Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka jaksaa näitä ruinaaja blogisteja?

Vierailija
31.10.2016 |

"Viime talvella otin yhteyttä Philipsiin, kaipasin kuulokkeita lentokoneeseen."
http://blogit.iltalehti.fi/milja-kopsi/2015/12/17/varaa-paikkasi-hiljai…

Ei ristus näiden touhuja. Minä kävisin kaupassa jos kaipaisin kuulokkeita lentokoneeseen mutta nämä eivät.

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Viime talvella otin yhteyttä Philipsiin, kaipasin kuulokkeita lentokoneeseen."

http://blogit.iltalehti.fi/milja-kopsi/2015/12/17/varaa-paikkasi-hiljai…

Ei ristus näiden touhuja. Minä kävisin kaupassa jos kaipaisin kuulokkeita lentokoneeseen mutta nämä eivät.

Tämän blogistin juttuja on vaikea enää ottaa todesta :-D Kuinkahan puolueettomia ovat loput jutut? Onkohan jokainen kehuja saanut palvelu, kohde tms. antanut hieman etuja blogistille?

Vierailija
22/56 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaunuja eivät blogistit saa omaksi vaan testattavaksi muutamaksi kuukaudeksi. Sen jälkeen vaunut palautuvat valmistajan omiin testeihin. Näin saadaan näkyvyyttä ja vapaaehtoisia testaajia ihan oikeaan elämään eikä vain laboratorio-olosuhteisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä mua harmittaa että hyviä blogeja muuttunut mainos blogeiksi. En mä halua lukea sivu tolkulla jotain mainostusta ja yhteistyötä.

Vierailija
24/56 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehheh, vai halusi bloggari tehdä jutun kuulokkeista. Mahtaa olla melkoinen tekniikkaintoilija :D :D :D

Itse lopetan blogin lukemisen heti, kun siihen alkaa tulemaan näitä mainoksia. Ainakin jos bloggari esittää että juu olen aina käyttänyt tätä tuotetta. Miksi pitää valehdella? Et todellakaan ole aina käyttänyt, eikä se ole paras "juuri sinun tarpeillesi" vaan sait sen ilmaiseksi joten kehut.

Ja ne alennuskoodit on aina sitä -10% luokkaa... huhhuh, kylläpä siinä jo säästääkin!

Vierailija
25/56 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaunuja eivät blogistit saa omaksi vaan testattavaksi muutamaksi kuukaudeksi. Sen jälkeen vaunut palautuvat valmistajan omiin testeihin. Näin saadaan näkyvyyttä ja vapaaehtoisia testaajia ihan oikeaan elämään eikä vain laboratorio-olosuhteisiin.

Näinhän sinä luulet ja näin ehkä joskus harvoin tapahtuukin.

Jos näin tapahtuisi aina niin miten nämä blogistit ovat voineet myydä näitä saamiaan tuotteita "testin" jälkeen jos he eivät ole niitä saaneet? Vai oletko itse mahdollisesti blogisti?

Vierailija
26/56 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä itse kehtaisi, todella ahnetta.

Vierailija
27/56 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä itse kehtaisi, todella ahnetta.

Toivottavasti ihmiset pian tajuavat miltä pohjalta nämä blogistit kirjoittavat ja lopettavat heidän seuraamisen ja heidän juttujensa lukemisen.

Tämäkin AP:n linkkaama blogisti esiintyy todella ikävästi muita ihmisiä kohtaan jotka vähänkin uskaltavat kritisoida häntä tai hänen mielipiteitään.

Vierailija
28/56 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niitä blogeja sitten pitää seurata, jos ärsyttää se tavaroiden saaminen? Ettekö tajua, että juuri te lukijat teette sen mahdolliseksi?

Vierailija
29/56 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on okei että blogistit saavat tuotteita joita mainostavat mutta eri asia on sitten että osaavatko he mainostaa niin että lukija ei ärsyynny. Ihmiset klikkaavat itsensä tunnollisesti vanhoihin hyvinä pitämiinsä blogeihin vielä vuosia sen jälkeen kun eivät enää tykkää eivätkä myöskään osta. Blogit ovat mun mielestä ainakin Suomessa vielä melko riski mainostusalusta.

Vierailija
30/56 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on okei että blogistit saavat tuotteita joita mainostavat mutta eri asia on sitten että osaavatko he mainostaa niin että lukija ei ärsyynny.

Et ilmeisesti tajua mitä eroa on mainoksella ja testiksi naamioidulla valheellisella jutulla?

Vierailija
31/56 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehdissä tämmöiset artikkeleiksi puetut mainokset tulee selvästi merkitä, ettei lukija erehdy luulemaan tuote"arvostelua" tuotearvosteluksi, vaan on selvää, että kyseessä on maksettu mainos.

Luulisin, että blogosfäärissä olisi paljon työsarkaa JSN:lle.

Vierailija
32/56 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on okei että blogistit saavat tuotteita joita mainostavat mutta eri asia on sitten että osaavatko he mainostaa niin että lukija ei ärsyynny.

Et ilmeisesti tajua mitä eroa on mainoksella ja testiksi naamioidulla valheellisella jutulla?

Yritin kovasti mutten huomannut että tämä kommentoija olis nimenomaan puhunut näistä testituotteista vaan tuotemainoksista yleisesti. Minä ainakin sain tämän ketjun perusteella kuvan että nimenomaan bloggaajien tuotesaamiset vituttavat on ne sitten naamioituja tai ei:D

Vierailija
33/56 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lue blogeja, eikä ole pakko muidenkaan, jos ärsyttää. Blogeja lukemattakin saa tietää, mitkä tuotteet ovat suosittuja blogeissa. Esim. Balmuir, jota en huolisi ilmaiseksikaan, kun niin auliisti ovat niitä bloggarelle jakaneet.

Vierailija
34/56 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lue blogeja, eikä ole pakko muidenkaan, jos ärsyttää. Blogeja lukemattakin saa tietää, mitkä tuotteet ovat suosittuja blogeissa. Esim. Balmuir, jota en huolisi ilmaiseksikaan, kun niin auliisti ovat niitä bloggarelle jakaneet.

Mutta nämä rahasta juttuja tekevät blogistit pilaavat niidenkin blogistien maineen jotka kirjoittavat asiaa ja faktoja käyttämistään tuotteista.

Nyt, kun näitä "halusin kuulokkeet joten vingun valmistajalta ilmaiseksi joista teen jutun" tapauksia on enemmän ja enemmän niin nämä rehellisesti blogiaan pitävät ja lukijat kärsivät.

Nämä rahasta kehuja kirjoittavat blogistit pitäisi saada aisoihin ennenkuin on liian myöhäistä.

Vierailija
35/56 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti tämä blogisti alkaa jo olemaan epätoivoinen näissä jutuissa, kun nyt pitää yrittää hössöttää tisseistä ja nänneistä http://blogit.iltalehti.fi/milja-kopsi/2016/12/07/tissiviikko-jatkuu-na…

Ja kehtaa vielä esittää olevansa matkailusta blogaava :-D

Vierailija
36/56 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas sattuivatkin blogistit kirjoittamaan samasta tuotteesta ja muutama ihan muutaman kuukauden sisällä toisistaan. Eli nämä blogistit selvästi kirjoittavat rahasta esittelyjä.

http://www.lily.fi/blogit/hettinen/helpoin-tapa-ikina-saada-taulut-sein…

http://www.almanblogi.com/2013/12/ei-poraa-ei-jalkia.html

http://www.hunajaista.com/2015/10/superhelppoa-kiinnittamista-valiaikai…

http://prinsessanoppi-lapetiteprincesse.blogspot.fi/2015/09/seinalle-si…

Vierailija
37/56 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiukan pisti naurattamaan kun yksi ruotsalainen bloggaaja/instagrammaaja/mikälie käski tukholmalaisia suunnistusseuroja ottamaan yhteyttä, koska hän tykkää suunnistuksesta ja haluaa jollekin suunnistuksen alkeiskurssille. Ei siis puhettakaan, että hän itse googlaisi seuroja ja ottaisi puhelimen kauniiseen käteensä kuten me tavan kuolevaiset.

Ja yksi toinen bloggaaja sielä on hankkinut niin autonsa kuin myös asuntonsa yhteistyön kautta. Ennen kumpaakaan hankintaa oli blogissa melkein kissan kokoisin kirjaimin kuinka hän tarvitsee uuden vuokra asunnon tukholman keskustasta ja uuden auton ettei varmasti sponssaajilta jää lukematta.

Vierailija
39/56 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
40/56 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blogistit valehtelevat kirkkain silmin tuotetta hyväksi vaikka se olisi aivan paska, koska sopimus. Tyhmät uskovat.