä :-D
Vierailija kirjoitti:
http://blogit.iltalehti.fi/milja-kopsi/2015/12/17/varaa-paikkasi-hiljai…Ei ristus näiden touhuja. Minä kävisin kaupassa jos kaipaisin kuulokkeita lentokoneeseen mutta nämä eivät.
Uusimmassa jutussaan tämä henkilö on tehnyt asiaa ja ottanut kuvia vain sellaisilta tahoilta joiden palveluista hänelle on hyötyä :-D
http://blogit.iltalehti.fi/milja-kopsi/2017/01/20/ihania-messukasvoja/
Unohtamatta tietenkään "Kiitos Vallilalle tyyny – ja mattolainasta <3"
"Ollaan siitä hyvä messuosasto ettei me myydä mitään!"
"Ja vielä yksi vinkki ihanista ihmisistä. Käykää juttelemassa Interhomen Miikkan ja hänen vaimonsa kanssa. Interhome välittää vuokra-asuntoja pitkin maailmaa ja Miikka on jatkanut perhebisneksensä pyörittämistä äitinsä jalanjäljissä. Ketju on kansainvälinen, mutta Suomen puolta pyörittää tutut ja turvalliset suomalaiset lempeät kasvot."
"Jouduin tänä aamuna ostamaan prepaid-netin mokkulaan kun Messukeskuksen verkko ei jaksanut meidän nurkkaamme asti ylettyä. Tuskailin aamulla liittymän ja mokkulan kanssa raivostumiseen asti, ei saanut sitä toimimaan. Muistin, että Soneralla on myyntipiste ja juoksin anelemaan nuorilta miehiltä apua. Tiskillä Tuukka-niminen kaveri vaihtoi prepaid-netin tavalliseksi edullisemmaksi liittymäksi, hyvitti prepaidin arvon suoraan liittymään, asensi mokkulan toiminta kuntoon ja tarkisti vielä netin toimivuuden jättitabletissa paikan päällä. Superhyvää ja supermukavaa, nopeaa palvelua kaverilta. Tästä suurkiitos kuvan kera, hyvää jengiä palkattu Soneralle, pelastit toimintamme Tuukka!"
"Meillä on osastolla lainassa YetiTablet, jättitabletti jolta pyöritetään reissuvideoita ja jota pienen tabletin tavoin voi käyttää moneen interaktiiviseen tarkoitukseen. Laitetta saa käydä osastollamme testaamassa josko siitä löytyis oiva apuväline omaan bisnekseen!"
"
Kuvan ainoa brunetti on Mari Floman matkatoimisto Travellerilta. Marin yrityksessä suoritin oman työharjoitteluni ja oonpa saanut siellä matkanjohtajakin toimia. Marista kuoriutui tuon työharjoittelun aikana ihan oikea ystävä mulle. Mari kollegoineen järkkää ryhmämatkoja mm. Kiovaan ja Tšernobyliin, toki myös muualle.
Travellerin ja UIA:n järjestämään kahden hengen reissuarvontaan voit osallistua Facebookissa vielä hetken ajan, klikkaa tästä ja toimi ohjeiden mukaan! Oon itse vielä palaamassa Kiovaan keväällä, mutta ne edelliset jutut pääset lukemaan täältä."
"Uus tuttavuus mulle oli La strada Travels. Riikka ja Paolo järjestävät matkoja Marchen alueelle, joka itselleni on vielä tyystin tuntematonta, mutta hyvin kiinnostavaa aluetta kuitenkin. Paolo tekee yhteistyötä Ella Kannisen kanssa ja pariskunta välittää vuokra-asuntoja alueelta. Hääjärjestelyt ja vaikka pyöräilymatkat onnistuvat myös!"
Eikö tämä blogisti osaa mitään muuta, kuin ottaa surkeita valokuvia ja mainostaa?
Vierailija kirjoitti:
Eikö tämä blogisti osaa mitään muuta, kuin ottaa surkeita valokuvia ja mainostaa?
Selvästikkään ei :-D Ei tainnut uusimmassa postauksessa olla yhtäkään kappaletta joka ei olisi sisältänyt mainosta.
Vierailija kirjoitti:
http://www.vauva.fi/keskustelu/2781836/hanna-g-toivoo-instan-snapissa-u…
Onhan tuokin noloa mutta sentään rehellistä ja avointa toisin, kuin tuo aloittajan linkkaaman henkilön harrastama mainoksien piilottelu ja selittely :-D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusimmassa jutussaan tämä henkilö on tehnyt asiaa ja ottanut kuvia vain sellaisilta tahoilta joiden palveluista hänelle on hyötyä :-D
http://blogit.iltalehti.fi/milja-kopsi/2017/01/20/ihania-messukasvoja/
Unohtamatta tietenkään "Kiitos Vallilalle tyyny – ja mattolainasta <3"
"Ollaan siitä hyvä messuosasto ettei me myydä mitään!"
"Ja vielä yksi vinkki ihanista ihmisistä. Käykää juttelemassa Interhomen Miikkan ja hänen vaimonsa kanssa. Interhome välittää vuokra-asuntoja pitkin maailmaa ja Miikka on jatkanut perhebisneksensä pyörittämistä äitinsä jalanjäljissä. Ketju on kansainvälinen, mutta Suomen puolta pyörittää tutut ja turvalliset suomalaiset lempeät kasvot."
"Jouduin tänä aamuna ostamaan prepaid-netin mokkulaan kun Messukeskuksen verkko ei jaksanut meidän nurkkaamme asti ylettyä. Tuskailin aamulla liittymän ja mokkulan kanssa raivostumiseen asti, ei saanut sitä toimimaan. Muistin, että Soneralla on myyntipiste ja juoksin anelemaan nuorilta miehiltä apua. Tiskillä Tuukka-niminen kaveri vaihtoi prepaid-netin tavalliseksi edullisemmaksi liittymäksi, hyvitti prepaidin arvon suoraan liittymään, asensi mokkulan toiminta kuntoon ja tarkisti vielä netin toimivuuden jättitabletissa paikan päällä. Superhyvää ja supermukavaa, nopeaa palvelua kaverilta. Tästä suurkiitos kuvan kera, hyvää jengiä palkattu Soneralle, pelastit toimintamme Tuukka!"
"Meillä on osastolla lainassa YetiTablet, jättitabletti jolta pyöritetään reissuvideoita ja jota pienen tabletin tavoin voi käyttää moneen interaktiiviseen tarkoitukseen. Laitetta saa käydä osastollamme testaamassa josko siitä löytyis oiva apuväline omaan bisnekseen!"
"
Kuvan ainoa brunetti on Mari Floman matkatoimisto Travellerilta. Marin yrityksessä suoritin oman työharjoitteluni ja oonpa saanut siellä matkanjohtajakin toimia. Marista kuoriutui tuon työharjoittelun aikana ihan oikea ystävä mulle. Mari kollegoineen järkkää ryhmämatkoja mm. Kiovaan ja Tšernobyliin, toki myös muualle.
Travellerin ja UIA:n järjestämään kahden hengen reissuarvontaan voit osallistua Facebookissa vielä hetken ajan, klikkaa tästä ja toimi ohjeiden mukaan! Oon itse vielä palaamassa Kiovaan keväällä, mutta ne edelliset jutut pääset lukemaan täältä."
"Uus tuttavuus mulle oli La strada Travels. Riikka ja Paolo järjestävät matkoja Marchen alueelle, joka itselleni on vielä tyystin tuntematonta, mutta hyvin kiinnostavaa aluetta kuitenkin. Paolo tekee yhteistyötä Ella Kannisen kanssa ja pariskunta välittää vuokra-asuntoja alueelta. Hääjärjestelyt ja vaikka pyöräilymatkat onnistuvat myös!"
Kuka tuollaista lukee? Kuka?
Etsin kokemuksiä höyrytyslaitteesta, jolla voi silittää vaatteet ilman silitysrautaa ja -lautaa. Siis laite joka puhaltaa höyryä ja oikaisee esim. verhoista rypyt ja desinfioi.
Löysin blogin, jossa kyllä asianmukaisesti kerrottiin, että sai tuotteen testiin. Sitten se "testi". Oli kaivettu mekko, joka ei ollut ryppyinen ja vähän höyrytelty. Se oli haissut hielle, vaikka "vain pari kertaa pesun jälkeen käytetty", ja hienhaju tosiaan katosi höyrytyksessä. Monta kertaa kuvattiin kuinka laite sopii "tällaisen pienen mimmin käteen" ja kuvassa oli sitten vähemmän pieni mimmi.
Olisin halunnut kunnon testin, jossa kokeillaan laitetta esim. kauluspaitaan. Vähän sama kuin karvanpoistoaineiden mainos, joissa höylätään täysin karvatonta jalkaa.
Hienhajun poistuminen oli hieno tulos, mutta itse jäin miettimään miksi hielle haiseva mekko oli laitettu kaappiin eikä pesuun..?
Sellaiset blogi yhteistyöt on jotenkin ihan fiksun oloisia jos esim. tehdään remppaa ja on saatu maaleja jne... sisustusblogien "puppy" tuoli postaukset oksettaa jo valmiiksi! Mietin vaan et minkälaisiahan pitää olla kävijämäärät yhteen maalipyttyyn! :D
Miten noi ylipäänsä toimii???! Blogeja nii sairaasti et miten mainostaja tietää mikä oikeesti on hyvä yhteistyökumppani??!
Järkeviäkin löytyy kirjoitti:
Sellaiset blogi yhteistyöt on jotenkin ihan fiksun oloisia jos esim. tehdään remppaa ja on saatu maaleja jne... sisustusblogien "puppy" tuoli postaukset oksettaa jo valmiiksi! Mietin vaan et minkälaisiahan pitää olla kävijämäärät yhteen maalipyttyyn! :D
Miten noi ylipäänsä toimii???! Blogeja nii sairaasti et miten mainostaja tietää mikä oikeesti on hyvä yhteistyökumppani??!
Pitääkö noi yhteistyöt ruikuttaa ite?
http://blogit.iltalehti.fi/milja-kopsi/2017/03/07/takaisin-kiovaan/
Miten sekaisin "blogaajan" pitää olla, että kirjoittaa blogiinsa:
"Mun mukaan mahtuis vielä muutama! Mun jutun Kiovasta voit lukea täältä ja Tšernobylistä täältä.
Matkaohjelman näet täältä."
Tällä kitisäjällä on siis "matkablogi" jossa kertoo, että matkoista voi lukea muualta.
Luulin ettei tämä Köpsi voi enää alemma vajota mutta näytti onnistuvan.
Jokainen voi itse vaikuttaa siihen. En minä esimerkiksi edes tiedä tuollaisesta ongelmasta kun en näe mitään järkeä nobodyjen kirjoitusten lukemisessa. Mieluummin käytän aikaani tutkimusten lukemiseen ja itseni sivistämiseen. Vauvan ja muron keskustelupalstoja selaan vasemmalla silmällä työn ohessa mikrotaukojen saamiseksi.